@3 Nou ja... D66 denkt wel in rangen en standen. Zo proberen wel te beteren. Maar het gaat moeizaam....
@2688 Het zou ook kunnen dat er zóveel gemaild werd, dat die mails al sinds een jaar automatisch in de spambox verdwijnen....
Aan zo n figuur aandacht is net als pissen tegen de wind in!...
@1 Dat ligt eraan welke vorm de stageplek heeft. Bij de ene werkgever is het een onderdeel van je opleiding en zal alles onder begeleiding m...
@43Zoek eerst de definitie maar eens op en laat je dat even uitleggen....
Een mooi artikel. Jammer dat ze het achter een betaalmuur hebben geplaatst. Maar DPG krijgt toch heel veel subsidie? Dus we hebben er eigenlijk ...
@88 " Domme trol." Schelden, beledigen, op de persoon spelen → gemeld ...
Als stagebegeleider ben je extra tijd kwijt om de student het een en ander bij te brengen. Daar moeten de studenten voor betaald worden? Heel vr...
@85 Ach, het begint weer over schrijfvoutjes, dus je hebt geen argumenten meer . Domme trol. Aangezien je geen argumenten meer hebt, ga ik even...
Ze praat zichzelf een probleem aan wat er niet is. Ja, dan kun je nog wel even. ...
Vooral bij het inhalen.
o nee, dan kan die ongein je kop kosten.
nouja, niet snelheidbegrenzen....stel dat je 120 rijd, en voor je rijd een slingerend busje. wil je er toch even 130 ver omheen. soms moet je gewoon even sneller rijden om een gevaarlijke situatie te vermijden. andere keren juist langzamer....inschattingsvermogen is gewoon heel belangrijk daar in. Persoonlijk rijd ik op de snelweg niet harder dan 110 als dat niet nodig is. Is zuiniger in brandstof. Daar naast gebruik ik veel de cruise control. rij ik 110, dan cruise control aan. af en toe een beetje zakken om de ruimtekussen te vergroten. Ook in de stad op die 50 en 70km/h wegen gebruik ik het. als je bij een kruispunt over gaat naar een volgend 50 km wegdeel, even optrekken naar je cruise control minimum en dan de repeat functie gebruiken. heerlijk. Ga je echt niet te snel van hoor.
Mwah..... stel dat je auto niet sneller kan dan 120 kmh....... Dan nog kun je met 120 kmh op een N-weg of erger nog.... binnen de de bouwde kom rijden....
Ik vraag er al jaren om, om snelheid begrenzing en acceleratie flink afknijpen. De veiligheid op de wegen zou erbij gebaad zijn. Maar economisch is dit nog niet in het voordeel.
Onzinverhaal. Het is niet de snelheid maar het slechte stuurmanschap van de chauffeur dat de risicofactor vormt.
Misschien al die 80 jarigen van de weg plukken. ..denk dat dit veel meer positief effect heeft
@6 Of de jonge gastjes die "whats-append" in hun golfjes, astraatjes of bmw-tjes jakkeren.....
Niet autorijden is nog effectiever.
@5 nouja, niet helemaal natuurlijk. maar grotendeels wel waarheid... de sneller je rijd des te minder tijd je hebt om te reageren etc, waardoor je dus slechter stuurmanschap krijgt. Wie geen goede chauffeur is, kan veel minder hard rijden. wie een ontzettend goede chauffeur is, kan veel harder rijden....en DAAR gaat het probleem zitten. tussen de mensen die netjes 50 rijden, en de mensen die 70 of harder rijden. die laatste moet om die langzamere heen rijden, die eerste wordt bang, nerveus...en dan krijg je ongelukken, vooral in het zigzaggen om andere auto's heen.
@3 niet als die auto weet hoe hard je ergens mag...dan krijg je natuurlijk wel problemen met wegwerkzaamheden die dat niet netjes doorgeven aan die dienst (hier mag 30, waar normaal 80 mag, dus als dat niet is doorgegeven, kan er als nog 80 gereden worden)
@9 Klinkt heel mooi..... maar voordat alle auto's + motoren!!!!! voorzien zijn van deze apparatuur en voordat heel Nederland zijn infrastuctuur heeft aangepast, zijn we tientallen jaren verder.....
@10 jep, helaas wel ja. en dan krijg je van die windows XP types...die zo lang mogelijk met hun oude auto blijven rijden....
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.