@121Het maakt mij niet uit.Jij mag gerust in Westerse prop geloven.Maar hoe kom jij erbij dat de Russen dat niet mogen?In zekere zin g...
@118 Helaas alweer geen inhoudelijkl antwoord op mijn eerdere, eenvoudige vragen. Máár ... deze zonder schelden. Dat is dan wel we...
Wel apart. Terwijl ik overal om mij heen hoor dat mensen moeilijk aan werk kunnen komen....
Ze kan zonder die prikjes toch ook wel aan een nieuwe vriend komen....
@128 Poetin kijkt likkebaardend uit naar de komst van Rutte. Als Poetin het woordje dacha laat vallen, staat Rutte al te trillen op zijn benen v...
@102 Wat doen moderne NAVO tanks en NAVO materieel dan op een tentoonstelling in Moskou? Die heeft Rusland zeker cadeau gekregen van het Westen?...
@4 Ok, excuses aan Sanders dan. Misschien niet dement maar een andere psychische aandoening. Er moet toch iets zijn om zoiets idioots te beweren...
@14 Nee, op Verhofstadt , van Baalen en Timmermans....
@117Het defensieve masker van de NAVO is allang afgevallen.Haar bestaansrecht is na het vallen van de SU al verlopen.Het is nu een macht...
Het is in ieder geval knap van de NS dat ze dit inzicht nu al hebben...
Tja, misschien moet de NS eens normale prijzen gaan hanteren voor hun treinkaartjes. In vergelijking met de omringende landen zijn treinkaartjes hier best duur, terwijl de service van de NS niet veel beter is. Ook zijn de treinstellen van de NS vaak vies, zowel van buiten als van binnen. Wat dat betreft doet Arriva het beter. Zij rijden ook op trajecten in Nederland en hun service is beter, hun treinstellen schoner en ze zijn goedkoper.
@2 , "Ook zijn de treinstellen van de NS vaak vies, zowel van buiten als van binnen. "
Van binnen kunnen ze alleen vies zijn als de reizigers de treinen vervuilen.
Dus misschien moeten de reiziger hier even iets meer naar zichzelf kijken dan naar de NS.
@2 Hun treinstellen zijn nieuwer en kleiner..
Retourtje 4 personen gaat dus 60 euro kosten... dus blijven we met de auto -van buren- gaan.
@2 normale prijzen? Je weet zeker niet dat de automobilist 40% van het openbaar vervoer betaald en dat het eigenlijk dus 40% duurder zou moeten als de kosten reëel verrekend zouden worden
@2 dat komt doordat, in die landen, de spoorwegen nog meer gesubsidieerd worden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.