@2739Dat heb ik gezien ja. Maar dat probeer ik nou juist duidelijk te maken. Het is hier een riool, en dan kun je zulk soort dingen verwac...
Dit forum is niet meer een forum om nieuws te bespreken maar meer om elkaar af te zeiken. 😐...
@2734 RoninWat jammer dat je nu weer je mond opentrekt. Jij bent een van degenen die niet te vertrouwen is en enkel hier iets neerzet als ie...
@2734 "Getrol ... Compleet gestoord." En dat van degene die een ander kapot wil maken met het overlijden van diens egaa, die zelf be...
@44 Dat lijkt me toch eerder een taak voor jou want je gaat uit van antisemitisme als haat jegens aanhangers van een geloof. En dat, kleine ...
Dat lijkt me toch eerder een taak voor jou want je gaat uit van antisemitisme als haat jegens aanhangers van een geloof. En dat, kleine hitler, ...
@3735Nou ja, prima. Maar hou dan op met het constant klagen over de mensen hier. Of hou op overal op in te gaan.Hier zit iedereen anonie...
@21 En wanneer die drones dan weer uit de lucht komen vallen roltt pappa uit de schuur. Je moet gewoon altijd het arsenaal zo divers mogelijk...
Iedereen hier heeft zo zijn/haar/hen/hun eigen werkelijkheid. Misschien is het een idee om elkaar daarin te respecteren, en elkaar daarin in zij...
Die directeur wist dat hij fout zat en had geen enkel verweer. Die stond echt voor schut. Pure oplichtingspraktijken.
Geweldige televisie, groot compliment voor het programmma RADAR! Binnen 5 minuten van Parkmobile een Bucklertje maken zonder de hulp van Youp van het Hek ! Geen enkel normaal denkend persoon wil nu überhaupt nog zaken doen met ParkMobile, en al helemaal hun oplichters App-je gebruiken. In 5 minuten heeft de directeur van Park Mobile zijn bedrijf over de rand van de afgrond geflikkerd. Wat een kneus!
Ik gebruik al jaren -probleemloos- de app van YellowBrick. Grote dekking in steeds meer nederlandse gemeentes, zéér gebruiksvriendelijk en ook nog stukken goedkoper dan die ladenlichters van Parkmobile.
@3 Inderdaad ook erg tevreden over Yellow Brick.
Vond de uitzending van Radar wel genieten moet ik zeggen. Die gast wist zijn bedrijf nu niet echt op de kaart te zetten.
Afgelopen avond op tv bij RADAR.
De ParkMobile directeur Tomas Novak ontweek de vragen en draaide om de hete brij heen.
Het programma RADAR kennende krijgt dit ongetwijfeld en vervolg en zal ParkMobile beseffen dat men beter iets begripvoller had kunnen antwoorden. Zo ook richting de voor EUR 106,- gedupeerde school-conciërge.
Volgens mij heeft de conciërge zijn transactie met ParkMobile gesloten en betaalt hij aan ParkMobile, dus is de routing om restitutie te krijgen die via ParkMobile en niet met de volgende schakel: de gemeente.
RADAR zal dit ongetwijfeld laten uitzoeken.
Wordt dus vervolgd.
Het was te gênant voor woorden! Ik zat tussen plaatsvervangende schaamte en medelijden in.
** gebruiker verwijderd **
Wat een dwaas om niet gewoon je fout toe te geven. Hoe moeilijk is het
Dat was echt gênant. Ging behoorlijk onderuit..dat was dan Park Mobile !
Vond het toch een raar gesprek. Het gaat om een technisch probleem, nl de app werkt niet goed. Daar gaat ParkMobile over, het is hun app, niet die van de gemeente. Snap niet waarom Herzenberg dat niet zei.
Die directeur is een hork en zo te zien niet bijster slim. Zelf heb ik overigens prima ervaringen met de app van Parkmobile. Wel een keer niet kunnen inloggen. Je kunt dan bellen met de helpdesk (€ 1,- plus tel kosten!). De dame aan de telefoon was net zo'n hork. Misschien is dat daar de bedrijfscultuur. Maar het probleem werd wel opgelost.
Ik heb de beste ervaringen met niet betalen voor parkeren. Ik loop liever een stukje om.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.