Als er een zwarte man wordt gedood door de politie dan is dat meteen groot nieuws. Toch worden er in de VS meer witte dan zwarte mannen gedood d...
@3 Veel van die politici hebben een huis in het buitenland. Als het hier onleefbaar wordt zijn ze met de noorderzon vertrokken. ...
@2 erger nog, niet alleen hij, maar nog veel meer politici...
VVDer v.d. Burg vindt dat er nog wel 18 miljoen mensen bij kunnen....
mijn hemel. over overbevolking gesproken...
En in deze post geeft hij een radicale klimaatactivist die niet gelooft in de kracht van innovatie (daar zijn er nogal veel van) een goede veeg ...
Devon is een interessant account om te volgen, vind ik. Ja, hij gebruikt ook AI om afbeeldingen te maken (van katten). Maar niemand is perfe...
Nou, dan moet Walmart of zo maar snel in brand gestoken worden. Toch?...
@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
Enerzijds heeft Den Haag de mond vol over CO2-reductie en legt ons burgers maatregelen op en laat ons de rekening betalen.
Echter: laat nu eens de vervuiler betalen, ofwel: belastingen heffen op vliegtuigkerosine, zodat er een eerlijke concurrentie komt tussen vliegverkeer en het veel schonere internationale vervoer per spoor.
Leve de EU!
We worden weer geleefd! Je kunt als land niet eens zelf beslissen waar je je luchthaven wilt hebben. Hoe gek wil je het hebben?
@2
Een aanzienlijk deel van het land wil dat anders ook helemaal niet hoor! Maar toegegeven, dat staat hier toevallig los van.
Ik snap de hele redenering van vakantievluchten naar Lelystad sowieso niet.
Dit hele gedoe zou immers bedoeld zijn om Schiphol te ontlasten -- maar zelfs een kind kan zien dat dit nergens op slaat:
- Lelystad krijgt een 'keiharde grens' van maximaal 10.000 vluchten per jaar.
- Het aantal vluchten op Schiphol stijgt met gemiddeld 15.000 per jaar.
- Ergo: die hele kostbare, door bijna niemand gewenste operatie omtrent Lelystad geeft Schiphol misschien 8 maanden respijt. En dan? Dit lijkt dus een volslagen zinloze exercitie.
Maar ik denk dat ik wel weet wat er dan gebeurt: de burger wordt gewoon weer belazerd, die 'keiharde grens' van Lelystad wordt plots boterzacht, en Lelystad wordt al snel Schiphol II, met binnen enkele jaren 100.000 vluchten of meer. Precies zoals het al jaren met Schiphol gaat.
Want de luchtvaart moet nu eenmaal blijven groeien, anders is het niet goed. Dat honderdduizenden mensen er last van hebben en ziek van worden, en dat de laatste stille natuurgebieden in Oost-Nederland hierdoor ook voortdurende geluidsoverlast zullen krijgen, is helaas pindakaas.
Dat betekend dan toch minder vrachtvliegtuigen vanaf Schiphol, ten voordeel van het reizigersverkeer.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.