Hier een beetje humor.Waarzegster tegen haar klant: "oh verschrikkelijk, je man sterft morgen"Klant: "ja ik weet het, maar ik wil gewoon w...
@100 Waar blijft je beroemde gevoel voor humor?...
@99 Dat zei ik ook niet toch?...
@91 " Precies! Het houdt niet op. Ook niet als je eropin blijft gaan. Juist dan niet." Dus is de lol er wel af. Meer narigheid ...
@98 Tja, jij bent degene die aandacht geeft. ...
@94 Volgens mij ben ik hier juist zo'n beetje de enige die NIET jankt. ...
@95 1 aandacht koekje voor jou....
@92 " aandacht trekkende kneus " Schelden, beledigen, op de persoon spelen → gemeld...
@84 andere forumleden zullen denken dat het klopt wat hij/zij/x zegt.Precies wat jij probeert.Hypocriet....
@92 Ik tel er wel vijf. En nu? ...
Jammer dat in dit verhaal de criminele olielobby niet als zodanig wordt genoemd. Zonder die
lobby zou de wereld nu een stuk schoner zijn.
Zijn er ook andere linkjes te vinden over dit onderwerp? Ik vind een simpel linkje te weinig om er serieus op in te gaan.
@1 Als de e-car (en de vervangende accu's voor oudere modellen) voor iedereen(!!) betaalbaar zou zijn en de specs zouden goed zijn zou het snel zijn afgelopen met de vervuilende auto's.
@2 ga naar het louwmans museum, daar staan er heel wat uit de periode 1900.
Het probleem is en was actieradius en de constructie van de aandrijving Icm accu's.
We waren nu veel verder geweest als er naast de auto op benzine ook die op elektriciteit erbij gehouden hadden.Er is door de jaren een grote vooruitgang geweest in de elektronica wat de elektrische auto ten goede gekomen zou zijn.Een zes zitter die 160 kilometer kon rijden op 1 acculading is voor deze tijd ook veel daar de huidige elektrische auto's het geeneens halen.
De reden daarvoor was toen wel anders, vrouwen konden benzine auto's niet starten.
Wel is het zo dat de opkomende imperia van de 'olie' hier dwars zaten en niet alleen hier maar zich met de hele 'energie' markt bezig hielden.
@5 Heeft u het achterliggende stuk ook gelezen ?
@8 yep, dat probleem is er nog steeds
de elektrische auto ging ten onder aan een uitvinding
en dat was de STARTMOTOR
alle niet elektrische auto's moesten met spierkracht worden gestart voor deze uitvinding
na de uitvinding verdween de accu auto in slechts enkele jaren
Relevant in dit kader, de T Ford van Henri met zijn kunststof (verkregen uit hennep) carrosserie. Hennep en zijn duizenden toepassingen zijn ook verdwenen door de olie lobby:
@10 bovendien waren niet elektrische auto's veel goedkoper. Je kon toen bijna 3 T-Fords kopen voor de prijs van 1 elektrische. Dat is nog steeds het probleem.
@11
klopt
samen met het bedrijf DUPONT hebben ze de industrie hennep gedemoniseerd gelijk aan de andere soort die wel gerookt kan worden en werd het totaal onterecht VERBODEN
googel gewoon : ford hemp car op youtube en je krijgt een hele serie films
@12 benzine of andere explosiemotoren type auto's zijn superieur in actieradius en kostprijs..
@11 het wordt nog steeds op bescheiden schaal gebruikt voor bijvoorbeeld deurpanelen in auto's. Behalve de olie lobby is ook de oerconservatieve houding van de bouw een remmende factor. In Nederland zijn er twee hennep verwerkende fabrikanten.
ook worden we vol in de maling genomen
de tesla word afgeschilderd als het neusje van de zalm
maar kijk eens zonder kleuren naar dat ding
1 accu's worden door steenkool geladen
2 vervangende accu's kunnen hem nooit zijn waarde terug geven zo duur
3 als hij aan de stroom hangt trekt hij voor 10 huishoudens stroom weg
4 een trekhaak kan er niet onder want hij kan niets trekken
5 wat blijft over? een veel te grote plompe bak die op elke parkeerplaats behoorlijke ruimte in neemt
6 de rest waarde bij inruil moeten we maar afwachten maar verwacht geen tweedehands waarde
@16 En laat 'm niet bij een aanrijding betrokken raken. Grote kans dat de accu's in de brand vliegen of exploderen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.