@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
@62 Dat kan dus niet want de KvK heeft geen jaarverslagen gekregen over die tijdsperiode Doe godverdomme je huiswerk voordat je hier dingen ...
@59Jij bent ook aan een klap op je bek toeMisschien knapt je fascistenmuil er nog wat van op ...
@62 Hij had gehoord dat Yasser een vagina had, gewoon ijzersterke humor en een keiharde klap op zijn hypocriete bek. 😂...
Hopelijk wordt de elektrische auto snel verboden. Ons duur gas wordt opgestookt om elektrische auto's te laten rijden. Met als gevolg dat de energierekening voor de mensen niet meer betaalbaar is.
En wie zegt dat het ons gas is? Of heeft u er al voor betaald, btw de meeste personen die ik ken met een electrische auto hebben zonnepanelen op hun dak 😉
En wie zegt dat het ons gas is? Of heeft u er al voor betaald, btw de meeste personen die ik ken met een electrische auto hebben zonnepanelen op hun dak 😉"
Die zijn over die tijd nog prima te vinden, en wellicht juist tegen lagere prijzen wanneer de meute eenmaal op elektriciteit is overgestapt. Vrachtwagens zie ik op die termijn nog niet massaal op elektriciteit rijden, resp. vanwege ordinaire marktwerking.
Daarnaast vraag ik me af of het elektriciteitsnet dit ooit zal kunnen bijbenen. Met een paar zonnepaneeltjes op het dak los je dat infrastructuur-probleem niet op.
Dus nee, voorlopig zou ik me daar geen zorgen over maken.
En in steden rijden en moeten parkeren vind ik sowieso geen feestje. Ik mijd steden, en anders is er nog OV of fiets/ebike. Sneller en praktischer in de stad.
Die zijn over die tijd nog prima te vinden, en wellicht juist tegen lagere prijzen wanneer de meute eenmaal op elektriciteit is overgestapt. Vrachtwagens zie ik op die termijn nog niet massaal op elektriciteit rijden, resp. vanwege ordinaire marktwerking.
Daarnaast vraag ik me af of het elektriciteitsnet dit ooit zal kunnen bijbenen. Met een paar zonnepaneeltjes op het dak los je dat infrastructuur-probleem niet op.
Dus nee, voorlopig zou ik me daar geen zorgen over maken.
En in steden rijden en moeten parkeren vind ik sowieso geen feestje. Ik mijd steden, en anders is er nog OV of fiets/ebike. Sneller en praktischer in de stad."
Zelfs nu neemt het aantal pompen geleidelijk af.
In duitsland bijvoorbeeld is het aantal sinds 2000 met ruim 50% afgenomen in nederland is dal al bijna 25% Van de ruim 4000 die we nu hebben zal naar verwachting over 1 a 2 jaar nog 3000 over zijn De daling zal zich in de jaren erop doorzetten. En als het aantal auto's dat electrisch is toeneemt zal de rentabiliteit stukken kleiner worden.
Toegegeven ons infra zal miljarden gaan kosten om het op peil te krijgen . Kortstondige truc is om de spanning tussen de centrale en transformator op te voeren. Ook zal het aantal huishouden met een thuisbatterij als het salderen (2025 volgens mij)afgeschaft gaat worden enorm toenemen.maw minder belasting van het net. Onze kijk op het net zal anders worden
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.