@4,Dat vraag ik me ook weleens af. Bij mobiele spelletjes heb je dat trouwens ook, dat je in spel A reclames voor spel B ziet. Maar spel B m...
@14Met het oosten bedoel je de russen die daar specifiek heen gestuurd waren om een excuus te verstrekken.En die tellen dus niet mee.Maar ...
@21 Toonde dat inteelt volk maar wat respect. Weer in 1 zin, dat kan dus prima. 😎...
@6 Adblock plus is ondertussen al geupdated, je zie nu 200ms reclame en gaat meteen weer door :)Als ze echt klote willen doen gaan de servers ...
@5 Die zijn er toch al? Misschien niet in de chrome store, maar dan wel in addons store van firefox.Ik had vandaag qutebrowser geïnstalleer...
gestampt... Met een t natuurlijk. 😬...
Men kan toch ook gewoon zo'n youtube downloaden en dan afspelen? En je hebt speciale ad-blockers voor youtube. Die alleen youtube ads blokken......
Dan gaan we betere adblockers maken :)...
@12Die binnenlandse oorlog is ontstaan na de door VS gesteunde staatsgreep.Het oosten pikte dit niet, kwam in verzet, en riep onafhankel...
Maar nogal verrot van binnen dus....
@49 “zeg alleen de dingen zoals ze zijn, alleen is dat jammer genoeg niet wat men wil horen.”
Nee je zuigt, praat onzin en wil constant negatief over Verstappen zijn. Valt Verstappen uit door motorpech dan is het Verstappen zijn schuld, valt Ricciardo met motorpech uit, dan zeg je niks... heel erg opvallend. Ook het feit dat Honda verschrikkelijk traag zou zijn is nergens op gebaseerd. Honda werd immers best of tje rest na de top 3 teams. Dus het lijkt nu dat Honda het beter voor elkaar heeft. Ze vallen dit jaar ook minder uit met motor problemen dan voorgaande jaren.
Het feit dat je alleen maar aan het zuigen bent, blijkt wel dat je niet inhoudelijk op dit soort dingen reageerts
@51
'Ze vallen dit jaar ook minder uit met motor problemen dan voorgaande jaren. '
Veel storingen werden veroorzaakt door koelingsproblemen hetgeen weer veroorzaakt werd door het chassis van McLaren, die vervolgens geen concessies wilden doen omdat ze 'het beste chassis' van de grid hadden volgens henzelf. Met Renault zouden ze podiums gaan halen. Kijk even waar ze nu staan. Stoffel komt meestal niet verder dan Q1 of 2 en Alonso blinkt enkel nog uit op de boordradio.
Honda heeft gewoon een hoop energie en tijd verspilt bij McLaren. Zij waren degenen die de koelingsproblemen maar moesten oplossen (Zero Size Concept). Hoe anders gaat het nu. Met STR heeft RBR een perfect testteam en in de RBR fabriek in Milton Keynes staat al een Honda op de testbank. Er is nu al sprake van een vruchtbare samenwerking die afgelopen zomer bekroond werd met een meerjarige verbintenis. Honda kan zich nu werkelijk samen met een echte partner richten op ontwikkeling EN integratie in het chassis van RBR. Men is daarmee al begonnen zelfs en kijkt met een schuin oog naar de kalender wanneer Renault het pand eindelijk gaat verlaten. De garderobe ligt reeds op straat.
Afgelopen lente bedoel ik natuurlijk
@ R.R. en L.B
Excuses, jullie hebben gelijk. Honda is veel beter dan gedacht.
Volgend jaar zal Max dus wel voor het kampioenschap gaan, al dacht men dat dit jaar ook al.
Nog steeds heb ik een andere mening,
Gelukkig zijn jullie goed in quote,s terughalen, ik hoop dat jullie deze volgend jaar ook terug halen als blijkt dat M&M gelijk heeft.
En R.R. zuigen is iets heel anders, vraag dat maar aan L.B.
En zoals ik naar jullie mening Max afkraak, zo kraken jullie Ric. Renault. Alo. Sto. McLaren en een tijdje geleden ook nog RB af. Als Max maar perfect is.
Zo zie je maar, de appel valt niet ver van de boom.
Zelfs Horner en Max kraken nu openlijk Renault af, jammer en zwak van professionals, want als het volgend jaar met Honda na 2 races ook niet naar behoren gaat begint het gemor weer van voor af aan.
@55 “Volgend jaar zal Max dus wel voor het kampioenschap gaan”
Wellicht wel ja. Ik zeg niet bij voorbaat nee, zoals jij wel doet. Honda lijkt dit jaar betrouwbaarder dan voorgaande jaren en het feit dat een Honda vandaag best of the rest was, lijkt ook een goed teken.
“zo kraken jullie Ric. Renault. Alo. Sto. McLaren en een tijdje geleden ook nog RB af. ”
Kom eens met een quote van mij waarin ik (behalve Renault) 1 van die genoemde afkraak! Die zal je niet vinden. Je liegt en zuigt.
“Zelfs Horner en Max kraken nu openlijk Renault af, jammer en zwak van professionals”
Je betaald vele miljoenen per jaar en elk jaar krijg je en product dat te weinig kracht heeft en te onbetrouwbaar is. En dan vind jij dat je daar niet over mag klagen?!?!
@55
Haha je wordt steeds hulpelozer...
'En zoals ik naar jullie mening Max afkraak, zo kraken jullie Ric. Renault. Alo. Sto. McLaren '
Wij kraken niemand af maar houden het veelal bij feiten.
'Zelfs Horner en Max kraken nu openlijk Renault af, jammer en zwak van professionals, '
Ze betalen 20 miljoen voor A motoren en krijgen C klasse. Bovendien als bij jou de stroom tig keer per jaar uitvalt en jij daardoor veel inkomsten mist ga jij niet klagen want dat is zwak.
' als het volgend jaar met Honda na 2 races ook niet naar behoren gaat begint het gemor weer van voor af aan.'
Nee, bij F1 liefhebbers weten dat in de Formule1 succes jaren kan duren en de dood en de gladiolen dicht bij elkaar liggen. Jij verwart dat met voetbalhooligans die direkt om succes schreeuwen en telkens naar het scorebord verwijzen zoals jij.
Zo, nu voldoe ik aan de wens van -weet geen naam- en ga je definitief onder de verberg bij mij. Je zult het nu met leugens en uitlokkertjes proberen en het zal voor mij misschien niet makkelijk zijn maar dat moet dan maar. Veel plezier in je eentje op dit forum.
@L.B.
Ik denk dat jij in tegenstelling tot W.G.N niet het karakter hebt om je belofte waar te maken.
Als je een bericht van M@M ziet ratelen je vingers al zelfstandig over het toetsenbord haha.
Voor jou wordt dit een moeilijkere opgave dan dat Max kampioen gaat worden met een Honda.
Maar ook jou wens ik het allerbeste, maar mocht je het niet volhouden kijk ik je er niet op aan en reageer ik wel gewoon op je. No hard feelings.
Uiteindelijk willen we allemaal dat de F1 spannend is.
@58 Kom je ook nog met quotes van mij waarin ik Ric. Alo. Sto. McLaren en/of RB afkraak?
Ik durf de hypothese aan: Laat Mateschitz maar dispensatie aanvragen bij de FIA om deze zomer de fabriek in Milton Keynes open te houden en de Honda te integreren in de RBR. Het is al eerder gebeurt in de jaren 80. Per direct Sainz uit die Renault want hij is van RBR. Laat ze het maar voelen. Dit gaat onderhand nergens meer over bij Renault. In Spa beginnen met 10 plaatsen gridstraf omdat Renault een wanprestatie voor de zoveelste keer levert terwijl Gasly fluitend P6 consolideert en Ricciardo zelfs DRS moest gebruiken om hem voorbij te komen.
@60
Wat ben jij weer aan het zuigen............uit je duim.
Je kraamt hier zoveel onzin uit dat zelfs je “vrienden” het niet aandurven te reageren. Ik hoop dat je alleen maar wat met dure woorden slim wil overkomen en je deze nonsens zelf ook niet serieus neemt.
Update: ik las net dat de FIA je relaas al serieus is aan het overwegen. Ha ha ha
@60 , Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de samenwerking met Honda gaat worden.
Ik heb er toch wel een goed gevoel bij.
Ik hoorde een tijdje terug inderdaad ook al wat jij in @52 schrijft. Dat veel problemen bij Honda voorgaande jaren kwam doordat ze het blok aan de auto van Mc Laren moesten aanpassen.
Maar hoe dan ook. Renault gaat binnen die 2 jaar het gat zeker niet meer dichten. Zelfs als het de komende 2 jaar niet gaat lukken met Honda, hebben ze nog steeds niets verloren.
Nu Honda wat meer de vrije hand krijgt voor de ontwikkeling, zal die ontwikkeling waarschijnlijk ook wel een stuk succesvoller zijn.
Ik vind het tot nu toe in ieder geval niet teleurstellend bij TR. En Mc Laren zou weer aan de top mee gaan doen met een Renaultmotor? Nou, dat valt ook vies tegen.
En wat ook wel een grote irritatie bij Renault begon te worden. Met veel bombarie ruim van te voren een grote updat aankondigen. En hoe dichter we bij het raceweekend kwamen, hoe verder het werd afgezwakt. Dan begon het met 30 PK erbij. Puntje bij paaltje ging het om nog geen 10 PK.
En over 2 jaar gaat de hele motor weer op de schop. Als het de komende 2 jaar niet lukt met Honda, zou het me niet verbazen als Aston Martin gaat instappen.
Met heel veel woorden zeggen wat ik steeds in 1 zin typ: komende jaren moet je niet te veel van RB verwachten
Jullie beginnen mijn visie langzaam over te nemen.
@62
Het is nog maar zeer de vraag of de motorformule gaat veranderen in 2021. Ferrari en MB voelen hier weinig voor. Honda en Renault hebben ook al hun bedenkingen geplaatst. Men wil eigenlijk het kind niet met het spreekwoordelijke badwater weggooien. Ook hebben tot nu toe weinig tot geen kandidaten concrete belangstelling getoond. Het zal me niets verbazen wanneer alles zo blijft. Als het de komende twee jaar niet lukt met Honda rijdt Max in ieder geval vanaf 2021 in een rode of grijze auto. Dat dan weer wel.
@64 , We zullen het gaan zien.
Op zich zou ik het wel geweldig vinden als Honda volgend jaar alles goed voor elkaar heeft en ze het goed gaan doen met Red Bull.
@65
Persoonlijk denk ik dat RBR met Honda in ieder geval weer serieus kan aanhaken. Renault zakt steeds dieper weg na de update van Ferrari. Was het verschil vorig jaar tijdens de zomerstop nog 40 pk, na de nieuwe update die Ferrari op Spa gaat krijgen zou dat verschil al oplopen naar 80 pk. Het enige dat Max op Spa dankzij Renault mag verwachten zijn 10 gridplaatsen straf. Bijna alle Renault aangedreven teams zijn al vrijwel door de maximaal toegestane reserve onderdelen heen en het seizoen is pas halverwege. Met Renault verder gaan zou trekken aan een dood paard betekenen. Bovendien lijkt het er sterk op dat Honda Renault inmiddels heeft ingehaald, niet alleen qua pk's maar ook op het vlak van betrouwbaarheid. Slechter kan het in ieder geval niet worden.
Inderdaad wel balen dat hij uitgerekend in Spa een gridstraf gaat krijgen.
Maar ja, het is helaas niet anders.
@61 Wanneer reageer jij eens op mij en kom je met de gevraagd quotes.... Of toont jouw zwijgen tevens jouw ongelijk aan en laat je zien dat je gelogen hebt en aan laster doet....?
** gebruiker verwijderd **
@69
Gedeeltelijk waar. Op dit moment maken MB en Ferrari idd de dienst uit in de F1. Waarvan Ferrari nog de constantste is over de jaren gezien. Maar ook die zitten al bijna 12 jaar zonder titel. MB was voor het hybride tijdperk ook ruk, behalve als McLaren-Mercedes. Williams heeft ook een tijd gedomineerd. Maar ik begrijp wat je bedoelt en heb ook begrip voor je scepsis jegens de Honda motor. Laat het een troost zijn dat Max een 3 jarig contract heeft met clausules vwb het laatste jaar. Wordt het niks met RBR-Honda dan rijdt hij gewoon in 2021 in een rode of grijze auto. Komt goed.
** gebruiker verwijderd **
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.