Golden Earring - Buddy Joehttps://www.youtube.com/watch?v=0dDSCPa6azY...
Greenfield & Cook - Only Lies ( 1971 )https://www.youtube.com/watch?v=zT-_gcfPkvI...
The Cats - Rock and Roll (I gave you the best days of my life)https://www.youtube.com/watch?v=IdejuYC5UOM...
The Cats - There Has Been A Time (1973)https://www.youtube.com/watch?v=y7crL9JMcdw...
Als ik Edwin was zou ik iets anders gaan doen. Gewoon een simpel baantje. Huurwoninkje. En dat allemaal loslaten....
Volgens mij hadden we thuis 3 toepassingen ervoor destijds. Tekstverwerking, Spreadsheet en Boekhouden. Dat was alles. ...
@8 Dat meen je niet???...
Wat ik mij van MS-DOS 4.0 herinner is dat het nooit echt populair is geweest. Ik denk vergelijkbaar met het het latere Windows Vista dat nooit e...
@6 Win95 was extreem irri. Omdat je ineens zo'n grafische interface had. En alle oude programma's in feite niet meer goed werkten. Je kan dan va...
@2880 Kom maar https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=wmXFV9N7D6I...
de wegenbelasting en benzine maar weer omhoog. uiteraard
In plaats van idioot veel geld uitgeven aan meer, meer en nog meer asfalt hadden ze wat meer in onderhoud moeten stoppen.
Onderhoud is een ondergeschoven kindje.
Sommigen worden al 24/7 gemonitord.
Het is geen wonder dat ze in Amsterdam geen geld over hebben voor deugdelijke infrastructuur voor de economie/werkende mensen. Al het geld is volgens GroenLinks en D66 nodig voor gelukszoekers en andere kansloze "sociale" projecten.
Liever 10.000 extra illegalen dan 1 deugdelijke brug denken ze bij GroenLinks en D66.
@1 daar komt al genoeg van binnen maar het geld van de heilige koe wordt voor andere doeleinden gebruikt.
@4 het gaat hier om het Rijkswegennet en het onderhoud hiervan valt onder de Nederlandse overheid en niet de gemeente.
@6
Niet te inhoudelijk worden!:
het gaat erom om GL en D'66 te bashen:
hoe dat maakt igg niet uit, en of het waar is al helemaal niet....
@6 Rijkswaterstaat monitort nou eenmaal diverse bruggen en viaducten. Of het gebeurt in opdracht van Rijkswaterstaat. Je kan het proberen goed te praten maar zo is het nou eenmaal.
"Zeker twintig bruggen, tunnels en viaducten verkeren zelfs in dermate slechte staat dat dit direct gevaar op kan leveren voor de weggebruiker. Zo vertonen meerdere viaducten van knooppunt Amstel scheuren in het beton van de dragende constructie door overbelasting."
Er wordt daar in de directe omgeving ook al jaren ontzettend veel gebouwd met diepe bouwputten en hoge gebouwen. Dat geeft ook trillingen, behalve het vele extra zwaar wegverkeer van en naar die bouwplaatsen.
@9 ja en?
De onderhoud kosten van het rijkswegennet blijft voor de overheid en niet de gemeente en daar heb ik het over.
Als je op die bruggen klikt dan zie je ook dat deze onderhoud achterstand al meer dan 5 jaar is en dat geeft weer aan dat het niet komt door de bouwputten van de laatste jaren. (wel een wonder dat het nog niet fout is gegaan na zo lang uitstellen)
Verkeer en Waterstaat. Al sinds mensen heugenis het domein van VVD ministers.
Wel meer asfalt, maar aan onderhoud is geen eer en naam aan te behalen.
Deze week het maas traject Tussen Maastricht en Nijmegen weer eens gedaan. Met als droevig resultaat: Van de 6 kunstwerken waren er 2 welke niet gedeeltelijk langdurig in storing staan. Zoals bv. Weurt en Belfeld, welke inmiddels 3 jaar op beperkte capacitiet schutten. Waar nu, sinds enige weken, in Maasbracht en Born, complete kolken buiten gebruik zijn genomen met lange wachttijden tot gevolg voor de scheepvaart.
Onderhoud bij Rijkswaterstaat is een grote droefenis. Misschien wel goed dat er ergens iets gaat instorten. Eerdere worden de verantwoordelijken bij Rijkswaterstaat toch niet wakker.
@1 wegenbelasting bestaat al jaren niet meer.
vroeger was er de wegenbelasting en deze mocht alleen dedicated voor nieuwewegen en onderhoud worden gebruikt. toen waren de wegen perfect en deze pot puilde uit van het geld.
toen was er een "slimme" ambtenaar die vond dat de wegenbelasting vervangen diende te worden door de motorrijtuigenbelasting en deze belasting werd een algemene belasting wat inhield dat deze belasting in de algemene middelen terechtkwam en niet meer alleen voor de wegen hoefde te worden gebruikt.
gezien de prioriteitsstelling van de kabinetten mbt uitgite belastinggeld (algemene middelen) zien we nu de resultaten.
nu maar wachten tot er zo'n ministriele audi door een wegdek zakt en kijken hoe snel er dan geld beschikbaar komt.
* Verwijderd door de redactie *
@13 Ja...je hebt gelijk, en dat komt door de keuzes die we zelf maken eens in de vier jaar. .
Maar ja, wat moet ik nu morgenochtend, ik zou over het Rottepolderplein heen moeten, via de A9 maar ja, dat is niet vertrouwd?
Tja de neoliberale maatschappij houdt niet zo van doeners die iets kunnen maken of repareren: alleen van de spreekwoordelijke bruggenbouwers, en dat zijn meestal burgemeesters.
Ok... Grove nalatigheid dus.... Kop in het zand en vooral blijven lachen.
Eerst een voetje op de brug zetten om te zien of die het gaat houden.
Nou dan kunnen we nu nieuwe bruggen in de Afsluitdijk wel helemaal vergeten. Dit is de randstad dus dit gaat weer voor......
Bij ons is alles altijd dik in orde, dat weten we toch allemaal wel......
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.