https://rumble.com/v455x4k-pfizer-insider-admits-mrna-set-to-kill-billions-within-months.html...
Die Rob de Wijk zit iedereen op te hitsen voor een oorlog, maar hij vindt zichzelf te goed om naar het front te gaan. Dat soort mensen moeten ze...
''Demissionair klimaatminister Rob Jetten'''Demissionair'.......
Oversterfte is nog steeds gaande. En onze jankende HOERnalisten doen hier geen enkel onderzoek naar.Bang voor hun baantje en niet onafhankel...
Dat snap ik wel. Academici willen hun lätte en avocado's en om dat te realiseren voeren ze laagopgeleiden in ruil voor een sportabonnement af n...
@29 Dat is een leugen....
@28 Hé ik hoor weer een lama schijten...Wat een fantastische bijdrage heb je weer gegeven in dit topic.MSM schaapje....
@39 Het tempo moet nog verder omgaan. Omdat mensen anders blijven slapen....
@64 Grote kop in de Telegraaf: NAVO verovert Oekraïne door de baarmoeder. New York Times kopt: NATO enlargement secured by the uterus. Victory ...
Onze staat vind geld binnen-harken om te verkwisten belangrijker als het milieu, blijkbaar.
En autorijders zijn in Nederland al de melkkoe qua belastingen.
BPM.
Dure benzine.
Hoge wegenbelasting.
Maar de luchtvaart en de binnenvaart blijft mooi buiten schot, evenals brommerrijders met hun snerpende smog-spuwende tweetaktjes. 4-takt is over het algemeen al wat beter..
Dus waarom zou een automobilist zich zorgen moeten maken over de uitstoot van zijn auto, als de regering alleen hun elke keer straft, maar de rest van de vervuilers mooi negeert..
Mensen worden een beetje moe van alle belastingen en toeslagen mbt het milieu. Allerlei grootverdieners bedenken maatregelen die Jan-met-de-pet moet opbrengen. NL is ook al 1 van de duurste landen qua autogebruik. Gek hè, dat mensen het zat zijn meer dan de helft van hun salaris aan belastingen en toeslagen uit te moeten geven? Het moet uit de lengte of de breedte komen. Sociale lasten en BTW samen al goed voor 55% korting op bruto salaris. Ook ik rijd al jaren een kek modelletje uit 1 van onze buurlanden. Kan me dan eindelijk de extra opties veroorloven die ik graag wil hebben in mijn auto...
De winsten die autohandelaren maken op tweedehands auto's zijn ook absurd.
Ik verkocht mijn oude autootje voor €150.-, deed hem weg omdat hij grote technische problemen had (niet ingeruild). Ding is verkocht voor €1000,- terwijl er nauwelijks aan gesleuteld is (ik ken de monteur daar).
Mijn vriendin verkocht haar auto aan diezelfde autohandelaar: ze ving €350,-. Auto is weer verkocht voor €1795,-.
Met zulke prijzen voor afgedankte oude rammelbakjes is het niet gek dat de autokopers naar buitenlandse auto's gaan kijken.
@3 Dat er bij inruil -behalve interieur en exterieur netjes oppoetsen en laten ruiken- niets aan wordt gedaan is gebruikelijk. Zoals de werkgever van een merkdealer tegen een kameraad van me zei dir daar werkte: "als er problemen zijn met de wagen, dan meldt de toekomstige klant zich vanzelf wel".
Enfin: triest dat wij hier ondanks de klimaatdoelstellingen de afgedankte vuile Duitse occasions blijven importeren.
Volgens het artikel gaat het meestal om auto's van minder dan 2 jaar oud.
En die zijn dan niet vuiler omdat ze oud zijn, maar omdat ze groter en zwaarder zijn. Tsja, dat heb je met grote auto's. Ik vind het altijd zielig voor een omaatje die met haar 20 jaar oude Suzuki Alto (1:20) uit het centrum wordt geweerd terwijl de CEO met zijn glimmende Cayenne (1:5) er wel zijn 2 parkeerplaatsen mag innemen.
Opzichtig pleidooi van de autoverkopers om concurrentie door wetten te laten verdwijnen. Alsof het zo milieuvriendelijk is om een auto van 2 jaar oud in de shredder te gooien en dan maar een nieuwe te maken.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.