Sinds 1999 zit de navo dus al in Oekraine....
De navo heeft gewoon een kantoor in Kiev van waaruit zecde activiteiten coördineren. https://www.nato.int/structur/nmlo/nmlo_kyiv.htmBron, ...
@3 "lijkt er wel op dat ie niet-blanke handen heeft" Klopt ja, dat had ik ook gezien. Vandaar mijn 'rood vlees enz'. ') O...
@10 Heb je die rellen gezien op de universiteiten in engeland en usa? En weet je wie niet naar die universiteiten mochten? Moet ik je dat nog ex...
@1 Sarcoff,Volgens mij zijn mazelen en kinkhoest door het minder vaccineren daartegen in opkomst. Niet door vaccinatie (met name van volwass...
@87 Gelukkig heb ik wel wat eelt op mijn ziel.Maar het zijn indd vooral van die SJW figuren die dit online en in mijn geval vooral op NK zegge...
@1 lijkt er wel op dat ie niet-blanke handen heeft... het zal wel niet aan de persoon zelf liggen dat hij klappen uitdeelt, maar dat hij zich ge...
@2 Bop,Volgens mij is het heel goed mogelijk om ook zonder ad hominem uw punt naar voren te brengen....
Ja maar de wetenschap.......
@16De eerste prikken heb ik wel gehad omdat er toen nog op gehamerd werd dat dat moest anders.... De laatste prikrondes heb ik dan ook overges...
Die lui van die elektrische auto's denken dat ze altijd overal maar de beste parkeerplekken moeten kunnen krijgen...
@1 Deze keer dus wel
** gebruiker verwijderd **
In parkeergarages mag helemaal geen laadstation van de verzekeraar. Auto laden hoort volgens de polis in de open lucht vanwege brand en explosie gevaar.
Komt bij dat een hybride auto zichzelf kan opladen tijdens het rijden. Zinloze zaak dus voor de eigenaar, hij heeft geen recht op een laadpaal.
@3 wat een onzin lul jij
aan de zijkant van een parkeergarage is het makkelijk om een kabel naar binnen te laten gaan en ook hebben parkeer garages al stroom dus 1 of 2 laadpalen kan er altijd minimaal bij (vaak is de aanvoorkabel naar een stoppenkast dikker en kan er ook een grotere hoofdschakel in en soms is dan een nieuwere zwaardere meter nodig maar die kosten zijn ook niet erg duur.
@5 als je het hele verhaal leest dan weet je dat hij deze zaak gewonnen heeft.
@4 het kan zijn dat jij gelijk hebt maar dit kan per verzekering maatschappij anders zijn en in de toekomst niet houdbaar.
@4 na even nadenken weet ik 1 parkeer garage waar wel laadpunten zijn dus jou bewering klopt niet.
Wat een zegen als we straks allemaal verplicht elektrisch mogen rijden en gedwongen van het gas af zijn. Waar komt al die stroom vandaan?
"De man mag zijn straatvergunning houden, omdat het belang van schone lucht zwaarder weegt dan de parkeerregels van de gemeente, zo oordeelde de rechter."
Erg slim van die rechter, om schone lucht erbij te slepen, omdat:
"Schone lucht is een van de speerpunten van het gemeentelijk beleid, toch viel daarover niets terug te lezen in de beslissing van de gemeente en dat had volgens de rechter wel gemoeten."
Dat de gemeente hem niet de argumenten aanreikt waar hij nu zelf mee komt, vind ik nogal wiedes. Hoe hadden ze schone lucht als argument vóór hun handelwijze moeten verkopen?
Als die parkeergarage blijkbaar bedoeld is als vervanging van parkeerplaatsen voor de deur, zou de gemeente daar ook vergunningen voor moeten uitgeven, die voorrang hebben op passanten. En wel voor minder geld want minder comfort, niet voor de deur. Anders beweert de gemeente, dat de parkeerplaatsen in de parkeergarage goed genoeg zijn als vervanging van parkeervergunningen op straat, maar dat klopt niet als die garage regelmatig tjokvol is, zodat buurtbewoners niet kunnen parkeren. Dan heb je dezelfde situatie als voordat er parkeervergunningen kwamen, die bedoeld zijn om buurtbewoners voorrang te geven.
** gebruiker verwijderd **
Als de man voor zijn huis een parkeerplek heeft met laadpaal dan moet de gemeente daar toestemming voor geven hem daar te parkeren. De plek is dan voor je huis. De gemeente kan nooit zeggen: ga maar in een parkeer garage zonder laadpalen omdat we over een tijdje vanzelf aan de elektrische auto moeten.
Buiten dat zijn Porsche, BMW VW en Audi en binnenkort ook andere merken volledig gestopt met het produceren van diesels daar de nieuwe auto s niet aan de nieuwe milieu eisen kunnen voldoen. De ingenieurs van betreffende fabrieken moeten of stoppen of een nieuwe motor uitvinden voor ze weer verder kunnen produceren. Produceren mag wel maar iedere auto die van de band loopt moet direct weer aangepast worden en loopt dan niet meer goed en daar krijgen ze klachten over. Dus er is nu een totale productiestop. Mijn verwachting is dat de diesel kapot is dan dat men overgaat tot wat anders
Ik zag trouwens een elektrische auto in mijn woonwijk met een voetpad en een grasveld tussen de auto en het huis en over het grasveld een verlengkabel van 25 meter. Zo kan het dus ook
@9 Windmolens... heel veel windmolens.... Nederland ziet er eerdaags niet meer uit.....
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.