Ads Top

Bolt stelt klanten in staat om ritten tot 90 dagen van tevoren te plannen

Bolt breidt het venster voor vooraf boeken van geplande ritten uit van 72 uur naar 90 dagen als reactie op feedback van klanten.

Het ritreserveringsplatform heeft een sterke stijging gezien in de vraag naar geplande ritten, met een groei van 30 procent per maand.

Het verlengen van de periode waarin een geplande rit van tevoren kan worden besteld, zal de ritervaring van klanten verbeteren door hen te helpen hun reizen binnen hun stad te plannen en betere planning mogelijk te maken voor een reis naar het buitenland. Bij het reizen in hun eigen stad kunnen klanten hun reizen beter plannen naar vergaderingen, speciale gelegenheden, evenementen, luchthavens, treinstations en busstations. Bij het reizen kunnen klanten een Bolt naar de luchthaven boeken, naar het restaurant in de avond na aankomst in een nieuwe stad, vervolgens naar een evenement zoals een concert van daaruit, allemaal 90 dagen voor hun reis.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.