Economie
  • 0
De NS is tevreden over de driedaagse proef met gesloten poortjes op Utrecht Centraal. Alleen kende niet iedereen de overdekte passage buiten de stationshal om het station over te kunnen steken zonder in of uit te checken. ...

ongeveer 1 jaar geleden door AD

REAGEER MET EEN EMOJI
2

** gebruiker verwijderd **

Mooi man, onnodig complex maken. Lijkt wel agile-scrum, we doen maar wat kijken of het werkt.

1 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd

@1 u kent de methode dus ook.... question

2 TedjeR    
ongeveer 1 jaar geleden door TedjeR
1
Meld

** gebruiker verwijderd **

@2 , ja. Die ken ik. Lachwekkend droevig, de sprintsessies met scrum-manager en pitchen van user-stories.

3 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd


Maar nu weet ik nog niet hoe ik van de ene naar de andere kant moet komen ....

4 Uit Den Haag    
ongeveer 1 jaar geleden door Uit Den Haag
3
Meld

@4 Er is ook een niet-afgesloten deel waar je gewoon over kunt steken.

5 dani    
ongeveer 1 jaar geleden door dani
0
Meld

@4 dat is de bedoeling niet.

NS noemt de proef "geslaagd" juist omdat zij er mensen die alleen maar naar de andere kant wilden met een enorme omweg opgezadeld hebben... zoals op meer stations in Nederland.

@3 ik noemde het onlangs nog "Leuk als je geld genoeg hebt en over een paar jaar weer nieuw wilt bouwen." Als het product echter enigszins duurzaam en onderhoudbaar moet zijn, is het de verkeerde methode.

6 TedjeR    
ongeveer 1 jaar geleden door TedjeR
1
Meld

** gebruiker verwijderd **

@6 , duurzaam staat misschien wel leuk in powerpoint-presentaties, maar is nog niet sexy in excel. Dat klopt ja.

7 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd

ach..........
ik kan er toch niet in net als de meeste dorpelingen hier want wij hebben niets aan een OV kaart.
alle routes in provincies wijzen naar de hoofdplaatsen waar wij ons bijna nooit heen verplaatsen
op school jeugd na
voor de meeste werkenden start de eerste mogelijkheden van openbaar vervoer ook nog te laat
met een ramp aan overstappen

dan ook nog als de meeste huisartsenposten onmogelijk met openbaar vervoer te bereiken zijn
deze zijn met een passer op de kaart gezet zonder OV inzichten

voorbeeld
hier vandaan met de auto naar huisartsen post is 20 minuten
met de bus 1.30 uur
duur?
zeer zeker zoals alles met duurzaam onmogelijk te veel kost

8 joycetwk    
ongeveer 1 jaar geleden door joycetwk
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Peter R de Vries neemt Afghaanse verkrachter...
Gisteren walgde bijna heel Nederland van de l...

22 uur geleden door Mediamix

Wilders: Nederland is Nederland niet meer
""Hij vraagt premier Rutte of hij knettergek...

21 uur geleden door E.Meel

Auto rijdt in op mensen moslimcentrum Londen
Vijf mensen zijn gewond geraakt toen een auto...

22 uur geleden door Nu.nl

Wilders komt met initiatiefwet tegen islamiti...
PVV-leider Wilders heeft een groot deel van z...

20 uur geleden door =*(++)*=

Postcode bepaalt strafmaat bij de VVD
Als het aan Dijkhoff ligt gaan de minst kansr...

14 uur geleden door in holland


ADVERTENTIE


Laatste reacties
De Vliegende Brabander
Wilders: Nederland is Nederland niet meer...
Nederland is al zo dichtbevolkt en druk. En e...

minder dan een minuut geleden door De Vliegende Brabander

mike45
Hongarije lanceert media-offensief tegen Sarg...
@16 Het EVRM is niet een verdrag van de EU ma...

1 minuut geleden door mike45

Wendel
Hongarije lanceert media-offensief tegen Sarg...
@15: Alleen mogen we geen nationalistische of...

1 minuut geleden door Wendel

CoolMemories
Hongarije zoekt toenadering tot Rusland...
@4 "....Dan kan Poetin vredelievend en op uit...

1 minuut geleden door CoolMemories

magikeven
Dijkhoff weggehoond vanwege 'trucje' met aanp...
Tja het is een VVDist dus niet te vertrouwen ...

1 minuut geleden door magikeven

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig