Een boycot die ‘zijn gelijke niet kent’: hoe lang laat de consument Tesla links liggen?
In april werden er in Nederland meer Dacia’s dan Tesla’s verkocht. Ook Suzuki en Mini deden het getalsmatig beter dan de voormalige wonderwagen van Elon Musk. Tesla lijkt het slachtoffer van een heuse consumentenboycot. Die kent historisch gezien in N
4
Reacties
9 reactiesAls ze Musk niet dumpen? Heel lang.
Zolang die Nazi daar de baas is, gaat Tesla alleen maar verliezen..
Ik denk niet dat Musk echt belangrijk is voor Tesla het automerk. Zijn kwaliteit is mensen overtuigen. Zo uniek is die gave nou ook weer niet. Mja... Volgens mij is de echte money maker voor $Tesla straks de droids. Geen 1 autobedrijf heeft een beurs waarde 900 miljard zover ik weet. Dus de toegevoerde waarde zit elders. Misschien moet Tesla splitsen van de droids?
Het ligt zeer zeker aan die nazi-junk..
Sinds hij die nazi groeten bracht en zich als een idioot aan het aanstellen was naast die zak hooi, gaat het rap bergafwaarts met zijn zaakjes. Zowel Tesla as X
Positie Bedrijf Beurswaarde (in $)
1 Apple 3621 miljard
2 Microsoft 3430 miljard
3 NVIDIA 3141 miljard
4 Amazon 2191 miljard
Tesla is volgens Brand Finance na Mercedes-Benz het meest waardevolle automerk ter wereld (54,39 miljard euro).
Tesla is zwaar overgewaardeerd vanwege Musk. Da's een complicatie als ze em willen dumpen. Between a rock and a hard place. Maar mét Musk verkopen ze geen auto's meer. Verder is dat 'robot-taxi-plan' ook gedoemd... de 'self-driving' van Musk is levensgevaarlijk.
De CEO's van de heel erg grote bedrijven zijn volgens mij allemaal sekte leiders...
Musk heeft daar wel iets van ja... maar al die hype rondom z'n persona heeft ie flink om zeep geholpen. Veel meer dan hype was het ook niet. Z'n cybertruck is een mislukking, self-driving wil maar niet en dat geleuter over mars is onzinnig.
Gewoon niet verstandig om dat te doen, wat hij heeft gedaan. Mja... Dat is gewoon eigen schuld, dikke bult. Ik heb verder niks tegen Musk. Gewoon erg onhandig.