Tot voor kort was Heineken goed voor circa 80 procent van alle festivals en evenementen in Nederland
Volledig scherm
Tot voor kort was Heineken goed voor circa 80 procent van alle festivals en evenementen in Nederland © Pix4Profs / Jules van Iperen

Na 20 jaar Heineken stapt festivalgigant ID&T over naar de grote concurrent: Bud en Corona

Opschudding in festivalland. Na 20 jaar ruilt ‘s lands grootste festivalorganisator, ID&T biersponsor Heineken in voor diens aartsrivaal AB Inbev. In het vervolg geen Desperados of Heineken Silver meer op Mysteryland of Awakenings, maar Bud en Corona.

30 reacties

  • Dimitri van Toren

    2 maanden geleden
    ID&T is destijds in handen gekomen van de Amerikanen, en daar moet Amerikaans water bij geschonken worden. Het is een leuk verdienmodel maar mij zien ze er al een tijdje niet meer op id&t feestjes, de prijzen van de feestjes zijn omhoog gegaan, en nu gaan ze ook nog eens over van Heineken naar aanmaak bier, dit gaat ze klanten kosten ben ik bang.
  • joop simons

    2 maanden geleden
    Bier na wijn geeft sjagrijn. Wijn na bier geeft plezier. Altijd gedoe dus met bier. Op festivals en andere gelegenheden hoort een lekker en licht wijntje.
  • Schattevoet

    2 maanden geleden
    Wat een kul. Dit is natuurlijk puur een financieel verhaal. Maar aangezien ik er als bezoeker niets mee op schiet ( lees een prijsverlaging voor een biertje) zou ik zeggen………boeie.
  • damien thorn

    2 maanden geleden
    De meeste memsen drinken op dit soort festvals geen bier maar die nemen wat anders😉
  • van Ewijk

    2 maanden geleden
    @Leo Haas Was zojuist óók mijn 1e indruk toen ik het artikel las, iets als boeiuh.... het is toch geen zuipfestival ? mvg, Henk