Sylvana Simons woest op media: ‘Waar is mijn talkshowuitnodiging?’ (mediacourant.nl)


Sylvana Simons ergert zich er ongelooflijk aan dat ze zo weinig media-aandacht krijgt in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen. Ze wil dat er meer aandacht komt voor haar inclusieve partij BIJ1. ...
Lees verder op mediacourant.nl

1 jaar geleden door Moskowfiets in Film | 7 Reacties | 182


Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Reacties (7)

Hu ?? zij heeft de hele maand december toch al alle aandacht pfffffffffffff

1
Moskowfiets    
1 jaar geleden door Moskowfiets

Moskowfiets schreef: "Hu ?? zij heeft de hele maand december toch al alle aandacht pfffffffffffff"

Moskowfiets 🤨

0

Bop    
1 jaar geleden door Bop

Volgens mij heeft Sylvana genoeg aandacht gehad de laatste jaren. Goed om haar een tijd te negeren met haar gepolariseer en gelieg.

1
Scrow    
1 jaar geleden door Scrow

Heeft ze die uitnodiging voor een optreden in de Surinaamse media nog steeds niet ontvangen?
Misschien wel, maar durft ze er niet op in te gaan en verzwijgt ze het dus maar.....

0
kritischelezer    
1 jaar geleden door kritischelezer

Het beste is om helemaal geen aandacht aan te besteden voor Sylvana Simons en haar Bijen gezwam en een podium te geven.

0
Billiger    
1 jaar geleden door Billiger





WOESTE STERREN EN OPHEF
Sylvana Simons woest op media: ‘Waar is mijn talkshowuitnodiging?’
Sylvana Simons ergert zich er ongelooflijk aan dat ze zo weinig media-aandacht krijgt in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen. Ze wil dat er meer aandacht komt voor haar inclusieve partij BIJ1.


Eergisteren om 13:45 135 reacties
Sylvana Simons
© M
De tijd dat Sylvana Simons om ieder wissewasje in een talkshow zat, ligt al een tijdje achter ons. Haar momentum lijkt een beetje voorbij en dat steekt de voormalig RTL-presentatrice behoorlijk. Ze wil meer aandacht van de media en vraagt zich af waar haar talkshowuitnodiging blijft.


Wel Eerdmans, geen Syl
Sylvana deelt op haar Twitter-pagina de mening van opiniemaker Jaap Stronks. Hij begrijpt niet dat nieuwe partijen rechts van de VVD zo veel airtime krijgen, terwijl BIJ1 nauwelijks ergens te zien is. “Het lijkt me onwaarschijnlijk dat interviews met bijvoorbeeld Sylvana of Quinsy Gario zouden kunnen rekenen op ondermaatse kijk- en luistercijfers”, zegt hij.

Ze verdienen het om gehoord te worden, aldus Jaap. “Ze zijn overwegend politiek issue-owner op thema’s als antiracisme en vaandeldragers van nieuw links activisme. Hoevaak is Joost Eerdmans wel niet bij Jinek geweest de afgelopen maanden?”


Gehinderd
Sylvana deelt het Twitter-draadje en schrijft erbij dat ze zich gehinderd voelt door de media. “Twijfelde even om dit uitstekende draadje te delen. Don’t blow your own horn enzo. Maar nah: we hebben zetels binnen te halen en onderstaande geeft goed aan hoe we daarin gehinderd worden.”

Ze vervolgt: “Ik blijf het een dubieuze prestatie vinden dat kranten en andere ‘nieuwsmakers’ bij onderwerpen als diversiteit, antiracisme en -discriminatie (en net zo goed bij klimaat en economische hervorming, maar enfin) het voor elkaar krijgen om ons te negeren.”

Negeren media Syl?
Seada Nourhussen, de hoofdredacteur van OneWorld, sluit zich aan bij Sylvana. “Negeren media Sylvana Simons en BIJ1? Kan maar één interview vinden, zie haar niet aan talkshowtafels; vlak voor de verkiezingen. Nieuwe partijen als JA21 zijn wel overal'”, twittert ze.

“Dat we ondertussen worden gebombardeerd met evengoed marginale partijen als FvD en zelfs afsplitsing JA21, en alles op rechts is iets waar mediamakers met zichzelf over in gesprek moeten gaan: is dit Nederland, of zijn media geobsedeerd door extreem-rechts, waardoor Nederland dat ook wordt?”



Twitter-post
De boze Twitter-post van Sylvana:


sylvana simons

Bart Ettekoven vindt Shownieuws-collega Albert Verlinde hypocriet
Net5 koopt omstreden Britney Spears-docu met glansrol voor Ivo Niehe
135 COMMENTAREN
Nieuwste
Gast
Berrie
februari 13, 2021 12:48
Omdat het al 5 december is geweest silly sil.

24
Gast
Kromhout
februari 13, 2021 10:57
Volgens mij is gemeld dat ze 50 is geworden. Dat lijkt me wel genoeg.

31
Gast
Marianne
februari 13, 2021 10:44
Er zijn thema`s die de laatste jaren niet meer besproken worden. De vredesbeweging zie je nooit aanschuiven.

-9
Gast
Beatrice
februari 13, 2021 10:27
Is Sylvana niet de GoGo Danseres van De It amsterdam, die wonder boven wonder een restzetel kon pakken bij de gemeenteraad amsterdam 2018? Verlaat sinterklaascadeautje waarschijnlijk.

28
Gast
Marc
februari 13, 2021 08:56
Omdat je gewoon bloed irritant bent, daarom nodigen ze jou niet uit.

59


Gast
Kaatje
februari 13, 2021 08:44
“Maar nah: we hebben zetels binnen te halen en onderstaande geeft goed aan hoe we daarin gehinderd worden.”

Denkt ze nou echt dat ze zetels gaat halen?. Hahahaha, ik rol van mn stoel hier…dream on!!.

Laatst bewerkt 1 dag geleden door Kaatje
31
Gast
Schijt aan
februari 13, 2021 13:31
Antwoord op Kaatje
Ja 1 zetel mag ze hebben, een elektrische. En dan heeeeeeel lang laten zitten. Wat een schiijt wijf zeg. Was t ff net lekker stil zonder haar gelul.

7
Gast
🧐Drs.Schijter
februari 13, 2021 08:40
Ga in de kippenhok talk talk doen. Ik word gek van al dat gelalk.

15
Gast
Geert de Jonge
februari 13, 2021 02:24
Waarom zou Sylvana Simons van de partij Bij1 moeten worden uitgenodigd door de talkshows als Op1 en Jinek. BIJ1 heeft een radicaal-linkse en anti-kapitalistische signatuur. Ieder haar of zijn politiek doel maar BIJ1 zal toch zelf moeten zorgen dat ze stemmen gaat verdienen. Die hoeven de talkshows niet aan te dragen dan wel medewerking verlenen aan partijen als BIJ1. Immers BIJ1 is wel een politieke partij maar minimaal representatief in ons land zodat er vanuit kan worden gegaan dat de partij geen zetel dan maximaal 1 zetel zal halen bij de komende verkiezingen. En zo zijn er nog meer dan 20 partijen of lijsten die 0 zetels dan 1 zetel wellicht zullen behalen op 17 maart 2021 bij de Tweede Kamerverkiezingen.

Maar BIJ1 is vooral er op gericht om de Nederlandse cultuur af te breken zoals Zwarte Piet. En dat er excuses moet komen voor het slavernij verleden van Nederland. Dat in vroege jaren er slavernij is geweest in Nederland valt te betreuren maar daarvoor kun je de mensen van nu niet om excuses vragen voor daden die hun voorouders hebben gepleegd. En hierop zit een meerderheid in Nederland niet op te wachten.

0
Graaier1000    
1 jaar geleden door Graaier1000

Graaier1000 schreef: "



WOESTE STERREN EN OPHEF
Sylvana Simons woest op media: ‘Waar is mijn talkshowuitnodiging?’
Sylvana Simons ergert zich er ongelooflijk aan dat ze zo weinig media-aandacht krijgt in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen. Ze wil dat er meer aandacht komt voor haar inclusieve partij BIJ1.


Eergisteren om 13:45 135 reacties
Sylvana Simons
© M
De tijd dat Sylvana Simons om ieder wissewasje in een talkshow zat, ligt al een tijdje achter ons. Haar momentum lijkt een beetje voorbij en dat steekt de voormalig RTL-presentatrice behoorlijk. Ze wil meer aandacht van de media en vraagt zich af waar haar talkshowuitnodiging blijft.


Wel Eerdmans, geen Syl
Sylvana deelt op haar Twitter-pagina de mening van opiniemaker Jaap Stronks. Hij begrijpt niet dat nieuwe partijen rechts van de VVD zo veel airtime krijgen, terwijl BIJ1 nauwelijks ergens te zien is. “Het lijkt me onwaarschijnlijk dat interviews met bijvoorbeeld Sylvana of Quinsy Gario zouden kunnen rekenen op ondermaatse kijk- en luistercijfers”, zegt hij.

Ze verdienen het om gehoord te worden, aldus Jaap. “Ze zijn overwegend politiek issue-owner op thema’s als antiracisme en vaandeldragers van nieuw links activisme. Hoevaak is Joost Eerdmans wel niet bij Jinek geweest de afgelopen maanden?”


Gehinderd
Sylvana deelt het Twitter-draadje en schrijft erbij dat ze zich gehinderd voelt door de media. “Twijfelde even om dit uitstekende draadje te delen. Don’t blow your own horn enzo. Maar nah: we hebben zetels binnen te halen en onderstaande geeft goed aan hoe we daarin gehinderd worden.”

Ze vervolgt: “Ik blijf het een dubieuze prestatie vinden dat kranten en andere ‘nieuwsmakers’ bij onderwerpen als diversiteit, antiracisme en -discriminatie (en net zo goed bij klimaat en economische hervorming, maar enfin) het voor elkaar krijgen om ons te negeren.”

Negeren media Syl?
Seada Nourhussen, de hoofdredacteur van OneWorld, sluit zich aan bij Sylvana. “Negeren media Sylvana Simons en BIJ1? Kan maar één interview vinden, zie haar niet aan talkshowtafels; vlak voor de verkiezingen. Nieuwe partijen als JA21 zijn wel overal'”, twittert ze.

“Dat we ondertussen worden gebombardeerd met evengoed marginale partijen als FvD en zelfs afsplitsing JA21, en alles op rechts is iets waar mediamakers met zichzelf over in gesprek moeten gaan: is dit Nederland, of zijn media geobsedeerd door extreem-rechts, waardoor Nederland dat ook wordt?”



Twitter-post
De boze Twitter-post van Sylvana:


sylvana simons

Bart Ettekoven vindt Shownieuws-collega Albert Verlinde hypocriet
Net5 koopt omstreden Britney Spears-docu met glansrol voor Ivo Niehe
135 COMMENTAREN
Nieuwste
Gast
Berrie
februari 13, 2021 12:48
Omdat het al 5 december is geweest silly sil.

24
Gast
Kromhout
februari 13, 2021 10:57
Volgens mij is gemeld dat ze 50 is geworden. Dat lijkt me wel genoeg.

31
Gast
Marianne
februari 13, 2021 10:44
Er zijn thema`s die de laatste jaren niet meer besproken worden. De vredesbeweging zie je nooit aanschuiven.

-9
Gast
Beatrice
februari 13, 2021 10:27
Is Sylvana niet de GoGo Danseres van De It amsterdam, die wonder boven wonder een restzetel kon pakken bij de gemeenteraad amsterdam 2018? Verlaat sinterklaascadeautje waarschijnlijk.

28
Gast
Marc
februari 13, 2021 08:56
Omdat je gewoon bloed irritant bent, daarom nodigen ze jou niet uit.

59


Gast
Kaatje
februari 13, 2021 08:44
“Maar nah: we hebben zetels binnen te halen en onderstaande geeft goed aan hoe we daarin gehinderd worden.”

Denkt ze nou echt dat ze zetels gaat halen?. Hahahaha, ik rol van mn stoel hier…dream on!!.

Laatst bewerkt 1 dag geleden door Kaatje
31
Gast
Schijt aan
februari 13, 2021 13:31
Antwoord op Kaatje
Ja 1 zetel mag ze hebben, een elektrische. En dan heeeeeeel lang laten zitten. Wat een schiijt wijf zeg. Was t ff net lekker stil zonder haar gelul.

7
Gast
🧐Drs.Schijter
februari 13, 2021 08:40
Ga in de kippenhok talk talk doen. Ik word gek van al dat gelalk.

15
Gast
Geert de Jonge
februari 13, 2021 02:24
Waarom zou Sylvana Simons van de partij Bij1 moeten worden uitgenodigd door de talkshows als Op1 en Jinek. BIJ1 heeft een radicaal-linkse en anti-kapitalistische signatuur. Ieder haar of zijn politiek doel maar BIJ1 zal toch zelf moeten zorgen dat ze stemmen gaat verdienen. Die hoeven de talkshows niet aan te dragen dan wel medewerking verlenen aan partijen als BIJ1. Immers BIJ1 is wel een politieke partij maar minimaal representatief in ons land zodat er vanuit kan worden gegaan dat de partij geen zetel dan maximaal 1 zetel zal halen bij de komende verkiezingen. En zo zijn er nog meer dan 20 partijen of lijsten die 0 zetels dan 1 zetel wellicht zullen behalen op 17 maart 2021 bij de Tweede Kamerverkiezingen.

Maar BIJ1 is vooral er op gericht om de Nederlandse cultuur af te breken zoals Zwarte Piet. En dat er excuses moet komen voor het slavernij verleden van Nederland. Dat in vroege jaren er slavernij is geweest in Nederland valt te betreuren maar daarvoor kun je de mensen van nu niet om excuses vragen voor daden die hun voorouders hebben gepleegd. En hierop zit een meerderheid in Nederland niet op te wachten."

Graaier1000 Zie hierboven een kort overzichtje van loftuitingen voor Sylvana.
Iemand die zo geliefd is moet toch zeker een plaatsje in een talkshow kunnen krijgen?
/sarcasm off

0

Graaier1000    
1 jaar geleden door Graaier1000

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Zoeken
Nieuw op Nieuwskoerier?
Registreer nu en krijg je eigen gepersonaliseerde tijdlijn!