@50 Wat maakt dat allemaal uit Hendrianus? Het gaat er enkel maar om of die vrouw wel of niet dat briefje heeft ontvangen. En dat collectieve da...
@3En ISIS-kampen zullen open gaan, wat aan de ene kant goed is omdat het er zo'n zooitje is, maar op een nieuw kalifaat daar zitten we ook nie...
Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
** gebruiker verwijderd **
Nergens last van
"Pardon my French", maar Ziggo is een ongelooflijke KUT organisatie, met een klanten(non)service, die nodig eens een fatsoenlijke cursus moeten gaan volgen over hoe om te gaan met klanten. Nog nooit zo een stelletje onbehouwen harken bij elkaar gezien. Binnenkort wisseltje naar een andere provider. Het gras zal vast niet veel groener zijn, bij de concurrent, maar het geeft wel voldoening, te weten dat ik een van de tienduizenden ben, die voor mij zijn opgestapt.
En dan nog de langdurige storingen.
http://allestoringen.nl/storing/ziggo
Bij mij ook. Vaak zulke enorme storingen (blokjes) dat het net is of ik naar de piratentelevisie van 30 jaar geleden zit te kijken.
@5
Die piratenuitzendingen met die blokjes vertekenden heel mijn beeld op vrouwen. Want met die porno die ze uitzonden dacht ik dat vrouwen vierkante borsten hadden.
Wij zijn ruim een half jaar geleden overgestapt naar kpn. Wat een verschil!! Een helpdesk die je ook daadwerkelijk helpt, een modem die helemaal naar behoren werkt, een aangenaam wifi-signaal, geen tv die een groot deel van je internetsnelheid inpikt, geen abonnement dat ineens is veranderd na het nemen van een nieuwe tv-decoder waardoor je ineens bepaalde zenders mist.
. Nou zullen er ook wel mensen zijn die de kpn niks vinden maar wij zijn er ruim op vooruit gegaan (en de kosten wat minder).
Vervolg op @7
Ik onderstreep de digitale storingen van @5 . Nu ook verdwenen.
@7 Nou zullen er ook wel mensen zijn die de kpn niks vinden
Dat is zoiets als uitgaan met je eigen vrouw.
Dat is 2 keer zo duur en half zo gezellig.
Ik heb totaal geen problemen met Ziggo goede internet en alles wat ik veranderd wordt snel doorgevoerd ik ben nu al 10 jaar klant bij eerst UPC en nu Ziggo.
Tja, ik heb ook geen last, en men is beleefd, je kunt zeggen wat je wilt, maar dat is zo
@7 ik ben ook klant bij KPN geweest nog nooit zo een slechte internet gehad en laten we het maar niet hebben over de tv ook alleen maar storingen en ik woon in Amsterdam.
Ik begrijp er niets van Er is bij mij horizon geplaatst door een zeer ervaren Ziggo monteur. Ik heb daarna enige problemen gehad door mijn eigen schuld en ben daarna door Ziggo zeer snel geholpen.
Nee en ken veel mensen die net als Ik heel tevreden zijn over Ziggo.
@13 Zal het liggen aan waar je woont ? In de randstad of in het noorden of zo.
** gebruiker verwijderd **
@15
Echt mijn ervaring is heel anders
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.