"De invoering van een suikertaks is volgens hem nodig omdat veel mensen in Nederland overgewicht hebben."LOLDe invoering van een suike...
Chuck Berry - Sweet Little Sixteenhttps://www.youtube.com/watch?v=ZLV4NGpoy_E&t=5s...
Freddie Cannon - Tallahassie Lassiehttps://www.youtube.com/watch?v=_G7TYPEawX0&t=16s...
The Collins Kids - Shortnin' Bread Rock (1957) https://www.youtube.com/watch?v=cYPlj67Mtlo...
Rudi Carrell - De Hoogste Tijdhttps://www.youtube.com/watch?v=gD3D5xdI_-o...
Willie Nelson - Always On My Mindhttps://www.youtube.com/watch?v=R7f189Z0v0Y...
Peter, Paul & Mary - Blowing In The Windhttps://www.youtube.com/watch?v=2RlnYC7skbI...
Roger Whittaker - The Last Farewellhttps://www.youtube.com/watch?v=sGWs1HK8iDU...
Lee Marvin - I Was Born Under A Wandering Star https://www.youtube.com/watch?v=NTymtAbaG08...
Gene Kelly - Singin' In The Rain ( 1952 )https://www.youtube.com/watch?v=swloMVFALXw...
Dat is het nieuwe Europa, je betaald je scheel, maar je hoeft echt helemaal nergens aan te kloppen.
Tenzij je zielig en zwarte Piet bent.
De wissels en rails zijn niet van de NS.... Deze zijn van Pro-rail....
Ga daar maar claimen....
Dat wou ik ook net zeggen.
@2 daar heeft de consument geen boodschap aan want die heeft een kaartje bij de NS gekocht, die moeten het daarna maar weer verhalen op Pro - Rail!
Het zal idd handig zijn als de consument gewoon een schadeclaim bij de NS kan indienen en de NS die op zijn beurt weer door speelt aan Pro-rail. Dat zou pas service zijn.
Ik ben zelf een frequent NS treinreiziger (door de weeks dagelijks op het traject Baarn - Utrecht CS) met vliegvakanties ook met de trein naar Schiphol. Zo storing als die van gisteren heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
De aandelen van ProRail en de NS zijn voor 100% in handen van de staat.
De enige reden om te privatiseren is dat de overheid geen btw mag rekenen.
Privatiseren is dus 21% vangen voor het niks doen.
Railinfratrust BV is het bedrijf (eigendom van de Nederlandse Staat) dat in juridische zin eigenaar is van het overgrote deel van de spoorweginfrastructuur. Dochteronderneming ProRail BV is de economisch eigenaar van het spoorwegnet. Railinfratrust BV is het bedrijf (eigendom van de Nederlandse Staat) dat in juridische zin eigenaar is van het overgrote deel van de spoorweginfrastructuur. Dochteronderneming ProRail BV is de economisch eigenaar van het spoorwegnet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/ProRail
N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf, een voormalig semioverheidsbedrijf met een nv-status, waarvan alle aandelen nog steeds in handen zijn van de Staat der Nederlanden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Spoorwegen
@7 niks van gelogen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.