Het was wel een grappige verspreking van die haatstalactiet van Denk. ...
“universiteiten, onderwijskoepels, supermarkten, de sport, cultuursectoe” Onderwijs- en cultuursector zijn by far de grootste antisemiet...
@1 Antisemitisme richting de Israëlische regering is niet minder kwalijk of is antisemitisme dan ineens ‘kritiek op Israël’ :-)? ...
Bizar dat zo’n figuur in de Kamer zit. . ...
De enige met wie ze echt zouden moeten praten staan er natuurlijk niet bij 😂En dat zijn imams en moskeeën....
@1 Klopt, als Nee dan Nee en optreden als daar geen gehoor aan wordt gegeven. De angst voor ‘escalatie’ is een ziekte geworden. ...
Begin met op te treden bij demonstratie stop met knuffelen van raddraaiers!...
Ja en natuurlijk vooral stil blijven zitten en niets doen!...
Veel woorden weinig zeggende inhoud!Leven is simpel als je zelf de beslissingen neemt en er voor staat!! Dan heb je dus je leven in je eig...
Begin dan eerst eens die demonstranten op en aan te pakken!...
Bakken met geld al uitgegeven aan de aanleg. Voor niets dus.
Tjonge wat een klunzen.
Wat een arrogantie van de macht ook!
Maar er spelen heel andere zaken dan het wel of niet vliegen op Lelystad Airport.
Het gaat om Schiphol waar de dingen niet deugen.
Kijk naar gezicht van de directie die daar eerdaags afscheid neemt.
Je ziet een pas geboren kindje met een half open mondje snakkend naar wat moedermelk, maar moeder is lang geleden al overleden...
Minder vliegen dus, de enige oplossing voor een overbevolkt luchtruim.
Ik stuur er anders Benedickte Ficq op af!!.
Vervuiling van longen zit hem niet alleen in de sigarettenroker.
Eindelijk eens accijns en BTW heffen op vliegtuigbrandstof en het gaat opeens weer blijken dat andere (lees: milieuvriendelijkere) vervoersmodaliteiten gunstiger zijn.
Zoals ProRail-baas de heer Eringa zei: meer investeren in een concurrerend Europees treinen-netwerk.
Men kan Schiphol aan zijn afspraken houden, maar dan hebben ze buiten de overheid gerekend.
Cora een pluim van mij, die heb je verdiend.
Nieuwe vluchthaven moet in de Noordzee !!
Metrootje/light-rail erheen vanaf Schiphol.
@2
Zullen Qatar Airways en Fly Emirates niet altijd een te groot voordeel hebben bij intercontinentale vluchten met die tax..?..... Hoeft misschien niet , maar maakt het wel complexer.
Voor vluchten binnen Europa moet die belasting kunnen.
@5
sorry , luchthaven ipv. vluchthaven.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.