@34 Nee dat gaat niet want ze spreken geen Nederlands bij aankomst in Ter Apel.Hoe dan ook moet de selectie procedure om gelukzoekers en vlu...
@37 Laat ik het nu helemaal niet over afkomst of kleur gehad hebben. Kan je "aangifte" zo de prullenbak in. 😂...
@6 En dan moeten toegeven dat het christenen waren die de grootste moord op joden op hun geweten hebben?Natuurlijk niet, dit moet gebruikt...
@49 Je hebt blijkbaar echt geen idee. Jouw interpretatie komt eigenlijk alleen maar voor in extreemrechtse kringen, zelfs in islamistische milie...
@39 Dan kunnen we niets meer lezen van bv ronin. ...
Ik mis nog een paar woorden bij haar opsommingen ; Brug en gebouwen projecties. ...
Ik stel voor dat de NK admin een scheldfilter ontwikkelt. ...
@13 Zeker en als je toch je eigen groepjes wil toevoegen dan kan je het islamitisch smaldeel, de allergrootste groep antisemieten in Nederland, ...
Mooi. Daar liggen ze goed. Nu maar hopen dat dat asielgespuis het even doorgeeft aan het thuisfront.👍👍...
@32 https://discriminatie.nl/discriminatiegronden/herkomst-huidskleur-racisme/#:~:text=Discriminatie%20op%20basis%20van%20herkomst%20of...
Ik hoop dat het hem lukt! Interessant pilot project!
Wie heeft ie nu weer omgekocht??
Een tunnel waar een soort trein doorheen rijdt.
Waar hebben we dat eerder gezien?
Oh wacht was dat niet zoiets dat we METRO noemen.
Hij bouwt dus gewoon een nieuwe metro waar de rijsnelheden wat hoger liggen. Niet heel bijzonder dus.
@3
Niet vergelijkbaar. Het gaat om voertuigen die maximaal 16 personen vervoeren. Heel interessant en een compleet nieuwe visie op stadsvervoer....
@4 . Ja het is een soort mini-metro. Noem het maar de Calimero-lijn.
Op het totaal van mensen lijkt het me geen efficiente oplossing.
IN een gewone metro passen enkele honderden mensen per keer die dus 30 minuten nodig hebben om dit tripje te maken. De Elon-metro doet dat in 12 minuten maar met slechts 16 personen. In 36 minuten komt dat neer op 48 man en dat is toch echt veel minder dan in een normale metro in 30 minuten kan doen.
En natuurlijk kun je meer voertuigen laten rijden maar je kunt in een half uur ook meerdere gewone metro's laten rijden. En die 20 minuten verschil in reistijd is natuurlijk peanuts en zinloos als je vervolgens op de airport al die tijd toch weer kwijt bent aan ellenlange rijen bij incheck balies en bagagecontroles.
@5
Je schijnt het hogere doel niet te zien, als je blijft steken in een vergelijking met een hedendaagse metro. Jammer. Lees je eens in in zijn ideeën omtrent vervoer. Ga je er wel anders over denken.
@6 . En wat is het hogere doel?
Een paar mensen met geld een paar minuten tijdwinst te geven?
@7
Je kunt je het beste goed inlezen. Met je opmerking laat je duidelijk zien geen inzicht in de nabije toekomst te hebben. Jammer. Ik ga je niet wijzer maken; je kunt het allemaal makkelijk zelf invullen, dan wel extrapoleren.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.