@3054Nee niet echt , ontdek haar nu pas echt ....
Demonstreren ze ook tegen de Hamas verkrachters?...
@3051Vond haar best goed Nina Hagen ...
@3053 .jeugd sentiment...
Spliff - Carbonara https://www.youtube.com/watch?v=cnKkBQ32bsw...
Kaltes Klares Wasserhttps://www.youtube.com/watch?v=YcUrkl7-k7M...
@80 m post@81 Querido notVoordat een oplossing vergelijkbaar met wat ik voorstel, mogelijk wordt, zullen heel veel partijen de psychologis...
@3040 Deze heb ik nog op vinyl liggen, wat een tijd haha...
Paul ist tothttps://www.youtube.com/watch?v=hqMt5YxVlc8...
Nina Hagen-Heisshttps://www.youtube.com/watch?v=MMMo4gfPqI4...
electrische auto's zijn niet handig en bestaan door subsidie en belastingmaatregelen
Naast de "diesel-gate" nu een "elektro-gate"?
** gebruiker verwijderd **
Zelfs bij de fabrieksopgave geeft een elektrische auto net zoveel CO2 uitstoot als een moderne benzine-auto. Nu blijkt dat aanzienlijk meer te zijn. Het zal nog wel een tijdje duren voordat elektrische auto's echt interessant worden.
Terwijl wel hetzelfde aantal kWh's worden verbruikt op die kortere afstand, dus stoomverbruik nagenoeg verdubbeld. Hetzelfde sprookje dus als bij benzine- en diesel auto's.
Het gaat uiteindelijk om actieradius versus nuttig gewicht en energie inhoud per kg brandstof.
Diesel, gas of benzine is dan superieur.
Blijft over levensduur en onderhoud waarbij de electromotor weer heel goed afsteekt bij de rest.
Handrem eraf mensen, handrem eraf.
@4 a. Dat is onzin. Zelfs in Polen, volledig op kolenenergie, zou een elektrische auto het nog beter doen en b.
In 15 jaar is geen enkele nieuwe auto meer brandstofauto. De techniek vordert namelijk dusdanig dat op een geven moment het kantelpunt bereikt wordt. En dan koopt nagenoeg niemand meer brandstof.
** gebruiker verwijderd **
@2 Alle auto's hebben kortere actieradius dan specificaties. Komt omdat rijstijl en omstandigheden eigenlijk nooit optimaal zijn.
"'Elektrische auto's rijden veel minder ver dan beloofd'"
Dat krijg je er van als je je accubak volgooit met Shell V-Power.
@9 software updates is geen issue meer u heeft geen mobiel of laptop die volledig gesupport wordt via internet?
@12 Ook daar zijn issues mee. En een telefoon die raar doet is een stuk minder gevaarlijk dan een auto.
** gebruiker verwijderd **
@13 @14
Als pionier op online updaten weet ik echt wel wat mogelijk is, in de jaren 80 vorige eeuw was ik service manager bij een scada bedrijf, ik was dat heen en weer rijden zat, en modems waren toen al betrouwbaar.
Kwestie van een goed update proces.
En nee dat doe je niet zomaar.
** gebruiker verwijderd **
@16 die hebben daar niets mee, electrische rijden is een fabrieksissue geworden.
Een merk als BMW, Mercedes vw etc gaan waarschijnlijk auto of mobiliteit als service leveren.
Het onderhoud van een elektrische auto is nihil t.o.v een verbrandingsmotor auto.
Je moet er ook geen caravan aankoppelen!
Artikel: "De EU heeft al besloten dat de NEDC-test binnenkort vervangen wordt door de WLTP-test, die een meer waarheidsgetrouw beeld moet geven van het bereik."
Wie rijdt er nou in in een laboratorium?
Gewoon een aantal realistische tests op de weg: In de stad, op de binnenwegen en op de snelweg.
@19 vreemd eigenlijk, al die voertuigen slaan data op, daar kan je heel wat mee.
Maak dat transparant
Net als mijn electrische fiets.
De belofte was 120 km.
Maar in werkelijkheid haal ik met wat geluk de 60 km
Ik zie de volgende fraude zaak al weer komen na sjoemeldiesels ook sjoemel elektrische autos
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.