@40 Lol, je schrijft nog steeds dezelfde onzin. Je bent dus gewoon een sneue antisemiet, daar hoeft niet meer over getwijfeld te worden. ...
@84 Maar dat is het 'm nu juist. Je moet het niet zo ver laten komen dat je eraf gegooid wordt want dan lachen sommige mensen in hun vuistje. J...
@82 "Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. " Al weer sche...
Ze kunnen ook beter onder de grond liggen....
@79 Dank je Bop. Ik was het gisteren zo zat dat ik toen niet meer kon/wilde reageren. Gezien mijn vermoeden dat men mij ee...
@81 Nietes, jij 😂...
@66 Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. 😇...
@78 "Dat is geen schelden maar een constatering" Ik constateer dat JIJ een klote trol bent. Dat is geen schelden, een constaterin...
@1 Nee die hebben geen ruimte in hun kapitale villas. Ook niet in hun overige panden. Ze gaan vast voorstellen om sociale huurhuizen op te delen...
@77 Mijn humor is leuker. 😁...
Ach we zijn er weer de leuter verhalen komen weer los!
Als mensen op een beschaafde manier auto rijden en slachtoffer worden van het grote aantal aso wat op de weg rond rijd.
Zegt dat totaal niet over de chauffeurskwaliteiten van de ouderen.
Het geeft alleen aan dat een groot aantal mensen totaal geen respect voor anderen hebben en zichzelf allerlei rechten en kwaliteiten toedichten die ze in werkelijkheid totaal ontberen!!
Ik denk dat het komt omdat er alleen maar een medische keuring is en geen keuring op je manier van rijden. Althans ik hoor dit regelmatig van ouderen.
** gebruiker verwijderd **
na 5 jaar rijden, een herhaal moment voor iedereen, maar wel 1 die betaalbaar is, en bij slecht rij gedrag opnieuw examen doen en ook hier weer op een betaalbare manier, zodat er weer niet een drempel ontstaat voor mensen met te weinig geld
Kan mij voorstellen, er komen nu eenmaal steeds meer ouderen in Nederland en dan krijg je verhoudingsgewijs meer ongelukken op de weg.
"Maar als je ziet dat van de 621 doden in het verkeer er 119 de leeftijd van 80 jaar en ouder hebben, is het zaak nu actie te ondernemen.”
Ik mis de juiste context. Ik begrijp dat het relatief veel is volgens de onderzoekers, maar hoeveel meer dan statistisch verwacht mag worden? Verder kun je je afvragen of andere zaken een rol spelen, dit is toch een generatie die autorijden heeft geleerd toen de wegen nog rustig waren en de examens simpeler. De generatie rond 65 heeft toch al in een drukker verkeersklimaat zijn eerste schreden gezet.
Ik vind dit nog wat kort door de bocht...
@6 De overige doden zijn net rond de twintig, ik ben ook voorstander om pas zo rond de 25 het rijbewijs te verstrekken
Het is niet alleen het niet kunnen rijden, geen overzicht en inzicht hebben in wat voor wegverkeer dan ook , maar vooral het persoonlijke karakter wat maakt dat gedragingen op de openbare weg gedomineerd word door aso's.
Tsja.... als er steeds meer ouderen komen zal het aantal oudere verkeersdeelnemers ook toe gaan nemen.... Zo ook, steeds meer ouderen overlijden aan andere kwalen, ziektes of in verzorgingshuizen...
De feiten liegen niet; In de meeste spookrijders gevallen betrof het hoogbejaarden die door hun spookrijden een ander de dood in hebben gejaagd. Ik denk dat elke vijf jaar een rijkeuring afnemen veranderd zou moeten worden naar elke twee jaar bijvoorbeeld.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.