Ziggo ziet opnieuw ruim 40.000 klanten vertrekken
Het tempo waarin Ziggo klanten verliest gaat maar niet omlaag. In het eerste kwartaal van dit jaar verloor het bedrijf opnieuw ruim 40.000 klanten. Maatregelen om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken, lijken niet te werken.
3
Reacties
3 reactiesZiggo moet maar eens stoppen met al die prijsverhogingen.
Is toch veel te duur.
Onlangs weer: Snelheid gaat omhoog van 1000Mb naar 1100Mb.
Wie zal dat merken?
Maar gaat wss weer duurder worden.
Ik wissel gewoon elk jaar tussen KPN glasvezel en Ziggo, kan je mooi gebruik maken van de welkom aanbiedingen elk jaar.
Ik ben niet zo'n wisselaar.
Maar ik denk er over om toch maar te veranderen.
Ik heb nogal eens dat de opnames storingen hebben en zelfs waren er een stel verdwenen.
Het zit overduidelijk bij hun, maar ze proberen de schuld af te schuiven.