@5 Nou ja.. en ook nog eens een rapport in @3 . Een heel erg slechte dag voor de breiclub zo te lezen....
Soumaya Sahla is uit de VVD gezet: ‘Meneer Wilders hoort niet over ons ledenbestand te gaan’Dat klopt, maar Wilders mag wel zeggen wat v...
Zolang de aanvoer niet op enige wijze sterk ontmoedigd of afgeknepen gaat worden, stevenen we in dit land af op een overload aan asielzoekers. E...
Dat geloof ik direct. Want herkenning en het werkt voor hun ook gewoon beter. Maar hulp zoeken, daar ben ik het niet mee eens. Met name academis...
@4 En altijd over links zeiken is dat niet?...
Prima toch, Had de heer Wilders toch weer gelijk....
@5Tjeezus dat sneue meelijwekkende gejank van humorloze sufkutten zoals jij begint pathetische vormen aan te nemen Youp is bezig met zijn af...
Google TRANSlate: https://www-themoscowtimes-com.translate.goog/2024/04/26/russian-soldiers-accused-of-drunken-murder-spree-in-occupied-ukraine-...
En hier willen ze dat er op een uniform een hoofddoek gedragen mag worden .Kijk even wat dat aanricht ....
Gewoon door laten gaan en de inzet van hulptroepen en de schade verhalen op degene die het door wilt laten gaan.niets geleed van eerdere "fees...
4 in een weekend?
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2764891443/Dronken+Pool+aangehouden+na+vrachtwagenongeluk+op+A67+bij+Steensel,+snelweg+naar+Eindhoven+weer+open.aspx
Weer een Pool, stelletje zuiplappen
Zo'n chauffeur pleegt dus een moord. Voor hetzelfde geld wordt een auto met een jong gezin met twee kinderen van drie en vijf jaar oud van de weg gereden. De chauffeur stapt bewust in de vrachtauto en neemt het risico op doden. Dat is moord.
De enige logische straf moet zijn een levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid en 20 jaar gevangenisstraf.
Zowel de chauffeur alsmede het bedrijf waarvoor hij werkt, keihard aanpakken.
Ik moet er straks toch langs hoop ik.
Zo 1 had ik deze week ook.
Slingert zo mijn baan op om wat voor reden ook en snijd compleet af.
Dat veel oostblokkers betrokken zijn bij aanrijdingen is niet vreemd tel je op de snelweg dan is ruim de helft van de kentekens uit die regio,
"Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) reageerde zaterdag vol ongeloof op de incidenten."
Ik hoorde haar wat blaten over 'alcoholsloten' op vrachtwagens invoeren.
Dat is het paard achter de wagen spannen. Zij gaat namelijk alleen over Nederlandse vrachtwagens en die zijn het probleem niet.
Ze kan niet afdwingen dat elke vrachtwagen die Nederland inkomt een alcoholslot heeft.
Dat kan alleen op Europees niveau.
Effectiever zou zijn elke vrachtwagen, uit het voormalig Oost-blok, een alcoholtest te laten doen.
Die opnemen in een database, wanneer de politie dan een vrachtwagen op de weg ziet en hij is die dag of x uur nog niet gecontroleerd, langs de kant zetten en controleren.
Verder wet verzwaren, 'met alcohol in een vrachtwagen', groot-rijbewijs innemen en nooit meer teruggeven.
Leve de EU en hun weigering om lonen gelijk te trekken (Europese gedachte niet waar) waardoor er goedkope arbeidskrachten te krijgen zijn in het oosten en meer arbeiders hier zonder werk komen.
Dat de kwaliteit daar enigszins onder lijdt is collateral damage.
Aan de grens grote overslagplaatsen maken en de opleggers door Nederlandse chauffeurs op laten halen.
Gelijk van het gezeik af.
kurwa
Beroepschauffeurs welke dronken van de weg gehaald worden het (groot) rijbewijs innemen en nooit meer op de Nederlandse wegen laten rijden met een vrachtwagen.
En daarom is etnisch profileren zo efficiënt! Zet regelmatig Oost Europeanen aan de kant en de pakkans dat iemand bezopen achter het stuur zit is enorm groot.
In 2 dagen tijd 3 Oostbloklanden chauffeurs bezopen achter het stuur gekropen, heel normaal bij deze gasten dit is maar het puntje van de ijsberg net als idioten op de weg alles opgenomen in Oostbloklanden wanneer komt de EU eens eindelijk aktie
Gisteren ontstond ophef over dronken truckers die ongelukken veroorzaakten op de A4 en de A67. De minister wil met de sector praten over een alcoholslot.
Tja en met dat alcohol slot haal je de Oostblokkers van de weg!!
Ze rijden met hun trucks door de milieu-zones net zo makkelijk, met het verhaal dat ze het niet kunnen lezen en dat ze het niet kunnen begrijpen!
Een Nederlandse trucker moet tig examens voor dat hij de weg op mag!
De Oostblokkers mogen hier rondrijden als het klaar spelen om in de cabine te klimmen en de motor te starten!
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.