@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
"BBB blijkt er een aparte omgang met de realiteit op na te houden."Zet Joop en Bnn/drama op de plaats van BBB en dan klopt het .Want daar ...
Koop allemaal een elektrische auto zeiden ze is goed voor het milieu zeiden ze.Plaats de oude meter terug die op muntjes ging ....
Een joodse Nederlander bestaat niet .Een Nederlandse jood wel....
Dat aanbesteden zal wel weer een enorm debacle gaan worden...
Een uitstekend plan!
Maar eh....
Niet bij AnsaldoBreda kopen!
De Fyra was duidelijk een miskleun.
De JSF (die ook daar wordt gemaakt) wordt een miskleun.
Dus alstublieft: NIET daar!
Er is maar één ding waardoor het vastloopt. Taboe onderwerp: namelijk: er zijn teveel mensen in Nederland.
@3 inderdaad.
Afgezien van 2013 met een verlies van 73 miljoen, heeft de NS de laatste 10 jaar jaarlijks 150 miljoen winst gemaakt. Dat deden ze vooral door u op te proppen in veel te korte treinen waarvan er ook steeds minder reden. Er is structureel onderinvesteerd op de infrastructuur zoals veiligheidssystemen, wissels en seinen.
ProRail wordt weer genationaliseerd en pief-paf-poef nu mag u, de belastingbetaler, de portemonnee trekken om de spoorwegen te voorzien van een gloednieuwe spoorinfra zodat de managers nog lekker even door kunnen falen.
Alles terug genationaliseerd of niets. We zijn geen melkkoe voor egoistische parasieten.
@5 Dat is maar bar weinig 150miljoen... zou dan graag eens in de papieren willen duiken om te zien waar dat geld verdwijnt... want met zo'n 20miljard reizigers per jaar, en een ritprijs van ver over de 10euro per rit (welbeschouwd is de trein zo goed als niet te betalen), wordt er al 200 miljard per jaar 'verdient'... als daar maar 150miljoen van over blijft, dan zit er daar iemand flink achter de centen aan...
Al 17 miljoen in dit kleine landje is echt teveel, er moet echt een slot op de deur.
@1 Kun jij niet bij de NS gaan werken? Volgens mij kunnen ze daar wel iemand gebruiken met veel inzicht
Al die nieuwe treinen gaan naar het zuiden van het land ( Brabant en Limburg ) en de randstad krijg het puin van de NS met dank aan van Boxtel een D66 man van Tilburg.
Betreft dit echt een nieuwe bestelling van nog meer nieuw materieel?
Of is dit gewoon de al jaren geleden geplaatste bestellingen bij respectievelijk CAF en Astom?
@9 qubix
De trein uit Venlo rijdt via Utrecht naar Amsterdam en terug.
De trein uit Maastricht rijdt normaal via Rotterdam naar Amsterdam en terug.
Dus waar heb je het over?!
@11 heb je wel eens in die IC gezeten Amsterdam-Maastricht ..Maastricht-Amsterdam dan moet je weten dat het een smerige stoffige benden daar is , maar dat geldt bijna voor alle treinen de NS doet er niks aan het is al vele jaren een zooitje in die treinen maar wel geld vangen.
@3 @4
En die willen allemaal als het effe ken in de randstad wonen
En maar blijven roepen Drr kan nog meer bij Drr kan nog meer bij we zijn nog niet vol genoeg
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.