Economie
  • 0
De NS is tevreden over de driedaagse proef met gesloten poortjes op Utrecht Centraal. Alleen kende niet iedereen de overdekte passage buiten de stationshal om het station over te kunnen steken zonder in of uit te checken. ...

ongeveer 1 jaar geleden door AD

REAGEER MET EEN EMOJI
2

** gebruiker verwijderd **

Mooi man, onnodig complex maken. Lijkt wel agile-scrum, we doen maar wat kijken of het werkt.

1 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd

@1 u kent de methode dus ook.... question

2 TedjeR    
ongeveer 1 jaar geleden door TedjeR
1
Meld

** gebruiker verwijderd **

@2 , ja. Die ken ik. Lachwekkend droevig, de sprintsessies met scrum-manager en pitchen van user-stories.

3 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd


Maar nu weet ik nog niet hoe ik van de ene naar de andere kant moet komen ....

4 Uit Den Haag    
ongeveer 1 jaar geleden door Uit Den Haag
3
Meld

@4 Er is ook een niet-afgesloten deel waar je gewoon over kunt steken.

5 dani    
ongeveer 1 jaar geleden door dani
0
Meld

@4 dat is de bedoeling niet.

NS noemt de proef "geslaagd" juist omdat zij er mensen die alleen maar naar de andere kant wilden met een enorme omweg opgezadeld hebben... zoals op meer stations in Nederland.

@3 ik noemde het onlangs nog "Leuk als je geld genoeg hebt en over een paar jaar weer nieuw wilt bouwen." Als het product echter enigszins duurzaam en onderhoudbaar moet zijn, is het de verkeerde methode.

6 TedjeR    
ongeveer 1 jaar geleden door TedjeR
1
Meld

** gebruiker verwijderd **

@6 , duurzaam staat misschien wel leuk in powerpoint-presentaties, maar is nog niet sexy in excel. Dat klopt ja.

7 gebruiker verwijderd    
ongeveer 1 jaar geleden door gebruiker verwijderd

ach..........
ik kan er toch niet in net als de meeste dorpelingen hier want wij hebben niets aan een OV kaart.
alle routes in provincies wijzen naar de hoofdplaatsen waar wij ons bijna nooit heen verplaatsen
op school jeugd na
voor de meeste werkenden start de eerste mogelijkheden van openbaar vervoer ook nog te laat
met een ramp aan overstappen

dan ook nog als de meeste huisartsenposten onmogelijk met openbaar vervoer te bereiken zijn
deze zijn met een passer op de kaart gezet zonder OV inzichten

voorbeeld
hier vandaan met de auto naar huisartsen post is 20 minuten
met de bus 1.30 uur
duur?
zeer zeker zoals alles met duurzaam onmogelijk te veel kost

8 joycetwk    
ongeveer 1 jaar geleden door joycetwk
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Zweed Durmaz na doodsbedreigingen en racisme:...
Zweeds international Jimmy Durmaz is na zijn...

17 uur geleden door Diederik82

Het valt op dat links haar humor kwijt is
De Linkse Kerk is verworden tot een activisti...

17 uur geleden door Inter

’Verbijsterend, een totale invasie&rsqu...
In verschillende steden zijn Turkse aanhanger...

11 uur geleden door Inter

De islamitsche vrouw zonder hoofddoek
Een alles zeggende foto...

1 dag geleden door Hangingmen

Reddingsschip van Duitse ngo dobbert al vier...
Een reddingsschip van de Duitse ngo Lifeline...

17 uur geleden door Carol Fenijn


ADVERTENTIE


Laatste reacties
TedjeR
'Trump wil handelsoorlog met China verder lat...
@76 en laten dat nu net die lieden zijn waar ...

minder dan een minuut geleden door TedjeR

Endandit
'Trump wil handelsoorlog met China verder lat...
@71"Trump doet wat ie beloofd heeft maar ...

minder dan een minuut geleden door Endandit

NederTurk
Turkse oppositie signaleert onregelmatigheden...
@28 Heb jij niks zinnigers te melden?...

minder dan een minuut geleden door NederTurk

niet-alles-geloven
Frankrijk arresteert tien verdachten voor pla...
En waarom pakken ze de moslims niet op die pl...

minder dan een minuut geleden door niet-alles-geloven

TC
Turkse presidentsverkiezingen volgens kiesraa...
Dit komt natuurlijk erg ongeloofwaardig over....

minder dan een minuut geleden door TC

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig