@4 Een ding, ik ben niet pessimistisch, maar de koers de het ooit iets vrijere westen nu vaart is gewoon idioot.Daarbij vind ik het leuk om me...
@73 Je reactie geeft blijk van enige ontbrekende elementaire kennis aangaande het Israëlisch/Palestijns conflict. "Die palestijnen hebben t...
@8 Helemaal met u eens, en ook de walgelijke, niet serieus te nemen onzin van dissident mag wat mij betreft geblokt worden.....
@6 Geef eens aan waar en wat dom gezwets is Zie Hier, en waarom je dat vind, met zulke one liners schiet niemand wat op, misschien ben ik het op...
@3 Hoewel er inderdaad veel brandhaarden op de wereld zijn, zullen de meeste mensen toch beseffen dat ze er niets aan kunnen doen - helemaal ...
Ik krijg de indruk dat heel veel reageerders zat zijn van dit russische propagande agent word het niet tijd dat deze geblokt word?...
@101 Veel van mijn beste vrienden zijn vrouw 😇Je zeurt gigantisch - en dat ben ik niet van jou gewend. Maar goed, als je niets te melde...
@23 Dat bepaal je zelf met je reactie @15 Ik bepaal niks....
https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites...
""Volgens de EEA is de toename te verklaren door de teruglopende vraag naar auto's met een dieselmotor. ""
O ik dacht dat dat vooral te maken had met het afschaffen/verminderen van de subsidies en belastingvoordelen voor elektrische auto's. In Nederland in ieder geval.
Het autobezit in Nederland is in de jaren '50 en '60 sterk gegroeid, een periode van massamobilisatie. In 1950 waren er 139.000 auto's in Nederland, in 1960 waren dit er al 522.000. Het aantal auto's vervijfvoudigde bijna gedurende de jaren '60, in 1970 waren er in Nederland 2.405.000 auto's, een autobezit van 185 auto's per 1000 inwoners. Tegen 1990 was het aantal personenauto's opnieuw verdubbeld, naar 5.118.000 in 1990. De groei zette ook daarna door, ondanks dat autorijden veel duurder werd gemaakt door hogere brandstofaccijnzen, motorrijtuigenbelasting en BPM. In 1999 werd de grens van 6 miljoen personenauto's doorbroken, in 2006 volgde de grens van 7 miljoen personenauto's en in 2016 de grens van 8 miljoen personenauto's.[2] De toename van het autobezit kwam voornamelijk voor rekening van tweeverdieners, huishoudens met twee of meer auto's werden vanaf de jaren '90 steeds gangbaarder.
En Europa wordt steeds voller, voller, voller... steeds meer mensen... steeds meer auto's...
En dankzij de hetze tegen diesels wordt het probleem alleen maar groter.
Voor stadsritjes is een elektrisch autootje een goed alternatief, maar voor afstanden ....
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.