In het lijstje ernaast staan al wat klusjes voor hem, naast het opsporen van Bouterse....
Dit wordt herrie in de tent. . . . 😏...
@13Doe niet zo dom Bennie Bob, als je ze voorbij loopt zie je die telefoon een meter uitsteken onder die hoofddoek, en als ik dan achterin ben...
Als ik die chagrijnige koppen van de 50+ers zie dan zou ik het zelfs verplicht willen stellen! 😀...
De stervende zwaan in het zwanenmeer....
67 is normaal volgens Den Haag.Maar die zijn niet van deze wereld.Ga eens een week met een echt zwaar beroep mee. Bv stukadoor stratenmaker ...
En waarom ook niet? IS hed niets urgents te verhapstukken en als je bakken met geld kunt krijgen, en als het misgaat 70 maagden is dat wel een g...
@11 Ooh kijk das weer typisch een links dingetje, gaan discussiëren over de vorm van kritiek.abnormal of abnormaal.... tja een tiepvout...
Lievert waar is mijn dokters uniform ? We gaan zondag niet naar mijn ouders, we gaan zondag eitjes zoeken en daar gaan we heerlijk de gehele...
De politie moest een hamer mee kregen. Met telefoon achter het stuur. Wordt de telefoon stuk geslagen. ...
Elite gezeur, nog steeds niets geleerd!
Die vrouwen kruipen weer vol enthousiasme in de misplaatsts slachtofferrol.
@2 Inderdaad.
"'neutraliteitsbeleid' mogen voeren dat het zichtbaar dragen van tekenen van een politieke, filosofische of religieuze overtuiging verbiedt.
De consequenties van de uitspraak staan niet los van de bredere normalisering van islamofobie in de maatschappij en de resulterende druk op de burgerrechten van moslims in het algemeen en moslimvrouwen in het bijzonder."
Waarom in het bijzonder moslim vrouwen?
Keppeltjes, kruisjes, buttons v/e politieke partij, etc vallen ook onder die regel.
Het werd tijd.
Aldus : Door: Rahma Bavelaarboutaïna Azzabi Ibtissam Abaaziz Anne Dijk Nawal Mustafa Beylula Yosef Souad
Wij van wc eend..
Het doel is niet om gelovigen te weren, maar om neutraliteit uit te stralen. Er wordt steeds geroepen dat een moslima haar geloofsuiting uit vrije wil draagt, dus kan zij dit onder werktijden gewoon in dr tas stoppen en aan de slag gaan.
Ocharme, slachtoffer van gelijke behandeling.
Als er nu geen ogen open gaan, gaan ze nooit meer open.
@3 : "Waarom in het bijzonder moslim vrouwen?" Omdat anderen zich wel aanpassen aan de maatschappij waarin ze leven maar Moslims (niet allemaal maar degene waar het hier over gaat) willen dat de maatschappij zich aan hun aanpast. We hebben er honderden jaren over gedaan om de invloed van de kerk af te bouwen, dan zitten we niet erop te wachten dat anderen ons weer honderd jaar terug in de tijd willen werpen door hun geloofsregels aan ons op te dringen.
"Het 'vanzelfsprekende' verband tussen 'professionele neutraliteit' en de afwezigheid van religieuze symbolen houdt een witte homogene bedrijfscultuur in stand. "
Zijn moslima's zwart dan ?
En wederom een eenzijdige belichting van het verhaal. Wat is dat toch met die onderzoeken? Alles spreekt zich uit in het voordeel in dit geval van de moslima. Het is enkel zielig, slachtoffer, last hebben van, etc.... Er wordt echter met geen woord gerept over de andere kant van het verhaal. Neutraliteit uitstralen, aanpassen aan 's lands normen en waarden, opvolgen van kledingvoorschriften, etc.... Het is wederom alles moet wijken voor de religie anders zijn ze zielig. Alsjeblieft. ...
De uitspraak is juist in het voordeel van iedereen, artikel 1 geeft aan : geen onderscheid, dat betekent in dit geval geen uitzondering.
Als de vrouwen thuis de baas zouden zijn zou het net omgedraaid zijn. Het gaat erom dat veel vrouwen niet ervoor uit durven te komen dat ze hun kleding niet mogen uitkiezen. Kijk maar eens naar beelden van mensen die uiteindelijk bevrijd werden in Syrië en Irak hoe snel die moslimas hun hoofddoekjes en erger verwijderen om hun vrijheid te vieren. Draag die stomme hoofddoekjes maar thuis en in je moskee.
Een van de schrijfsters van dit stuk is:
"Anne Dijk
Religiewetenschapper, Islamoloog en Islamitisch Theoloog met een specialisatie in autoriteitsstructuren. Dijk is oprichter en directeur van Fahm Instituut, adviseur op het gebied van islam en sociale vraagstukken en hoofddocent van diverse Fahm cursussen. Ze houdt zich als analyst en consultant vooral bezig met onderzoek en begrijpelijk maken van informatie. Daarnaast doceert zij diverse islam-vakken en geeft ze trainingen. Binnen haar academische studies (UvA, VU en buitenland) focuste zij op de herinterpretatie van de Shari’a, Islamitische Jurisprudentie (Usul al-Fiqh), Gender en Autoriteit in de Islam. Haar passie is rechtvaardigheid. Daarnaast is zij auteur en public speaker."
In mijn ogen een verwarde vrouw, die zich in 2007 tot de islam heeft gekeerd en met een hoofddoek loop.
Ik hoop dat deze vrouw geen adviezen aan de Overheid geeft.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.