Nooit eerder gingen zoveel mensen naar de Voedselbank (joop.bnnvara.nl)


De coronacrisis heeft grote gevolgen, blijkt uit een Nieuwsuur-reportage over armoede in Nederland (vanaf 22:20). In Amsterdam is het aantal bezoekers van de Voedselbank in een jaar tijd met 40 procent gestegen. “De overheid hoort te zorgen voor zijn eigen mensen, maar dat gebeurt niet ...

door verwijderd322399 in Binnenland  ·  189 Reacties

  • 17
  • 2035x gelezen
Reageer met een Emoji
13
7
9

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk.

11
1 Bollieboos

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Want Rutte heeft Corona bedacht?

19

mo    
meer dan 3 jaar geleden door mo

mo schreef: "Want Rutte heeft Corona bedacht?"

mo Dat heeft hij niet maar voerde wel onnodig streng beleid uit en dan krijg je dit soort zaken.

14

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Doe eens normaal.

17

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Diederik schreef: "Dat heeft hij niet maar voerde wel onnodig streng beleid uit en dan krijg je dit soort zaken."

Diederik Of het onnodig streng beleid is weet ik niet. Gelukkig hebben we hier uitkeringen en een voedselbank.

3

mo    
meer dan 3 jaar geleden door mo

Diederik schreef: "Dat heeft hij niet maar voerde wel onnodig streng beleid uit en dan krijg je dit soort zaken."

Diederik Volgens velen niet streng genoeg en te laat

1

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

mo schreef: "Want Rutte heeft Corona bedacht?"

mo @Mo ...Corona is pas 1 jaar Ik heb het over de laatste 10 jaar ..Eikel !!!!! 🍍

10

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

mo schreef: "Of het onnodig streng beleid is weet ik niet. Gelukkig hebben we hier uitkeringen en een voedselbank."

mo Die voedselbank zou er niet moeten , huurtoeslag zou er ook niet moeten zijn , mensen zouden met hun inkomen dus ook een uitkering moeten uitkomen en al hun lasten kunnen voldoen.

4

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Voor je gaat schelden, verdiep je eerst eens in de materie. De normbedragen (wat je netto over mag hebben om gebruik te maken van de voedselbank) zijn de afgelopen jaren fors verhoogd. Laten we die van een gezin met 2 kinderen vergelijken:
2021: 515
2020: 515
2019: 495
2018: 470
2017: 440
2016: 390

Dat is toch een forse verhoging. En als je meer mag overhouden per maand, is het ook logisch dat er meer mensen gebruik van kunnen maken

5

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

21st Century Guy schreef: "Die voedselbank zou er niet moeten , huurtoeslag zou er ook niet moeten zijn , mensen zouden met hun inkomen dus ook een uitkering moeten uitkomen en al hun lasten kunnen voldoen."

21st Century Guy Helemaal eens met u !

6

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

21st Century Guy schreef: "Die voedselbank zou er niet moeten , huurtoeslag zou er ook niet moeten zijn , mensen zouden met hun inkomen dus ook een uitkering moeten uitkomen en al hun lasten kunnen voldoen."

21st Century Guy Dan moeten we beginnen met een verbod op geld lenen. Alleen een hypotheek misschien nog toestaan

2

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Bollieboos schreef: "@Mo ...Corona is pas 1 jaar Ik heb het over de laatste 10 jaar ..Eikel !!!!! 🍍"

Bollieboos Bollie, een eikel is geen ananas. 🙄

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Rare Rakker schreef: "Voor je gaat schelden, verdiep je eerst eens in de materie. De normbedragen (wat je netto over mag hebben om gebruik te maken van de voedselbank) zijn de afgelopen jaren fors verhoogd. Laten we die van een gezin met 2 kinderen vergelijken:
2021: 515
2020: 515
2019: 495
2018: 470
2017: 440
2016: 390

Dat is toch een forse verhoging. En als je meer mag overhouden per maand, is het ook logisch dat er meer mensen gebruik van kunnen maken"

Rare Rakker @Rare Rakker . Stem jij maar op Rutte/Kaag of Hoekstra
En voor de rest ga je goddelijke driehoek maar !

8

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

21st Century Guy schreef: "Die voedselbank zou er niet moeten , huurtoeslag zou er ook niet moeten zijn , mensen zouden met hun inkomen dus ook een uitkering moeten uitkomen en al hun lasten kunnen voldoen."

21st Century Guy Ja zou moeten kunnen enz maar dat kan dus niet. En ipv dat je niets hebt krijg je toeslagen en/of de voedselbank. Beter dan niets zoals in veel landen.

3

mo    
meer dan 3 jaar geleden door mo

Bollieboos schreef: "@Rare Rakker . Stem jij maar op Rutte/Kaag of Hoekstra
En voor de rest ga je goddelijke driehoek maar !"

Bollieboos Wat nou? Zijn de feiten te lastig dus ga je maar wild om je heen slaan en persoonlijk worden? Triest.....

2

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Bop schreef: "Bollie, een eikel is geen ananas. 🙄"

Bop @Bopje leuke reactie ..en verder ???

10

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

mo schreef: "Ja zou moeten kunnen enz maar dat kan dus niet. En ipv dat je niets hebt krijg je toeslagen en/of de voedselbank. Beter dan niets zoals in veel landen."

mo Het kan wel maar er wordt niet hard genoeg inspanning voor geleverd.

3

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

Bop schreef: "Bollie, een eikel is geen ananas. 🙄"

Bop 😂 🤣

1

mo    
meer dan 3 jaar geleden door mo

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Maar wèl miljoenen voor strijdende jihadisten in Syrië....!

6

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

mo schreef: "Want Rutte heeft Corona bedacht?"

mo Hij is medeplichtig want hij zit hetzelfde complex dat het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen.....dat blijkt sinds China heel mysterieus doet over de data uit de begintijd van de uitbraak....

9

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

Bollieboos schreef: "@Bopje leuke reactie ..en verder ???"

Bollieboos Verder niks. Bye Bollie! 😊

3

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

CoolMemories schreef: "Hij is medeplichtig want hij zit hetzelfde complex dat het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen.....dat blijkt sinds China heel mysterieus doet over de data uit de begintijd van de uitbraak...."

CoolMemories Mm aha ok

1

mo    
meer dan 3 jaar geleden door mo

mo schreef: "Want Rutte heeft Corona bedacht?"

mo Rutte steunt de opdrachtgevers die mbv van corona een wereldwijde dictatuur willen doordrukken. Rutte is trekpop van Klaus Schwalb en zijn satanische vriendjes.

6

Geen blad voor de mond    
meer dan 3 jaar geleden door Geen blad voor de mond

* Verwijderd door de redactie *

Geen blad voor de mond    
meer dan 3 jaar geleden door Geen blad voor de mond

Geen blad voor de mond schreef: "* Verwijderd door de redactie *"

Geen blad voor de mond "Doe eens normaal gast."
-->
"Jij bent zeker zo'n VVD kontneukertje."
"De afrekening komt wel en dan niet janken als ze je vinden."

Uhm... gaat het goed?

3

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: ""Doe eens normaal gast."
-->
"Jij bent zeker zo'n VVD kontneukertje."
"De afrekening komt wel en dan niet janken als ze je vinden."

Uhm... gaat het goed?"

Yizzle Ja hoor, maar jouw führer irreiteert me wel.

6

Geen blad voor de mond    
meer dan 3 jaar geleden door Geen blad voor de mond

Yizzle schreef: ""Doe eens normaal gast."
-->
"Jij bent zeker zo'n VVD kontneukertje."
"De afrekening komt wel en dan niet janken als ze je vinden."

Uhm... gaat het goed?"

Yizzle Ja hoor, maar jouw führer irriteert me wel.

5

Geen blad voor de mond    
meer dan 3 jaar geleden door Geen blad voor de mond

** gebruiker verwijderd **

En wat dan?

verwijderd234324    
meer dan 3 jaar geleden door ** gebruiker verwijderd **

Geen blad voor de mond schreef: "Ja hoor, maar jouw führer irriteert me wel."

Geen blad voor de mond Logisch, jij had liever Hitler natuurlijk.

5

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Logisch, jij had liever Hitler natuurlijk."

Yizzle Ik kijk wel eens naar die ask project filmjes , een Joods vriendengroepje noemde een van hen Hitler omdat hij niet de feestdagen in ere houdt.....

1

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

21st Century Guy schreef: "Ik kijk wel eens naar die ask project filmjes , een Joods vriendengroepje noemde een van hen Hitler omdat hij niet de feestdagen in ere houdt....."

21st Century Guy Waar heb jij het nou weer over.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

CoolMemories schreef: "Hij is medeplichtig want hij zit hetzelfde complex dat het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen.....dat blijkt sinds China heel mysterieus doet over de data uit de begintijd van de uitbraak...."

CoolMemories Verder alles in orde?

1

Nurse Ratched    
meer dan 3 jaar geleden door Nurse Ratched

CoolMemories schreef: "Hij is medeplichtig want hij zit hetzelfde complex dat het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen.....dat blijkt sinds China heel mysterieus doet over de data uit de begintijd van de uitbraak...."

CoolMemories Dus jij denkt dat dit virus "man made" is hé ? Enfin, dat "ze" minstens een dodelijk virus moedwillig hebben laten ontsnappen uit een lab... Want dat schrijf je letterlijk.

Mag ik vragen met welk doel ze een virus moedwillig op de wereld zouden loslaten ?
Heb je daar wel eens over nagedacht ?

Indien dit moedwillig zou gebeurd zijn, zou men dan niet in staat geweest zijn om een véél gevaarlijker virus los te laten ?

Tot nu toe heeft het er namelijk alle schijn van dat het om een natuurlijk virus gaat maar ik ben benieuwd hoe jij als complotter de werkelijkheid beleeft...

Ik vermoed dat jouw werkelijkheid anders zal zijn dan die van de meeste mensen 😃

1

XingFu    
meer dan 3 jaar geleden door XingFu

XingFu schreef: "Dus jij denkt dat dit virus "man made" is hé ? Enfin, dat "ze" minstens een dodelijk virus moedwillig hebben laten ontsnappen uit een lab... Want dat schrijf je letterlijk.

Mag ik vragen met welk doel ze een virus moedwillig op de wereld zouden loslaten ?
Heb je daar wel eens over nagedacht ?

Indien dit moedwillig zou gebeurd zijn, zou men dan niet in staat geweest zijn om een véél gevaarlijker virus los te laten ?

Tot nu toe heeft het er namelijk alle schijn van dat het om een natuurlijk virus gaat maar ik ben benieuwd hoe jij als complotter de werkelijkheid beleeft...

Ik vermoed dat jouw werkelijkheid anders zal zijn dan die van de meeste mensen 😃"

XingFu Als het een man maked virus zo zijn , zo ik het veel efficentier maken , ik vind dit virus absoluut niet efficient ...

Twee weken een slang in je lichaam , en dan maar hopen dat je het overleefd , kan veel efficenter dan dat ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

MarcusCole schreef: "Als het een man maked virus zo zijn , zo ik het veel efficentier maken , ik vind dit virus absoluut niet efficient ...

Twee weken een slang in je lichaam , en dan maar hopen dat je het overleefd , kan veel efficenter dan dat ..."

MarcusCole Ach, het is een leuk complot.

Sommige mensen gaan zo ver dat ze er zelfs de hele media mee in betrekken.... Dat gaat dan over miljoenen mensen die allemaal doelbewust zouden liegen. Al die mensen moeten zogezegd de waarheid verborgen houden.

En ondertussen doen al die medici hun uiterste best om hun patiënten terug op de been te krijgen want bij mijn weten is er nog niet één arts die een patiënt doelbewust heeft laten doodgaan aan Covid. Al die patiënten krijgen de zorg die ze verdienen en iedereen in de zorg doet alles wat mogelijk is om die mensen er terug bovenop te krijgen.

Bovenstaande is toch iets dat ik mis in het complotverhaal. Complotters hebben het nogal vaak over de media die ons zouden misleiden maar nooit over de medici die hun best doen voor hun patiënten.

Waarom zouden "ze" miljarden investeren om journalisten "hun versie van de waarheid" te laten vertellen terwijl er net zo goed miljoenen medici zijn die gewoon uit ervaring vertellen dat dit erger is dan een griepje ?

Mijn gezond verstand zegt me dat complotters niet sporen.

0

XingFu    
meer dan 3 jaar geleden door XingFu

Nurse Ratched schreef: "Verder alles in orde?"

Nurse Ratched De kabinetsleden moeten spitsroeden lopen voor de lobby/werelddirectie....en ze weten het ...maar niet precies hoe of wat.....ze kunnen niet anders dan volharden in hun job (het verkopen en opleggen van repressieve maatregelen)

4

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

XingFu schreef: "Dus jij denkt dat dit virus "man made" is hé ? Enfin, dat "ze" minstens een dodelijk virus moedwillig hebben laten ontsnappen uit een lab... Want dat schrijf je letterlijk.

Mag ik vragen met welk doel ze een virus moedwillig op de wereld zouden loslaten ?
Heb je daar wel eens over nagedacht ?

Indien dit moedwillig zou gebeurd zijn, zou men dan niet in staat geweest zijn om een véél gevaarlijker virus los te laten ?

Tot nu toe heeft het er namelijk alle schijn van dat het om een natuurlijk virus gaat maar ik ben benieuwd hoe jij als complotter de werkelijkheid beleeft...

Ik vermoed dat jouw werkelijkheid anders zal zijn dan die van de meeste mensen 😃"

XingFu Een dodelijker virus komt meestal niet zo ver met besmettingen omdat de slachtoffers al dood zijn voordat ze (veel) anderen besmetten.

1

Reagurius    
meer dan 3 jaar geleden door Reagurius

Reagurius schreef: "Een dodelijker virus komt meestal niet zo ver met besmettingen omdat de slachtoffers al dood zijn voordat ze (veel) anderen besmetten."

Reagurius Klopt.

Daarom net zou ik graag vernemen van de mensen die geloven dat dit een complot is van "ze" waarom "ze" de media omgekocht hebben maar niet de medici die al die covid-patiënten proberen te redden...

Het complot waarin sommige mensen geloven is simpelweg niet logisch onderbouwd.

0

XingFu    
meer dan 3 jaar geleden door XingFu

XingFu schreef: "Klopt.

Daarom net zou ik graag vernemen van de mensen die geloven dat dit een complot is van "ze" waarom "ze" de media omgekocht hebben maar niet de medici die al die covid-patiënten proberen te redden...

Het complot waarin sommige mensen geloven is simpelweg niet logisch onderbouwd."

XingFu Je bent vervelend denken ze dan misschien net als Zwakke Frans.

1

Reagurius    
meer dan 3 jaar geleden door Reagurius

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Heel triest, dat is het enige dat de afgelopen jaren groeide, het meeste was afbraak beleid.
Nederland en de voedselbank, wie had dit ooit kunnen vermoeden dat het hier zooooo nodig zou zijn.
De lasten zijn te extreem voor veel mensen gestegen.
En dan met droge ogen durven te zeggen dat Nederland een rijk land is, ja rijk aan arme mensen. Het zal nog vele malen erger worden.

4

ilse1    
meer dan 3 jaar geleden door ilse1

Reagurius schreef: "Je bent vervelend denken ze dan misschien net als Zwakke Frans."

Reagurius Tja, hoe laag is het IQ van mensen die waarde hechten aan de woorden van Lange Frans ?

Of beter gesteld : hoe laag zou het IQ van Fransje zijn ? En wat zegt dat over de mensen die zo iemand als een "groot licht" beschouwen ? 🤣 🤣 🤣

0

XingFu    
meer dan 3 jaar geleden door XingFu

ilse1 schreef: "Heel triest, dat is het enige dat de afgelopen jaren groeide, het meeste was afbraak beleid.
Nederland en de voedselbank, wie had dit ooit kunnen vermoeden dat het hier zooooo nodig zou zijn.
De lasten zijn te extreem voor veel mensen gestegen.
En dan met droge ogen durven te zeggen dat Nederland een rijk land is, ja rijk aan arme mensen. Het zal nog vele malen erger worden."

ilse1 Zou je liever in een ander land wonen ?

0

XingFu    
meer dan 3 jaar geleden door XingFu

ilse1 schreef: "Heel triest, dat is het enige dat de afgelopen jaren groeide, het meeste was afbraak beleid.
Nederland en de voedselbank, wie had dit ooit kunnen vermoeden dat het hier zooooo nodig zou zijn.
De lasten zijn te extreem voor veel mensen gestegen.
En dan met droge ogen durven te zeggen dat Nederland een rijk land is, ja rijk aan arme mensen. Het zal nog vele malen erger worden."

ilse1 @Ilse1 U zegt de waarheid netjes
Ik heb daar moeite mee .maar met engnekken zoals Rutte niet
Dat komt recht uit mijn hart.

2

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

Bollieboos schreef: "GAAF he Rutte ..vuile VVD klootzak je hebt er gewoon schijt aan .
De empathie van jouw zit zeker in dat hoge ruggetje van je

!0 jaar lang voedsel subsidie uit Brussel geweigerd......Optiefen schurk."

Bollieboos Zorg dat je rondkomt van je uitkering door o.a. mij betaald .
Ga werken .
Heb je in beide gevallen geen voedselbank nodig .

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Diederik schreef: "Dat heeft hij niet maar voerde wel onnodig streng beleid uit en dan krijg je dit soort zaken."

Diederik De uitzendbureaus draaien als een tierelier .
Lijkt me een betere plek om heen te gaan dan de voedselbank .

Zijn het misschien gewoon die idioten die tegen de klippen op voor een huis geboden hebben ?
Van wie de hebberige ogen groter waren dan de inhoud van de portemonnee?

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Yizzle schreef: "Doe eens normaal."

Yizzle Wie? Rutte? 😂

0

a.j.vanderven@ziggo.nl    
meer dan 3 jaar geleden door [email protected]

Whahahaha... en mensen blijven maar op Rutte stemmen en Rutte blijft maar herhalen hoe fantastisch het gaat... Etc.. etc... etc.... question

14
0 smurf

smurf schreef: "Whahahaha... en mensen blijven maar op Rutte stemmen en Rutte blijft maar herhalen hoe fantastisch het gaat... Etc.. etc... etc.... question"

smurf Schandalig, toch.

8

Weetal    
meer dan 3 jaar geleden door Weetal

Weetal schreef: "Schandalig, toch."

Weetal Of nog erger: Idioot.

6

Weetal    
meer dan 3 jaar geleden door Weetal

Weetal schreef: "Of nog erger: Idioot."

Weetal 😂 👍

5

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

smurf schreef: "Whahahaha... en mensen blijven maar op Rutte stemmen en Rutte blijft maar herhalen hoe fantastisch het gaat... Etc.. etc... etc.... question"

smurf Tsja, deze blinde hardnekkigheid zou eens geanalyseerd moeten worden: hoe kan het dan een meerderheid van burgers fatalistisch blijft stemmen op de politiek en politici die hen willen uitroeien.......want de slachting is inmiddels gaande en Rutte steekt geen poot uit zonder regie van Brussel waar de ECB bomvol zit met een overschot aan biljoenen die de afgelopen jaren uit de nationale reële economieën zijn gezogen........Brussel zelf is heel toevallig goed voorbereid op de crisis....de afgeroomde burgers en nationale economieën zijn de klos.

4

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

CoolMemories schreef: "Tsja, deze blinde hardnekkigheid zou eens geanalyseerd moeten worden: hoe kan het dan een meerderheid van burgers fatalistisch blijft stemmen op de politiek en politici die hen willen uitroeien.......want de slachting is inmiddels gaande en Rutte steekt geen poot uit zonder regie van Brussel waar de ECB bomvol zit met een overschot aan biljoenen die de afgelopen jaren uit de nationale reële economieën zijn gezogen........Brussel zelf is heel toevallig goed voorbereid op de crisis....de afgeroomde burgers en nationale economieën zijn de klos."

CoolMemories Ja klopt. Zo zie ik het ook. Burgers maken via de belastingdienst miljarden en miljarden over naar Brussel. En zo komt de echte economie onder druk te staan. En vervolgens moet de ECB weer miljarden en miljarden bijdrukken om de boel draaiende te houden. Klopt dus niet. Als ze nu in Brussel een vergader budget van 1 miljoen euro zouden hebben en dat daar alles van betaald zou worden, dan zou ik zeggen, ja prima. Maar zo niet.

2

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

CoolMemories schreef: "Tsja, deze blinde hardnekkigheid zou eens geanalyseerd moeten worden: hoe kan het dan een meerderheid van burgers fatalistisch blijft stemmen op de politiek en politici die hen willen uitroeien.......want de slachting is inmiddels gaande en Rutte steekt geen poot uit zonder regie van Brussel waar de ECB bomvol zit met een overschot aan biljoenen die de afgelopen jaren uit de nationale reële economieën zijn gezogen........Brussel zelf is heel toevallig goed voorbereid op de crisis....de afgeroomde burgers en nationale economieën zijn de klos."

CoolMemories Dat komt omdat de linkse partijen nu dingen voorstellen waar je ook niet vrolijk van wordt.
Dan willen mensen zekerheid.
Mensen willen liever een gevoel van zekerheid dan weer een proef met de linkse rakkers.

Maar eigenlijk hoeven we niet meer te stemmen, want als er geen regering meer zou zijn hebben we altijd nog een back-up in de vorm van het Europees parlement, die uiteindelijk nu ook de touwtjes in handen hebben, ook al pretendeert Rutte dat de beslissingen bij hem en zijn kabinet liggen.

1

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Weetal schreef: "Of nog erger: Idioot."

Weetal Precies!

0

SergioLeone    
meer dan 3 jaar geleden door SergioLeone

Maar wel nog steeds binnenhuppelaars binnen blijven halen, die van alle gemakken en alle voorzieningen gratis voorzien moeten worden, tot hun levenseinde. Zie waar Rutte het belang bij legt: in ieder geval niet bij zijn eigen inwoners.

12
-1 gaulette

En maar rechts blijven stemmen. Luisteren naar leugentjes en mooie praatjes. En de partij die echt voor de zwakkeren opkomt de SP negeren.

9
-2 yanyans

yanyans schreef: "En maar rechts blijven stemmen. Luisteren naar leugentjes en mooie praatjes. En de partij die echt voor de zwakkeren opkomt de SP negeren."

yanyans Niet-straatarme mensen willen geen socialisme.

9

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Niet-straatarme mensen willen geen socialisme."

Yizzle Hoe weet U dat? Jammer dat straatarme mensen vaak niet gaan stemmen want die hebben socialisme nodig.

2

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Hoe weet U dat? Jammer dat straatarme mensen vaak niet gaan stemmen want die hebben socialisme nodig."

yanyans Omdat ze niet op de SP stemmen. Duhh.

7

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Omdat ze niet op de SP stemmen. Duhh."

Yizzle Onbegrijpelijk Uw antwoord.

2

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Onbegrijpelijk Uw antwoord."

yanyans SP'ers zijn dan ook niet de meest intelligente mensen. question

5

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "SP'ers zijn dan ook niet de meest intelligente mensen. question"

Yizzle Hoe weet U dat? Onderbuik?

2

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Hoe weet U dat? Onderbuik?"

yanyans Yup. question

5

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

yanyans schreef: "Hoe weet U dat? Jammer dat straatarme mensen vaak niet gaan stemmen want die hebben socialisme nodig."

yanyans Dat is hun eigen domme schuld, moeten ze wel gaan stemmen want anders blijft de immer lachende neo liberaal gewoon staan.

0

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

21st Century Guy schreef: "Dat is hun eigen domme schuld, moeten ze wel gaan stemmen want anders blijft de immer lachende neo liberaal gewoon staan."

21st Century Guy Zij moeten overleven dat kost al hun energie. Daar maakt rechts misbruik van

3

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Zij moeten overleven dat kost al hun energie. Daar maakt rechts misbruik van"

yanyans Die mensen kunnen heus wel stemmen, alleen hun vertrouwen is weg maar ze verzwakken daardoor wel partijen die meer voor hen opkomen dus eigenlijk contraproductief en dan gaan ze zitten kankeren dat alles zo slecht maar dat komt dus mede doordat zij en honderdduizenden anderen hun stem onbenut laten.

2

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

21st Century Guy schreef: "Die mensen kunnen heus wel stemmen, alleen hun vertrouwen is weg maar ze verzwakken daardoor wel partijen die meer voor hen opkomen dus eigenlijk contraproductief en dan gaan ze zitten kankeren dat alles zo slecht maar dat komt dus mede doordat zij en honderdduizenden anderen hun stem onbenut laten."

21st Century Guy De armen hebben het vertrouwen in de politiek verloren en stemmen niet. Gunstig voor rechts die stemmen wel. Zolang rechts er voor zorgt dat de armen steeds armer worden blijven zij aan de macht

2

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "En maar rechts blijven stemmen. Luisteren naar leugentjes en mooie praatjes. En de partij die echt voor de zwakkeren opkomt de SP negeren."

yanyans De SP heeft na een monsteroverwinning onder Marijnissen een megakans gehad om te regeren....maar ze lieten zich als makke schapen aan de kant zetten.

5

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

CoolMemories schreef: "De SP heeft na een monsteroverwinning onder Marijnissen een megakans gehad om te regeren....maar ze lieten zich als makke schapen aan de kant zetten."

CoolMemories Slecht geïnformeerd

1

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "En maar rechts blijven stemmen. Luisteren naar leugentjes en mooie praatjes. En de partij die echt voor de zwakkeren opkomt de SP negeren."

yanyans Rutte heeft jaren lang links beleid gevoerd.

3

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "Rutte heeft jaren lang links beleid gevoerd."

Diederik Ja joh rijker worden armer, armen worden rijker Aandeelhouders krijgen steeds minder veel sociale woningen Beter pensioen Ja U heeft gelijk.

1

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Ja joh rijker worden armer, armen worden rijker Aandeelhouders krijgen steeds minder veel sociale woningen Beter pensioen Ja U heeft gelijk."

yanyans Als er bezuinigingen plaatsvinden wil dat niet altijd per definitie zeggen dat dit rechts beleid is.

Wat denk jezelf dat jij er beter van gaat worden als links hun groene droom erdoor drukken dat jij wel beter af bent. De groene lobby is de duurste optie ooit. Nee hoor SP gaat het wel doen met soft immigratiebeleid, knuffel politiek voor stelende en rellende bontkraagjes die voorbij komen in Opsporing Verzocht en met als klap op de vuurpijl na jaren nationaalzorgfonds flop nog steeds dit project aan wil prijzen terwijl het faliekant mislukt is.

Nee met knuffelen komen we overal.

1

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "Als er bezuinigingen plaatsvinden wil dat niet altijd per definitie zeggen dat dit rechts beleid is.

Wat denk jezelf dat jij er beter van gaat worden als links hun groene droom erdoor drukken dat jij wel beter af bent. De groene lobby is de duurste optie ooit. Nee hoor SP gaat het wel doen met soft immigratiebeleid, knuffel politiek voor stelende en rellende bontkraagjes die voorbij komen in Opsporing Verzocht en met als klap op de vuurpijl na jaren nationaalzorgfonds flop nog steeds dit project aan wil prijzen terwijl het faliekant mislukt is.

Nee met knuffelen komen we overal."

Diederik Onderbuik? Lees het programma van de SP. Het nationaalzorgfonds is jammer genoeg nooit uitgevoerd. De SP stelde al in 1983 voor om alle gastarbeiders te bewegen met een premie terug te gaan naar hun geboorteland. De SP werd door alle andere partijen inclusief de VVD weggezet als zijnde een rascistische partij. Wat opsporing gezocht er mee te maken heeft begrijp ik niet De SP wilde geen immigratie.

1

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "Onderbuik? Lees het programma van de SP. Het nationaalzorgfonds is jammer genoeg nooit uitgevoerd. De SP stelde al in 1983 voor om alle gastarbeiders te bewegen met een premie terug te gaan naar hun geboorteland. De SP werd door alle andere partijen inclusief de VVD weggezet als zijnde een rascistische partij. Wat opsporing gezocht er mee te maken heeft begrijp ik niet De SP wilde geen immigratie."

yanyans na 83 is SP veranderd in een slaafs en naïeve partij. Ik heb hun standpunten al bekeken van diversiteitspolitiek tot aan Windmolens want dat wil de SP allemaal. Dus ja Yanyans ze willen alle culturen bij elkaar brengen en als je opgelet hebt is de integratie volledig mislukt en met name die van islamitische mensen. Ik ga er geen ellenlange discussies meer over voeren en ik heb ook geen zin om elke keer retorische antwoorden te geven.

Maar je moet niet gaan beweren dat PVV niets wil of FVD want zij willen net als SP een aantal gelijkwaardige zaken aanpakken echter SP is veel te slap op immigratie/integratie beleid. Ook hun visie van oneindige windmolen parken en zonnepanelen parken wil de SP ook. Dit is allemaal weggegooid geld omdat je niet heel Nederland vol kan stouwen met deze zooi.

0

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "na 83 is SP veranderd in een slaafs en naïeve partij. Ik heb hun standpunten al bekeken van diversiteitspolitiek tot aan Windmolens want dat wil de SP allemaal. Dus ja Yanyans ze willen alle culturen bij elkaar brengen en als je opgelet hebt is de integratie volledig mislukt en met name die van islamitische mensen. Ik ga er geen ellenlange discussies meer over voeren en ik heb ook geen zin om elke keer retorische antwoorden te geven.

Maar je moet niet gaan beweren dat PVV niets wil of FVD want zij willen net als SP een aantal gelijkwaardige zaken aanpakken echter SP is veel te slap op immigratie/integratie beleid. Ook hun visie van oneindige windmolen parken en zonnepanelen parken wil de SP ook. Dit is allemaal weggegooid geld omdat je niet heel Nederland vol kan stouwen met deze zooi."

Diederik Ik ben het absoluut niet met U eens. Als U wat stelt moet U het ook onderbouwen.

1

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

yanyans schreef: "En maar rechts blijven stemmen. Luisteren naar leugentjes en mooie praatjes. En de partij die echt voor de zwakkeren opkomt de SP negeren."

yanyans Ik kijk wel uit met die SP .
Waar in een huishouden 2 werken en 2 modaal verdienen , worden die gruwelijk gepakt wegens hoog inkomen als het aan de SP ligt .
En dan gewoon aan hen geven waarvan de SP door te staken de baan naar de knoppen heeft geholpen ?
Of die geen onderscheidt maakt tussen luilakken , oplichters , zwartwerkers en eerlijke mensen .
Ik ben niet gek !!!

Weet je trouwens hoe vet de partijpot is van de SP van het inhouden van wettelijk loon van de medewerkers?
Stem SP en ze doen hetzelfde met jouw CAO.

2

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

yanyans schreef: "Hoe weet U dat? Jammer dat straatarme mensen vaak niet gaan stemmen want die hebben socialisme nodig."

yanyans Niemand heeft socialisme nodig .
Wel een sociaal stelsel maar dat heeft niks met socialisme te maken .
Pak een woordenboek .

2

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Diederik schreef: "Rutte heeft jaren lang links beleid gevoerd."

Diederik Absoluut niet , dankzij VVD beleid zijn sociale huurwoningen verkocht als warme broodje aan buitenlandse investeerders, heb er zelf ook mee te kampen , woningen die volgepropt zijn waardoor het een onleefbare bende is geworden.

0

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

CoolMemories schreef: "De SP heeft na een monsteroverwinning onder Marijnissen een megakans gehad om te regeren....maar ze lieten zich als makke schapen aan de kant zetten."

CoolMemories Fout.
Jan Marijnissen werd destijds niet eens uitgenodigd, voor onderhandelingen.
Men wilde beslist, zonder de SP, een coalitie in elkaar smeden.
Zo is het gegaan en niet anders.

Bij de overwinning van Roemer was het bijna hetzelfde, met dien verstande, dat toen de toekomstige Rutte-kliek er niet meer uitkwam net GroenLinks, men bij Roemer terecht kwam om een meerderheid te halen.
Roemer heeft toen bedankt voor de (laatste) eer, want hij wilde geen VVD-beleid uitvoeren.
Hij hield vast aan z'n principes en verkiezingsbeloftes.
Daarna ging men met draaikonten PvdA en de CU in zee.
De gevolgen van die "samenwerking", is nog bij elke verkiezing, duidelijk waar te nemen ..

0

Dieke    
meer dan 3 jaar geleden door Dieke

yanyans schreef: "Hoe weet U dat? Onderbuik?"

yanyans Dan hadden ze wel een opleiding en een aardige baan , toch ?

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

yanyans schreef: "De armen hebben het vertrouwen in de politiek verloren en stemmen niet. Gunstig voor rechts die stemmen wel. Zolang rechts er voor zorgt dat de armen steeds armer worden blijven zij aan de macht"

yanyans Wij kennen geen armen .
Wij kennen er wel veel die niet met geld om kunnen gaan en dat armzijn noemen .
Dat is niet slim zijn.

3

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

CoolMemories schreef: "De SP heeft na een monsteroverwinning onder Marijnissen een megakans gehad om te regeren....maar ze lieten zich als makke schapen aan de kant zetten."

CoolMemories Hetvis hetzelfde als met de PVV en alle ultra’s : ze kunnen niet geven en nemen en niet samenwerken .
Waarom niet ? Omdat zij vinden dat zij in alles gelijk hebben .
Strenge gereformeerden en strenge moslims horen daar ook bij .
Weg er mee.

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Diederik schreef: "na 83 is SP veranderd in een slaafs en naïeve partij. Ik heb hun standpunten al bekeken van diversiteitspolitiek tot aan Windmolens want dat wil de SP allemaal. Dus ja Yanyans ze willen alle culturen bij elkaar brengen en als je opgelet hebt is de integratie volledig mislukt en met name die van islamitische mensen. Ik ga er geen ellenlange discussies meer over voeren en ik heb ook geen zin om elke keer retorische antwoorden te geven.

Maar je moet niet gaan beweren dat PVV niets wil of FVD want zij willen net als SP een aantal gelijkwaardige zaken aanpakken echter SP is veel te slap op immigratie/integratie beleid. Ook hun visie van oneindige windmolen parken en zonnepanelen parken wil de SP ook. Dit is allemaal weggegooid geld omdat je niet heel Nederland vol kan stouwen met deze zooi."

Diederik Foutje : er is een riante terugkeerregeling geweest .
Er was gewoon niet veel interesse voor .
Wat heb je aan een zak geld als er geen werk is .
Het was gewoon een mislukking .

Natuurlijk wil de SP geen immigratie. Zij verzorgt zelf wel de werkloosheid door bedrijven kapot te staken of naar het buitenland te laten verdwijnen .
Met de SP houden we niks over buiten decweg naar armoede .
Kijk naar decUSSR en het voormalig oostblok.
Daar was het zo fijn dat ze vluchtende landgenoten door een muur en aan de grenzen dood te schieten , moesten tegenhouden .
Die vrienden van de SP.

3

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

21st Century Guy schreef: "Absoluut niet , dankzij VVD beleid zijn sociale huurwoningen verkocht als warme broodje aan buitenlandse investeerders, heb er zelf ook mee te kampen , woningen die volgepropt zijn waardoor het een onleefbare bende is geworden."

21st Century Guy Sociale huurwoningen zijn eerst aan de huurder aangeboden en daarna pas gewoon naar de gewone koper . Heel leuk voor starters die zo voordelig een leuk huis konden kopen.
Vaak een oppepper voor mindere wijken .
Ik men geen enkele buitenlandse investeerder die ze heeft opgekocht . Vertel!
Veel mindere wijken zijn vaak beter en leefbaarder geworden door de kopers van de woningen .

2

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Goodnews badnews schreef: "Sociale huurwoningen zijn eerst aan de huurder aangeboden en daarna pas gewoon naar de gewone koper . Heel leuk voor starters die zo voordelig een leuk huis konden kopen.
Vaak een oppepper voor mindere wijken .
Ik men geen enkele buitenlandse investeerder die ze heeft opgekocht . Vertel!
Veel mindere wijken zijn vaak beter en leefbaarder geworden door de kopers van de woningen ."

Goodnews badnews Dan heb je zitten slapen heel veel woningen in Amsterdam bijvoorbeeld zijn opgekocht door buitenlandse investeerders en die hebben ook vaak studenten erin gegooid nou als je de boel onleefbaar wil maken dan is dat de beste manier.

0

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

Goodnews badnews schreef: "Wij kennen geen armen .
Wij kennen er wel veel die niet met geld om kunnen gaan en dat armzijn noemen .
Dat is niet slim zijn."

Goodnews badnews In welke wereld leeft U?

0

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

Goodnews badnews schreef: "Foutje : er is een riante terugkeerregeling geweest .
Er was gewoon niet veel interesse voor .
Wat heb je aan een zak geld als er geen werk is .
Het was gewoon een mislukking .

Natuurlijk wil de SP geen immigratie. Zij verzorgt zelf wel de werkloosheid door bedrijven kapot te staken of naar het buitenland te laten verdwijnen .
Met de SP houden we niks over buiten decweg naar armoede .
Kijk naar decUSSR en het voormalig oostblok.
Daar was het zo fijn dat ze vluchtende landgenoten door een muur en aan de grenzen dood te schieten , moesten tegenhouden .
Die vrienden van de SP."

Goodnews badnews Er wordt nog te weinig gestaakt Rijk wordt steeds rijker en arm steeds armer. In geen west Europees land is het verschil zo groot.

0

yanyans    
meer dan 3 jaar geleden door yanyans

Nou, alle boeren er uit jagen, kunnen we de voedselprijzen nog wat opjagen.
En natuurlijk wat vretende gelukszoekers importeren, voedselschaarste is evenals woningschaarste van levensbelang voor de elite om te overleven.
Beste burgers, jullie worden van de wieg tot het graf belazert.

1
-3 Sarcoff

Sarcoff schreef: "Nou, alle boeren er uit jagen, kunnen we de voedselprijzen nog wat opjagen.
En natuurlijk wat vretende gelukszoekers importeren, voedselschaarste is evenals woningschaarste van levensbelang voor de elite om te overleven.
Beste burgers, jullie worden van de wieg tot het graf belazert."

Sarcoff De boeren mogen tot november niet meer sproeien wegens water te kort. Dus ja, die prijzen gaan omhoog.
Wel apart trouwens. We leven nb in een delta gebied en ik heb water op 6 meter diepte. Al jaren trouwens.

0

Scalple    
meer dan 3 jaar geleden door Scalple

Sarcoff schreef: "Nou, alle boeren er uit jagen, kunnen we de voedselprijzen nog wat opjagen.
En natuurlijk wat vretende gelukszoekers importeren, voedselschaarste is evenals woningschaarste van levensbelang voor de elite om te overleven.
Beste burgers, jullie worden van de wieg tot het graf belazert."

Sarcoff Weet je hoeveel er ooit belazert zijn door het socialisme ?
De halve EU , de Russen , Wit Russen , Oekrainers, Armeniers, kachzachstanen enz enz .
En wat te denken van de hongerenden in Venezuela ?
En niet van de wieg tot het graaf maar vele generaties.

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Er gaan straks nog veel meer mensen naar de voedselbank. Ze willen immers de mensen alles afnemen. Sigrid Kaag van het WEF wordt voortdurend gepromoot op tv. Niemand grijpt in.

4
-4 smurf

smurf schreef: "Er gaan straks nog veel meer mensen naar de voedselbank. Ze willen immers de mensen alles afnemen. Sigrid Kaag van het WEF wordt voortdurend gepromoot op tv. Niemand grijpt in."

smurf Complotonzin.

7

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Complotonzin."

Yizzle https://www.weforum.org/agenda/2016/11/how-life-could-change-2030/

Kijk zelf maar op de site van het wef. Alles wat je hebt moet je inleveren.

3

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

smurf schreef: "https://www.weforum.org/agenda/2016/11/how-life-could-change-2030/

Kijk zelf maar op de site van het wef. Alles wat je hebt moet je inleveren."

smurf Als je dat eruit haalt, ben je behoorlijk dom. Het is gewoon een of ander toekomstscenariostukje bij een of andere parlementariër uit een of ander land.

6

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Als je dat eruit haalt, ben je behoorlijk dom. Het is gewoon een of ander toekomstscenariostukje bij een of andere parlementariër uit een of ander land."

Yizzle Het staat er gewoon.

1

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

smurf schreef: "Het staat er gewoon."

smurf Precies, wat ik zeg staat er gewoon.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Als je dat eruit haalt, ben je behoorlijk dom. Het is gewoon een of ander toekomstscenariostukje bij een of andere parlementariër uit een of ander land."

Yizzle Kijk hier maar even en log maar in dan zul je versteld staan wat de plannen zijn.

https://intelligence.weforum.org/topics/a1Gb0000001RIhBEAW?tab=publications

1

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "Kijk hier maar even en log maar in dan zul je versteld staan wat de plannen zijn.

https://intelligence.weforum.org/topics/a1Gb0000001RIhBEAW?tab=publications"

Diederik Log maar in? Dacht het niet.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Log maar in? Dacht het niet."

Yizzle Hoezo ben je bang? Is geen complot site maar de bazen van WHO, VN en zo nog een tal van organisaties.

3

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "Hoezo ben je bang? Is geen complot site maar de bazen van WHO, VN en zo nog een tal van organisaties."

Diederik Die hebben geen bazen.

0

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Diederik schreef: "Hoezo ben je bang? Is geen complot site maar de bazen van WHO, VN en zo nog een tal van organisaties."

Diederik Vraag is: Wat doen we er aan? Hoe stoppen we ze?

3

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

Yizzle schreef: "Die hebben geen bazen."

Yizzle Blijf maar lekker naïef en nee ik geloof niet in pedofiele bloed drinkende hagedissen in de wereld.

4

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

smurf schreef: "Vraag is: Wat doen we er aan? Hoe stoppen we ze?"

smurf De beste manier is het openen van je hoger bewustzijn die boven alles staat en je de ultieme vrijheid geeft wat deze mensen niet willen dat je hebt. Ben je eenmaal vrij dan heb je nooit meer ergens last van en ben je ook niet meer te bespelen.

3

Diederik    
meer dan 3 jaar geleden door Diederik

Diederik schreef: "Blijf maar lekker naïef en nee ik geloof niet in pedofiele bloed drinkende hagedissen in de wereld."

Diederik Pas jij nu maar op voor Azraël.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Complotonzin."

Yizzle Vertel maar eens waarom het complotonzin is dombo!

0

SergioLeone    
meer dan 3 jaar geleden door SergioLeone

Yizzle schreef: "Als je dat eruit haalt, ben je behoorlijk dom. Het is gewoon een of ander toekomstscenariostukje bij een of andere parlementariër uit een of ander land."

Yizzle Jij bent nog dommer en naïever dan ik dacht!

0

SergioLeone    
meer dan 3 jaar geleden door SergioLeone

SergioLeone schreef: "Jij bent nog dommer en naïever dan ik dacht!"

SergioLeone Zo kan ie wel weer hè.

0

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

smurf schreef: "Er gaan straks nog veel meer mensen naar de voedselbank. Ze willen immers de mensen alles afnemen. Sigrid Kaag van het WEF wordt voortdurend gepromoot op tv. Niemand grijpt in."

smurf En waar leven de voedselbanken van ?
Van de overdaad die er is in dit land .
In arme landen zijn geen voedselbanken .
En wie zorgen voor de overdaad ?
Zij die werken en geen schulden maken.

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

smurf schreef: "Er gaan straks nog veel meer mensen naar de voedselbank. Ze willen immers de mensen alles afnemen. Sigrid Kaag van het WEF wordt voortdurend gepromoot op tv. Niemand grijpt in."

smurf Niet in de WHO en wel in het WEF geloven ?

Klopt niet . Als er meer devoedselbank gaan , zijn er minder om de voedselbank te steunen .

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Goodnews badnews schreef: "Niet in de WHO en wel in het WEF geloven ?

Klopt niet . Als er meer devoedselbank gaan , zijn er minder om de voedselbank te steunen ."

Goodnews badnews De belastingen zijn te hoog, de lonen te laag, etc... een veel te groot deel van de koek gaat richting zaken zoals bijvoorbeeld Brussel. Logisch allemaal.

0

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

Stel heeft woonlasten van €1000,- en een uitkering van €1200, - zal qua toeslagen een paar honderd euro bijkomen maar dan is het nog steeds tricky.
En dan zal je zeggen dan moeten ze verhuizen alleen het probleem van de laatste regeringen is juist dat ze het chronische tekort aan goedkope woonruimte niet oplossen.

5
-5 21st Century Guy

21st Century Guy schreef: "Stel heeft woonlasten van €1000,- en een uitkering van €1200, - zal qua toeslagen een paar honderd euro bijkomen maar dan is het nog steeds tricky.
En dan zal je zeggen dan moeten ze verhuizen alleen het probleem van de laatste regeringen is juist dat ze het chronische tekort aan goedkope woonruimte niet oplossen."

21st Century Guy Niet WILLEN oplossen. En nu met The Great Reset komt de aap uit de mouw, waarom niet: de bedoeling is zoveel mogelijk autochtonen uit de minder welgestelde lagen op straat te gooien ten faveure van immigranten omdat die laatsten veel gemakkelijker onder de duim te houden zijn, ze weten immers niet beter dan wie het meeste geweld kan uitoefenen is terecht de baas. Terwijl autochtone Nederlanders, met name arbeiders, degenen zijn geweest die met stakingen, tot stervens aan toe, sociale voorzieningen hebben afgedwongen en veel sociale woningen hebben gebouwd in gemeenschappelijk beheer. tot de overheid ze afpakte voor de immigranten.

1

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Schande dat dit in Nederland zo veer moet komen. Al de migranten waaronder 90.000 moslims van de islam de in Nederland verblijven hoven niet naar de Voedselbank allen maar Nederlandse burgers waar 10 jaar D66 VVD CDA CU SGP PvdA Groen-Links stemmers voor gezorgd hebben samen met Rutte VV zelf. Maar doch blijven radicale doemdenkers op deze partijen stemmen waar te nog meer asielzoeker moslims naar Nederland komen wollen laten.

5
-6 Gunther

Volgens Klaas Dijkhoff gaat het beter dan ooit door zijn VVD beleid hij verteld alleen niet voor wie dit van toepassing is..

https://www.nieuwskoerier.nl/news/802765-klaas-dijkhoff-ik-ben-ervan-overtuigd-dat-nederland-de-afgelopen-tien-jaar-is-verbeterd?bekijk=r93167&cid=6245022&page=1&orderBy=newest

3
-7 welofniet

Met dank aan het Rutteregime. IN 10 jaar tijd: meer miljonairs dan ooit te voren. Meer daklozen dan ooit te voren en meer mensen die naar de voedselbank moet om te overleven dan ooit tevoren. Dat is het resultaat van 10 jaar Rutte aan het roer. Hij heeft dit land volkomen naar de kloten geholpen. De hoogste tijd dat hij verdwijnt.

6
-8 PFL

De wereld wordt gewoon geregeerd door een zooitje psychopaten want er hoeft in dit land geen mens honger te lijden.
https://www.ninefornews.nl/mark-rutte-voert-typisch-psychopathisch-beleid/
Er zal ingegrepen moeten gaan worden, zo niet dan raken zijn we alles kwijt.

3
-9 Eindpenthode

Zijn vast geen VVD oplichters. 😝

0
-10 Uitede aka Espede

1. Amsterdam is geen Nederland .
2. Waardoor komt de toename .
3. Hier is niet eens een voedselbank . Hier werkt iedereen gewoon of leeft van zijn uitkering .

Het is verkiezingstijd , ook voor links Nederland .

2
-11 Goodnews badnews

En dat allemaal om: 0.06% van de bevolking te beschermen en een sterk verwaarloosd zorgsysteem overeind te houden.

1
-12 Scalple

Scalple schreef: "En dat allemaal om: 0.06% van de bevolking te beschermen en een sterk verwaarloosd zorgsysteem overeind te houden."

Scalple Prima toch? Die 0,06% beschermd en de rest heeft gewoon te eten. Wat wil je nog meer?

1

RationeelRechts    
meer dan 3 jaar geleden door RationeelRechts

Met dank aan alle D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA stemmers 10 jaar onder Rutte.

2
-13 Gunther

Gunther schreef: "Met dank aan alle D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA stemmers 10 jaar onder Rutte."

Gunther Graag gedaan.

2

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Graag gedaan."

Yizzle @Yizzle toch maar een pil gaan halen!

0

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

Bollieboos schreef: "@Yizzle toch maar een pil gaan halen!"

Bollieboos Aan pillen geen gebrek hier hoor. question

0

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Een deel psychopaten zitten onder D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA in de tweede kamer en ook in alle Gemeeneten de alle 4 jaar op deze partijen blijven stemmen.

3
-14 Gunther

Gunther schreef: "Een deel psychopaten zitten onder D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA in de tweede kamer en ook in alle Gemeeneten de alle 4 jaar op deze partijen blijven stemmen."

Gunther Volgens mij is men een psychopaat als men op dergelijke clubjes stemt.

1

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

Gunther schreef: "Een deel psychopaten zitten onder D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA in de tweede kamer en ook in alle Gemeeneten de alle 4 jaar op deze partijen blijven stemmen."

Gunther Het is toch logisch dat mensen op deze partijen blijven stemmen? Het gaat namelijk heel erg goed in Nederland. Sterker nog: er zijn in de geschiedenis van de gehele wereldbevolking maar heel weinigen geweest die het zo goed hebben/hadden als wij nu.

6

RationeelRechts    
meer dan 3 jaar geleden door RationeelRechts

RationeelRechts schreef: "Het is toch logisch dat mensen op deze partijen blijven stemmen? Het gaat namelijk heel erg goed in Nederland. Sterker nog: er zijn in de geschiedenis van de gehele wereldbevolking maar heel weinigen geweest die het zo goed hebben/hadden als wij nu."

RationeelRechts Hahahahahahahahaha...je bent een echte VVD'er he. Liegen zit in jullie DNA is het niet!

3

SergioLeone    
meer dan 3 jaar geleden door SergioLeone

SergioLeone schreef: "Hahahahahahahahaha...je bent een echte VVD'er he. Liegen zit in jullie DNA is het niet!"

SergioLeone Als mijn stelling onjuist zou zijn, zou hij vrij makkelijk te ontkrachten zijn, door een aantal voorbeelden noemen van locaties tijden waarin men het beter had/heeft dan wij nu. Dus ik hoor het graag van je...

1

RationeelRechts    
meer dan 3 jaar geleden door RationeelRechts

Gunther schreef: "Een deel psychopaten zitten onder D66 VVD CDA CU SGP Groen-Links PvdA in de tweede kamer en ook in alle Gemeeneten de alle 4 jaar op deze partijen blijven stemmen."

Gunther In der heimat ist es viel besser..... hau ab.....

0

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

Men moet eens goed analyseren waarom de een met een bijstandsuitkering wel en de ander niet naar de voedselbank gaat. Soms zie je weleens op de tv een gezin of alleenstaande die rond moeten komen van een bijstandsuitkering terwijl honden en/of katten rondlopen, een asbak vol met peuken ligt, tv, pc etc die aanstaan etc. Dan denk ik wel dat als je haast niet kunt rondkomen kijk eens waar je met minder genoegen kunt nemen. Ik kan me nog een surinaamse vrouw herinneren. Zij keek graag naar een bepaalde zender. Maar daarvoor moest ze een van de duurste pakketten van Ziggo nemen. Dan vliegt wel je geld zo uit je portemonnee.

2
-15 ThWil

ThWil schreef: "Men moet eens goed analyseren waarom de een met een bijstandsuitkering wel en de ander niet naar de voedselbank gaat. Soms zie je weleens op de tv een gezin of alleenstaande die rond moeten komen van een bijstandsuitkering terwijl honden en/of katten rondlopen, een asbak vol met peuken ligt, tv, pc etc die aanstaan etc. Dan denk ik wel dat als je haast niet kunt rondkomen kijk eens waar je met minder genoegen kunt nemen. Ik kan me nog een surinaamse vrouw herinneren. Zij keek graag naar een bepaalde zender. Maar daarvoor moest ze een van de duurste pakketten van Ziggo nemen. Dan vliegt wel je geld zo uit je portemonnee."

ThWil Het is zo simpel. Ze willen met niksdoen hetzelfde kunnen als hen die wel iets doen .
Want ze menen overal recht op te hebben .
En dat moeten zijndie wel iets doen aan hen betalen totdat iedereen evenveel heeft.
En dat is nou net de ideologie van het socialisme en de SP.
Maar dat gaan we mooi niet doen .

2

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Goodnews badnews schreef: "Het is zo simpel. Ze willen met niksdoen hetzelfde kunnen als hen die wel iets doen .
Want ze menen overal recht op te hebben .
En dat moeten zijndie wel iets doen aan hen betalen totdat iedereen evenveel heeft.
En dat is nou net de ideologie van het socialisme en de SP.
Maar dat gaan we mooi niet doen ."

Goodnews badnews Er zijn gewoon veel mensen die wel werken maar toch extra's nodig hebben - zoals de voedselbank en toeslagen of bijzondere bijstand.
Ze werken in flex-baantjes, geen uitzicht op vast werk of meer uren. Allemaal op het minimum.
We hebben de arbeidsmarkt kapot gemaakt -> dit zijn de slachtoffers.

De enige partij die daar voor opkomt is de SP.

1

Querido not    
meer dan 3 jaar geleden door Querido not

Querido not schreef: "Er zijn gewoon veel mensen die wel werken maar toch extra's nodig hebben - zoals de voedselbank en toeslagen of bijzondere bijstand.
Ze werken in flex-baantjes, geen uitzicht op vast werk of meer uren. Allemaal op het minimum.
We hebben de arbeidsmarkt kapot gemaakt -> dit zijn de slachtoffers.

De enige partij die daar voor opkomt is de SP."

Querido not Is dit altijd de schuld van de maatschappij of zou er ook iets mankeren aan iemand die nauwelijks aan het werk komt? Kan me nog herinneren dat een medevoetballer ieder weekend ging stappen en feesten als een beest. Hij werkte al in de bouw. Had dus een aardig inkomen. Ik studeerde. Was niet echt arm maar ook niet echt rijk plus voor mij geen elk weekend feesten en beesten. Ik weet niet wat van hem terecht is gekomen maar als je niet investeert in jezelf loop je grote kans om in die slecht betaalde baantjes terecht te komen. Is mij niet overkomen. Tijdens het werk deed ik ook aan permanente educatie (in je vakgebied moest je ook jaarlijks PE punten halen) om maar mee te kunnen komen met de (nieuwe) ontwikkelingen. Dus mijn vraag is wat hebben die mensen nu gedaan om zich ook verder te ontwikkelen?

0

ThWil    
meer dan 3 jaar geleden door ThWil

ThWil schreef: "Is dit altijd de schuld van de maatschappij of zou er ook iets mankeren aan iemand die nauwelijks aan het werk komt? Kan me nog herinneren dat een medevoetballer ieder weekend ging stappen en feesten als een beest. Hij werkte al in de bouw. Had dus een aardig inkomen. Ik studeerde. Was niet echt arm maar ook niet echt rijk plus voor mij geen elk weekend feesten en beesten. Ik weet niet wat van hem terecht is gekomen maar als je niet investeert in jezelf loop je grote kans om in die slecht betaalde baantjes terecht te komen. Is mij niet overkomen. Tijdens het werk deed ik ook aan permanente educatie (in je vakgebied moest je ook jaarlijks PE punten halen) om maar mee te kunnen komen met de (nieuwe) ontwikkelingen. Dus mijn vraag is wat hebben die mensen nu gedaan om zich ook verder te ontwikkelen?"

ThWil Je onbegrip is tenenkrommend.
Niet iedereen is in staat om aan die slecht betaalde baantjes te ontkomen. Gewoon om dat ze de hersens er niet voor hebben (en andere redenen).
Waar het om gaat is dat we die banen te weinig betalen om fatsoenlijk van te kunnen leven.
En dat zou in een rijk land als NL niet mogen gebeuren -> iedereen verdiend een loon voor werken waar hij trots op zou moeten kunnen zijn.
Niet alleen jij.

0

Querido not    
meer dan 3 jaar geleden door Querido not

Querido not schreef: "Je onbegrip is tenenkrommend.
Niet iedereen is in staat om aan die slecht betaalde baantjes te ontkomen. Gewoon om dat ze de hersens er niet voor hebben (en andere redenen).
Waar het om gaat is dat we die banen te weinig betalen om fatsoenlijk van te kunnen leven.
En dat zou in een rijk land als NL niet mogen gebeuren -> iedereen verdiend een loon voor werken waar hij trots op zou moeten kunnen zijn.
Niet alleen jij."

Querido not Ik heb het over wat mensen zelf kunnen doch daar niet aan beginnen omdat ze geen zin hebben, niet willen oid. Als je zelf weinig initiatief toont om uit een put te komen dan moet je ook niet raar staan te kijken dat je daar in blijft. Ik heb het niet over mensen die wel willen maar niet kunnen.

0

ThWil    
meer dan 3 jaar geleden door ThWil

ThWil schreef: "Ik heb het over wat mensen zelf kunnen doch daar niet aan beginnen omdat ze geen zin hebben, niet willen oid. Als je zelf weinig initiatief toont om uit een put te komen dan moet je ook niet raar staan te kijken dat je daar in blijft. Ik heb het niet over mensen die wel willen maar niet kunnen."

ThWil Dat is het onbegrip van jou waar ik het over heb.
Het gaat om de laagstbetaalde banen. Hoe iemand daarin verzeild is geraakt doet er in principe niet toe - er zullen altijd mensen zijn die in dat werk zitten.
Naar mijn mening moeten dat soort laagbetaalden in ieder geval een fatsoenlijk loon ontvangen. Een loon waarmee je (samen met je partner) een huishouden kunt rond krijgen.
Het zijn altijd mensen die die situatie niet kennen die beginnen over kunnen en willen en zo. Velen kunnen gewoon niets anders.

0

Querido not    
meer dan 3 jaar geleden door Querido not

Querido not schreef: "Dat is het onbegrip van jou waar ik het over heb.
Het gaat om de laagstbetaalde banen. Hoe iemand daarin verzeild is geraakt doet er in principe niet toe - er zullen altijd mensen zijn die in dat werk zitten.
Naar mijn mening moeten dat soort laagbetaalden in ieder geval een fatsoenlijk loon ontvangen. Een loon waarmee je (samen met je partner) een huishouden kunt rond krijgen.
Het zijn altijd mensen die die situatie niet kennen die beginnen over kunnen en willen en zo. Velen kunnen gewoon niets anders."

Querido not Ik wil dat mensen die dat kunnen zelf ook initiatief nemen om uit die poel te komen. Jou interesseert dat blijkbaar niet. Laag betaalde baantjes werden in de sovjet unie in stand gehouden. Wil je zoiets? Of wil je banen die enerzijds goed betalen en anderzijds je intelligentie uitdagen. En mensen die echt niet kunnen hoeven van mij geen armoe te lijden. Het gaat mij om mensen die wel kunnen doch daar geen zin in hebben of niet willen oid. En omschrijf dat maar als onbegrip. Mag van mij.

0

ThWil    
meer dan 3 jaar geleden door ThWil

ThWil schreef: "Ik wil dat mensen die dat kunnen zelf ook initiatief nemen om uit die poel te komen. Jou interesseert dat blijkbaar niet. Laag betaalde baantjes werden in de sovjet unie in stand gehouden. Wil je zoiets? Of wil je banen die enerzijds goed betalen en anderzijds je intelligentie uitdagen. En mensen die echt niet kunnen hoeven van mij geen armoe te lijden. Het gaat mij om mensen die wel kunnen doch daar geen zin in hebben of niet willen oid. En omschrijf dat maar als onbegrip. Mag van mij."

ThWil Heb jij enig idee welke beroepen er (tegenwoordig) op het minimumloon zitten? Of net een dubbeltje er boven.
Verdiep je daar eens in.
Het grootste deel van horeca, post, Schiphol, supermarkten, thuiszorg, afvalverwerking, tuinbouw, slachterijen, schoonmaak, winkels.
En dat is nog maar een greep.

0

Querido not    
meer dan 3 jaar geleden door Querido not

Querido not schreef: "Heb jij enig idee welke beroepen er (tegenwoordig) op het minimumloon zitten? Of net een dubbeltje er boven.
Verdiep je daar eens in.
Het grootste deel van horeca, post, Schiphol, supermarkten, thuiszorg, afvalverwerking, tuinbouw, slachterijen, schoonmaak, winkels.
En dat is nog maar een greep."

Querido not En als je daarin wilt blijven moet je niet klagen. Wil je daaruit dan moet je zorgen dat je zelf actie onderneemt. Maar je wilt liever dat mensen lekker in hun bubbeltje blijven. Kunnen ze zeuren over de slechte betaling. Als je iets niet goed vindt dan moet je zelf zorgen dat je daar uit komt. En dat geldt voor diegenen die dat ook kunnen doch niet willen.
Weet je trouwens hoeveel banen zijn weggesaneerd door gebruik te maken van technologische oplossingen. Kijk maar eens hoeveel mensen nog eenvoudig of smerig werk verrichtten. De techniek haalt zeker de wat eenvoudige functies in. Daar moet je rekening mee houden. Maar goed. Blijf jij lekker bij die simpele en slecht betaalde banen.

0

ThWil    
meer dan 3 jaar geleden door ThWil

Geweldig toch neo-liberalisme.......? Ik, ik, ik. 🤨

0
-16 Eric

Klaas Dijkhoff lees je deze titel ook en kijk ook eens naar het filmpje.

1
-17 A Passenger

Alleenstaande blanke vrouwen hebben steeds minder toegang tot de voedselbank. Als ze namelijk niet naar die voedselbank willen, die ze wordt toegewezen, in een islamitische wijk, en vragen naar een andere, ook dichtbij, in een niet-sharia wijk mogen, dan mogen ze optiefen, geen voedselbank voor jou.

10
-18 Wendel

Wendel schreef: "Alleenstaande blanke vrouwen hebben steeds minder toegang tot de voedselbank. Als ze namelijk niet naar die voedselbank willen, die ze wordt toegewezen, in een islamitische wijk, en vragen naar een andere, ook dichtbij, in een niet-sharia wijk mogen, dan mogen ze optiefen, geen voedselbank voor jou."

Wendel Misschien moeten ze hun racistische motieven dan ee een opzijzetten als ze gratis eten willen hebben.

15

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Misschien moeten ze hun racistische motieven dan ee een opzijzetten als ze gratis eten willen hebben."

Yizzle Niet gratis. En het is geen racisme als je realistisch inschat, dat het tien keer goed kan gaan en maar één keer fout hoeft te gaan dat hun hele leven is verpest. En iedere blanke vrouw die een sharia-wijk in gaat, loopt een concreet risico op groepsverkrachting. Zeker op de fiets of te voet, en echt armen hebben geen auto.

9

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Wendel schreef: "Niet gratis. En het is geen racisme als je realistisch inschat, dat het tien keer goed kan gaan en maar één keer fout hoeft te gaan dat hun hele leven is verpest. En iedere blanke vrouw die een sharia-wijk in gaat, loopt een concreet risico op groepsverkrachting. Zeker op de fiets of te voet, en echt armen hebben geen auto."

Wendel Ja hoor, heel realistisch als je zo denkt. Nou goed.

9

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Misschien moeten ze hun racistische motieven dan ee een opzijzetten als ze gratis eten willen hebben."

Yizzle Doen ze wel hoor, ik heb een tijd in een buurthuis gegeten niet gratis maar voor weinig en daar zaten ook PVV-ers bij maar die aten gewoon halal vlees, ik heb nog het gezegd : weet je wel dat je halal vlees eet ? Wat volgde was een zwak gemompel.

4

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

Wendel schreef: "Alleenstaande blanke vrouwen hebben steeds minder toegang tot de voedselbank. Als ze namelijk niet naar die voedselbank willen, die ze wordt toegewezen, in een islamitische wijk, en vragen naar een andere, ook dichtbij, in een niet-sharia wijk mogen, dan mogen ze optiefen, geen voedselbank voor jou."

Wendel Sneue huilstruik. Jij weet echt bij elk topic je obsessieve gejank over blank slachtofferschap te etaleren.

4

Tralalala    
meer dan 3 jaar geleden door Tralalala

Tralalala schreef: "Sneue huilstruik. Jij weet echt bij elk topic je obsessieve gejank over blank slachtofferschap te etaleren."

Tralalala Jij kunt zeker niet ontkennen wat ik zeg, dus kom je met een reactie waarvan 1 op de 3 woorden een scheldwoord of denigrerend is, op de persoon in plaats van op wat ik zeg.

0

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

21st Century Guy schreef: "Doen ze wel hoor, ik heb een tijd in een buurthuis gegeten niet gratis maar voor weinig en daar zaten ook PVV-ers bij maar die aten gewoon halal vlees, ik heb nog het gezegd : weet je wel dat je halal vlees eet ? Wat volgde was een zwak gemompel."

21st Century Guy Zeiden ze dat ze PVV-ers waren of was dat uw (voor)oordeel omdat ze, bijvoorbeeld blank waren en u niet aanstonden? U vond het blijkbaar lekker als mensen arm zijn om ze dan met hun neus door de stront te halen. Overigens, dat overal waar gemeenschappelijk wordt gegeten, halal vlees wordt gebruikt, is een gevolg van de islamitische aggressieve wijze van overal hun zin doordrukken.

1

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Wendel schreef: "Niet gratis. En het is geen racisme als je realistisch inschat, dat het tien keer goed kan gaan en maar één keer fout hoeft te gaan dat hun hele leven is verpest. En iedere blanke vrouw die een sharia-wijk in gaat, loopt een concreet risico op groepsverkrachting. Zeker op de fiets of te voet, en echt armen hebben geen auto."

Wendel Ha, ha, ha.
Had je het over realisme ??
a) wat is een shariawijk? b) wat heeft een arme blanke vrouw zonder auto dan in die shariawijk te zoeken ?c) tenzij ze dus verkracht wil worden of een hoer is? En die verdient er en is niet arm .

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Goodnews badnews schreef: "Ha, ha, ha.
Had je het over realisme ??
a) wat is een shariawijk? b) wat heeft een arme blanke vrouw zonder auto dan in die shariawijk te zoeken ?c) tenzij ze dus verkracht wil worden of een hoer is? En die verdient er en is niet arm ."

Goodnews badnews Hallo zeg kom je soms uit een islamitisch land of verkeer je soms in een dergelijk land.

1

ThWil    
meer dan 3 jaar geleden door ThWil

Dat heeft onze mark toch maar mooi voor mekaar..
En weer op winst in de peilingen..

1
-19 Xmod

Goodnews Badnews
Nog nooit van enige instantie geld gehad
57 jaar gewerkt altijd alles netjes betaald
Dus ga nou niet met die achterlijke kop van jou
oreren dat ik moet gaan werken
Ik wens jou een prettige tocht naar het houtenjassenpark oetlul
Dit kom recht uit mijn hart

1
-20 Bollieboos

dit bericht kun je elk jaar plaatsen, zolang de VVD regeert

0
-21 Roomboterbabbelaar

Gelukkig gaat het fantastisch.

0
-22 smurf

-
Het zou me niet verbazen als die mensen die nu naar de voedselbank toe moeten straks weer op Rutte en zijn VVD gaan stemmen.
/-
-

3
-23 MrCally1

De Nederlanders zijn inderdaad een zeer zuinig volk, en dan pik je dat gratis voedsel toch wel even mee.

2
-24 niet-alles-geloven

Vooral blijven stemmen op Ruttler hoor klootjesvolk!

4
-25 SergioLeone

SergioLeone schreef: "Vooral blijven stemmen op Ruttler hoor klootjesvolk!"

SergioLeone Sinds wanneer ben jij links geworden en geloof je links?

4

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

SergioLeone schreef: "Vooral blijven stemmen op Ruttler hoor klootjesvolk!"

SergioLeone Wie of wat is Ruttler ?

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

Vooral op Ruttler blijven stemmen, want we leven toch in een ontzettend gaaf land!

[Sarcasm off]

2
-26 SergioLeone

SergioLeone schreef: "Vooral op Ruttler blijven stemmen, want we leven toch in een ontzettend gaaf land!

[Sarcasm off]"

SergioLeone Ik vind van wel.
Waarom ben jij hier dan ?
Omdat je geen betere kent .

1

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

SergioLeone schreef: "Vooral op Ruttler blijven stemmen, want we leven toch in een ontzettend gaaf land!

[Sarcasm off]"

SergioLeone Kun jij eens met iets zinnigs komen, dan enkel "trollen" Ruttler" Zeikhoff" "dombo" spuien.....

Volgens mij ben je een zielig zwaar gefrustreerd rukkertje...... zoek hulp!!

2

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

Met hartelijke dank aan de Pvda die zo goed opkwam voor de sociale-minima! (s/o)

1
-27 Zie Hier

De burgers hebben nog steeds niet door dat politiek en Brussel er niet zijn voor welvaart en welzijn van de burgers....de burgers worden door Brussel juist als een overbodig restant gezien een residu van de versnelde unificatie, statistisch afval....

9
-28 CoolMemories

CoolMemories schreef: "De burgers hebben nog steeds niet door dat politiek en Brussel er niet zijn voor welvaart en welzijn van de burgers....de burgers worden door Brussel juist als een overbodig restant gezien een residu van de versnelde unificatie, statistisch afval...."

CoolMemories Als de burgers, volgens jou, door de "politiek" en Brussel gezien worden als een overbodig restant, moet je mij eens vertellen waarom ze dat zouden doen.

Als je meent dat de politiek en Brussel er alleen voor het grootkapitaal en multinatonals zijn, moet ik je uit de droom helpen. Het grootkapitaal en multinationals zullen toch op een of andere manier hun geld ergens aan moeten verdienen. Als de "burgers" (lees afnemers van hun producten of diensten) er niet zouden zijn, stokt de geldstroom en zijn hun kapitaal niets meer waard. Het is dus in ieders belang dat de koopkracht van die "overbodige burgers" in stand blijft.

2

Belazerd    
meer dan 3 jaar geleden door Belazerd

CoolMemories schreef: "De burgers hebben nog steeds niet door dat politiek en Brussel er niet zijn voor welvaart en welzijn van de burgers....de burgers worden door Brussel juist als een overbodig restant gezien een residu van de versnelde unificatie, statistisch afval...."

CoolMemories Hoe kan het dan toch dat de meesten dat ervaren ?

Omdat die de woorden van Kennedy wel hebben begrepen : “Ask not what your country can do for you but what you can do for your country” en iets gedaan hebben en er voor beloond worden .
Jij hebt ze ook niet begrepen . Zal ook wel niet meer gaan lukken .

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Belazerd schreef: "Als de burgers, volgens jou, door de "politiek" en Brussel gezien worden als een overbodig restant, moet je mij eens vertellen waarom ze dat zouden doen.

Als je meent dat de politiek en Brussel er alleen voor het grootkapitaal en multinatonals zijn, moet ik je uit de droom helpen. Het grootkapitaal en multinationals zullen toch op een of andere manier hun geld ergens aan moeten verdienen. Als de "burgers" (lees afnemers van hun producten of diensten) er niet zouden zijn, stokt de geldstroom en zijn hun kapitaal niets meer waard. Het is dus in ieders belang dat de koopkracht van die "overbodige burgers" in stand blijft."

Belazerd Dat is economie en niet besteed aan simpele zielen van links of rechts.

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

maar daar zie je geen hoofdoeken ,op een paar uitzonderingen na.

6
-29 ongelovenloos

ongelovenloos schreef: "maar daar zie je geen hoofdoeken ,op een paar uitzonderingen na."

ongelovenloos Ik zie toch in het filmpje dat je bijna struikelt over vrouwen met hoofddoek daar bij de voedselbank.

5

21st Century Guy    
meer dan 3 jaar geleden door 21st Century Guy

Mooi toch dat er initiatieven als de voedselbank bestaan. Beetje raar om dan te veronderstellen dat de overheid er iets aan moet doen, terwijl de maatschappij het probleem al oplost.

15
-30 Yizzle

Yizzle schreef: "Mooi toch dat er initiatieven als de voedselbank bestaan. Beetje raar om dan te veronderstellen dat de overheid er iets aan moet doen, terwijl de maatschappij het probleem al oplost."

Yizzle Voorkomen is beter dan genezen. En dit is dan niet eens genezen maar het plakken van een pleister op een gapende wond.

Het probleem, (relatieve) armoede pakt men met een voedselbank niet aan.

4

Bluth    
meer dan 3 jaar geleden door Bluth

Bluth schreef: "Voorkomen is beter dan genezen. En dit is dan niet eens genezen maar het plakken van een pleister op een gapende wond.

Het probleem, (relatieve) armoede pakt men met een voedselbank niet aan."

Bluth In een land van miljardairs is een miljonair ook relatief arm. Dat is dus een probleem dat je hoe dan ook niet oplost.

5

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Mooi toch dat er initiatieven als de voedselbank bestaan. Beetje raar om dan te veronderstellen dat de overheid er iets aan moet doen, terwijl de maatschappij het probleem al oplost."

Yizzle @Yizzzzzlllleee Maf mens ga met Mo trouwen ! 🛀 misschien ?

7

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

Bollieboos schreef: "@Yizzzzzlllleee Maf mens ga met Mo trouwen ! 🛀 misschien ?"

Bollieboos Mo het identiteitsfraudevrouwtje? Nee bedankt. question

5

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Mo het identiteitsfraudevrouwtje? Nee bedankt. question"

Yizzle @Yizzle goed antwoord ! 👍

3

Bollieboos    
meer dan 3 jaar geleden door Bollieboos

Yizzle schreef: "In een land van miljardairs is een miljonair ook relatief arm. Dat is dus een probleem dat je hoe dan ook niet oplost."

Yizzle Dat is niet wat relatieve armoede is. Een miljonair is in vergelijking met een miljardair niet arm.

Jij bent heel erg arm wat betreft intelligentie, wat moet je dom zijn om te denken dat een miljonair relatief arm kan zijn. Drie anderen met jou zijn net zo laag begaafd.

0

Bluth    
meer dan 3 jaar geleden door Bluth

Bluth schreef: "Dat is niet wat relatieve armoede is. Een miljonair is in vergelijking met een miljardair niet arm.

Jij bent heel erg arm wat betreft intelligentie, wat moet je dom zijn om te denken dat een miljonair relatief arm kan zijn. Drie anderen met jou zijn net zo laag begaafd."

Bluth Dat... is niet zo lief... 😢

0

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Mooi toch dat er initiatieven als de voedselbank bestaan. Beetje raar om dan te veronderstellen dat de overheid er iets aan moet doen, terwijl de maatschappij het probleem al oplost."

Yizzle Een echte VVD opmerking

0

Geen blad voor de mond    
meer dan 3 jaar geleden door Geen blad voor de mond

Geen blad voor de mond schreef: "Een echte VVD opmerking"

Geen blad voor de mond VVD is steeds maar weer voor de ene belastingverhoging na de andere waardoor mensen juist naar de voedselbank moeten.

2

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

Geen blad voor de mond schreef: "Een echte VVD opmerking"

Geen blad voor de mond We kunnen niet allemaal PVV'ers zijn hè pik.

0

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Bluth schreef: "Voorkomen is beter dan genezen. En dit is dan niet eens genezen maar het plakken van een pleister op een gapende wond.

Het probleem, (relatieve) armoede pakt men met een voedselbank niet aan."

Bluth Je moet eerst eenpleister voor het bloeden stopt en het genezen begint .
Er zijn ook hechtpleisters.
Een vergelijking moet wel kloppen .

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Bollieboos schreef: "@Yizzzzzlllleee Maf mens ga met Mo trouwen ! 🛀 misschien ?"

Bollieboos Ha , ha ha! Het wordt te moeilijk. Verder rijkt het verstand niet ?

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Bluth schreef: "Dat is niet wat relatieve armoede is. Een miljonair is in vergelijking met een miljardair niet arm.

Jij bent heel erg arm wat betreft intelligentie, wat moet je dom zijn om te denken dat een miljonair relatief arm kan zijn. Drie anderen met jou zijn net zo laag begaafd."

Bluth Jij weet niet wat “ relatief “ is .
Iemand die 200 000 verdient is een arme in een wijk waar gemiddeld 800 000 wordt verdiend .
Dat is hetzelfde .
Voor jou niet arm maar in die wijk wel . En dat is dus relatief .

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Geen blad voor de mond schreef: "Een echte VVD opmerking"

Geen blad voor de mond Nee hoor .
Het is hetzelfde als wat ik hoorde over vaccineren :” mijn moeder moet zich laten vaccineren , het is 2 km van haar huis .Waarom zorgt de overheid niet voor vervoer ?
Is het antwoord : regel dat eens met de familie , is zeker ook VVD?

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

smurf schreef: "VVD is steeds maar weer voor de ene belastingverhoging na de andere waardoor mensen juist naar de voedselbank moeten."

smurf Welke ?
De belastingen zijn juist verlaagd .
Maar wie niet oplet als er een nieuw liedje is , blijft hardnekkig de oude zingen .

0

Goodnews badnews    
meer dan 3 jaar geleden door Goodnews badnews

Goodnews badnews schreef: "Je moet eerst eenpleister voor het bloeden stopt en het genezen begint .
Er zijn ook hechtpleisters.
Een vergelijking moet wel kloppen ."

Goodnews badnews Een gapende wond kan niet anders dan gehecht worden. De vergelijking klopt dus. Dat jij slim probeert te zijn en hopeloos faalt is dan wel weer grappig.

0

Bluth    
meer dan 3 jaar geleden door Bluth

Goodnews badnews schreef: "Jij weet niet wat “ relatief “ is .
Iemand die 200 000 verdient is een arme in een wijk waar gemiddeld 800 000 wordt verdiend .
Dat is hetzelfde .
Voor jou niet arm maar in die wijk wel . En dat is dus relatief ."

Goodnews badnews Ook jij begrijpt dus niet wat relatieve armoede is. Je kan wel dom zijn en je focussen op het woordje "relatieve", maar dan vergeet je het woordje "armoede". Iemand die 200,000EUR verdient is niet relatief arm. Wat je kan zeggen is dat de persoon in vergelijking weinig verdient, maar dat heeft niets met relatieve armoede te maken.

Zo, sta jij twee maal flink voor lul.

0

Bluth    
meer dan 3 jaar geleden door Bluth

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Bob Sleebaan
Formerende partijen moeten er nu echt zien uit te komen, zegt populisme-expert: 'Veel kiezers zijn het beu'

Zegt de "objectieve" CDA-er Marcelo Mooren.Enough said...

2 minuten geleden geplaatst door Bob Sleebaan

Bop
Plan: daders antisemitisme verplicht naar museum of kamp

@19 Precies wat er staat, Marie-Katrien. Heb je geen antwoord?...

3 minuten geleden geplaatst door Bop

Snorrie
Plan: daders antisemitisme verplicht naar museum of kamp

@17 Doe eens een keer een miniem beetje kennis op voordat je je eigen weer volledig voor paal zet.Het geloof van die krengen is in deze vo...

3 minuten geleden geplaatst door Snorrie

Graaier1000
Formerende partijen moeten er nu echt zien uit te komen, zegt populisme-expert: 'Veel kiezers zijn het beu'

"Na maandenlange gesprekken over de vorm, praten PVV, VVD, NSC en BBB over de inhoudelijke koers van het nieuwe kabinet. "Als het ze niet lukt o...

6 minuten geleden geplaatst door Graaier1000

Marrie1
Muziekdraadje

Ik heb de hele dag al een liedje in mijn hoofd en ik kan niet op de naam komen Best vervelend. ☹️...

7 minuten geleden geplaatst door Marrie1

Feldwebell
Oekraïne zet voor het eerst raketten met bereik van 300 km in, onlangs stiekem geleverd door VS

@21 Je hoeft geen raketgeleerde te zijn wanneer je beide economieën en arsenalen even met elkaar vergelijkt. Bij continuering/opvoeren van o...

8 minuten geleden geplaatst door Feldwebell

Bob Sleebaan
“Rusland is zich massaal aan het bewapenen”, waarschuwt Duitse defensieminister

1939 opnieuw.Tandeloze tijger EU is nog aan het slapen. Ze horen en lezen in Brussel de waarschuwingen wel maar ze moeten er eerst nog even 2 ...

9 minuten geleden geplaatst door Bob Sleebaan

Marrie1
Joodse Nederlander bekladde partijbureau ChristenUnie

@1Rustig afwachten Wedergeboren tot er reacties komen. 🤣Ik snap wel dat je op hete kolen zit om reacties uit te lokken, maar laat dat een...

10 minuten geleden geplaatst door Marrie1

Wedergeboren
Joodse Nederlander bekladde partijbureau ChristenUnie

    Op het draadje "Kantoor ChristenUnie beklad met anti-joodse leuzen - NieuwRechts.nl" "Extreem links en hun nostalgische gevoelens ...

14 minuten geleden geplaatst door Wedergeboren

Marrie1
Plan: daders antisemitisme verplicht naar museum of kamp

@18Wat bedoel je Bennie Bop ? ...

15 minuten geleden geplaatst door Marrie1

NK. App
Www Xxx Mp4Farm FuckGirl MalishFreepornebonyPorn NakMelkor MacinTiff08VintagegaypornBrunet Porn StarRajsi Verma Porn VideosAsian FootjobErin Moriarty PornFamfuckGay Bear CumingTeen Boobs NudePorrno GratuitBhumi Pednekar NudeGym Sex Video ComDevil In Miss JonesPiper Perri Bbc GangbangBig Boobs Free VideosBasic Instinct Sex SceneSexy GfsJapanese GirlpornPervymomParody SexualBlack Babysitter PornTiktok 18+ AssistirPorrno GrFree Teens PornsJessu DubaiAnorexicpornSignourney Weaver NudeShinobu R34Sarah CausMasturbating On The BeachSunny Leone Sex With BoyfriendGayporn EroticYoga Ball DildoSmall Waist PornLucylemonxxxFreeuse FantasyLauren Phillps PornWww ThumbzillaAunty Masturbation日本 Av在线Tiktits.Teenager NudesGay Tube Free PornBlac China Only Fans LeakVery Hot Sex Video HdWwe SextapeTeacher And Girl Sex VideoMamando PanochasTwerk NsfwHindi Porn Web Series VideoTamil Sex Vidoes HdPramila SexSaboomEx Co Gi PornEvasive AngelsKatiana Kay TitsSkylar Vox LesbianAmatuer Cumshot FacialsThiendia.88Casting PornographieMature Porn PicsChubby Anal PornTaking Off BikiniLana Wood NudesDdf Hd VideoExhibit NudeChick FlixxxNaked RedhedsPriya Tiwari SexAngelina Jolie NakedSucking Own BoobsVideo Babo Xxx32dd BoobiesSkipthegames FayettevilleBf College KiHow To Use DildoBusty Milf GifMs YummyNaked Mariska HargitayTeens Leaked TwitterTit Sucking In PublicZoya Rathore Hot VideosNubilesporn VideosVictoria Cakes CreampieHisideponBig Tits GloryholeSex KameryBrasileiro PornôMmf ThreesomePoren HobAssfuckingMinaxrossSssniperwolfpornLobstertuAgresiv PornSecret Camera Sex VideosVpn Sex VideosFake Cop Sex VideoCreamepie SurpriseWomen Naked On The BeachErotic BeauriesChaturbageKeycockLatest Indian Sex MmsBokep PorEmma RosepornPorn Full VdoMezzo Forte HentaiKatiana Kay XxxKayla Kiss PornTamil Muslim Sex VideoBioshock PornSexymilfsPovdDouble Penetration PornosXhamstırStraight Man NakedRubber PussyHot Web Series In IndiaPorn Sis Loves MeWreck It Ralph PornSnap Selfie NudeErick LewisWife Getting Double PenetratedHentais Mais FamososAntuysexMom Son Hd BfGay Sleeping PornInterrectial PornSs Video BfJoitubeJerkmate ModelPhoenixxstarrBear CumshotsGaygirl PornJenny Ortega PornJapanese Mom XxxWild Sex Porn VideosPorn Videos Indian TeacherAria Sixx PornJentaisOnly Full PornContoseroticos Em QuadrinhosXv Ideos