@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
Sportief.
Hij heeft het eindelijk begrepen.
Nu de rest nog...
Hij heeft het eindelijk begrepen.
Nu de rest nog..."
Hij was helemaal niet van plan om te vertrekken.
Maar onder grote druk ( waarschijnlijk ook uit eigen partij , anders zou de schade niet meer te overzien zijn ) heeft hij toch zijn koffer moeten pakken.
Nu nog de rest van dat gajes maar dat zal wel niet, er is al een slachtoffer en dat is voor de meeste voldoende.
Prima en dan nu nog de rest van het kabinet.
Jammer want ik mocht Asscher wel.
Het terugtreden van Asscher is een begin.
Asscher tracht middels de timing van zijn koningsoffer de val van het kabinet te bewerkstelligen.
Want, indien hij de uiterste consequentie trekt, juist in de zin van zijn eigen politieke toekomst, - weg uit de landelijke politieke top ( nu het bestuur in ?) - , rijst de vraag: hoe kan het dat andere verantwoordelijke lijsttrekkers, Rutte, Hoekstra, en zelfs Kaag (het beginsel van de collegialiteit in de regering en de eenheid van kabinetsbeleid) zouden aanblijven?
Ook Wilders moet zich verklaren: was hij ten tijde van Rutte I als gedoogpartner voor een keiharde aanpak, of is hij uit de coalitie gestapt, omdat hij de bezuinigingen en aanpak te hard en te star vond?
Het zoeklicht richt zich tevens op van Ark, die Staatssecretaris van Sociale zaken was onder Asscher, op Koolmees, de huidige Minister van Sociale Zaken, op Wiebes, op Snel, op Vijlbrief en , Van Huffelen. En kan voormalig Minister van Financiën Dijsselbloem wel voorzitter blijven van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) ? Ook hij was hoofdverantwoordelijke voor een Belastingdienst die een groot ongeluk aanrichtte.
Daarnaast kan het optreden van de Fiscus niet losgezien worden van de cultuur op Financiën en op Sociale Zaken die onder de Ministers van het afgelopen decennium telkens verder is scheefgegroeid en bedorven geraakt.
De schending van de rechtsstaat is dermate groot geweest dat het vertrek uit politiek en bestuur van vele politieke kopstukken noodzakelijk is. Als waarschuwend voorbeeld voor hun opvolgers.
Het boven water krijgen van het schandaal rond de toeslagen is het werk van 2 Tweede Kamerleden: Omtzigt en Leijten. Met name de woordvoerders (ook gewezen woordvoerders) Financiën en Sociale Zaken in de Tweede Kamer moeten zich afvragen of zij wel gefunctioneerd hebben en kandidaat kunnen staan bij de komende verkiezingen. Waren zij volksvertegenwoordigers of verlengstuk van de Regering?
Op de Ministeries van Financiën, Sociale Zaken en Algemene Zaken is een verandering van mentaliteit en cultuur dringend vereist. En bij de Belastingdienst/Dienst Toeslagen bij uitstek.
Tevens moet in kaart worden gebracht welke topambtenaren verantwoordelijk zijn geweest voor de excessen van de afgelopen 10, 12 jaar. Ook deze mensen kunnen niet door op andere Departementen en bij de Belastingdienst, Dienst Toeslagen.
De burger / kiezer is geen vijand. Die vijandschap is wel het uitgangspunt van veel politici en ambtenaren geweest in de afgelopen jaren. Jammer, dat de burger zich niet gedraagt als een algoritme en evenmin als een unit op de lopende band in een productiehal. Leer opnieuw met burgers om te gaan.
De bittere verwijten van politici en ambtenaren van de afgelopen jaren dat kiezers hun oor laten hangen naar populisten komen vooral voort uit het feit dat de bestuurspartijen de burger niet zien als mens, laat staan dat zij nog oog hebben voor de menselijke maat.
Vervolgens is er de Rechterlijke Macht.
Rechters hebben zich ernstig partijdig getoond ten gunste van de Belastingdienst, de Ministeries van Financiën , Sociale Zaken en het Kabinet. Terwijl ook al jaren volstrekt helder is dat ambtenaren van de Belastingdienst informatie en bewijsstukken ten overstaan van de Rechter achterhouden en valse verklaringen afleggen. Mede in opdracht van de leiding van de Dienst en Financien.
Rechters moeten hun arresten natrekken. Om hun geloofwaardigheid te herwinnen zullen ze zich publiekelijk endiepgaand moeten verantwoorden. Niet alleen middels een rapport, maar ook met de baret deemoedig in de hand richting gedupeerden en de burger in het algemeen. Hoe hebben Rechters zich zo partijdig kunnen tonen? Arresten en jurisprudentie van de hoogste Rechters zullen moeten worden herroepen en vernietigd.
Rechtsherstel dient dringend te worden geboden. Initiatief daartoe is ook voor Leden van de Rechterlijke Macht een morele en in een aantal gevallen persoonlijke verplichting. En kan iedereen wel door? Heeft men het wel in zich onpartijdig te kunnen zijn? Hoe staat het met de mentaliteit en cultuur binnen de Rechterlijke Macht en tussen Ministerie van Justitie en de Rechters?
Het OM bracht op 7 januari , toen de media zinderden van emoties over de bestorming van het Capitool, snel een verklaring uit, dat ambtenaren van de Belastingdienst niet vervolgd kunnen worden.
De timing geeft de onwil aan. Men hoopte op weinig aandacht voor de verklaring. Dat zou helpen gedupeerden te isoleren.
De juridische gronden die het OM aanvoert zijn cirkelredeneringen en houden geen stand.
Ook met de mentaliteit en cultuur op het OM zit het fout.
Opnieuw de doofpot. Opnieuw het willen behagen van de politieke en ambtelijke top op de Ministeries. Ook Grapperhaus mag zich verklaren dat het OM meteen in de hardvochtige fouten van alle overheidslichamen vervalt.
Wie gelooft in een onafhankelijk en onpartijdig OM?
Asscher tracht middels de timing van zijn koningsoffer de val van het kabinet te bewerkstelligen.
Want, indien hij de uiterste consequentie trekt, juist in de zin van zijn eigen politieke toekomst, - weg uit de landelijke politieke top ( nu het bestuur in ?) - , rijst de vraag: hoe kan het dat andere verantwoordelijke lijsttrekkers, Rutte, Hoekstra, en zelfs Kaag (het beginsel van de collegialiteit in de regering en de eenheid van kabinetsbeleid) zouden aanblijven?
Ook Wilders moet zich verklaren: was hij ten tijde van Rutte I als gedoogpartner voor een keiharde aanpak, of is hij uit de coalitie gestapt, omdat hij de bezuinigingen en aanpak te hard en te star vond?
Het zoeklicht richt zich tevens op van Ark, die Staatssecretaris van Sociale zaken was onder Asscher, op Koolmees, de huidige Minister van Sociale Zaken, op Wiebes, op Snel, op Vijlbrief en , Van Huffelen. En kan voormalig Minister van Financiën Dijsselbloem wel voorzitter blijven van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) ? Ook hij was hoofdverantwoordelijke voor een Belastingdienst die een groot ongeluk aanrichtte.
Daarnaast kan het optreden van de Fiscus niet losgezien worden van de cultuur op Financiën en op Sociale Zaken die onder de Ministers van het afgelopen decennium telkens verder is scheefgegroeid en bedorven geraakt.
De schending van de rechtsstaat is dermate groot geweest dat het vertrek uit politiek en bestuur van vele politieke kopstukken noodzakelijk is. Als waarschuwend voorbeeld voor hun opvolgers.
Het boven water krijgen van het schandaal rond de toeslagen is het werk van 2 Tweede Kamerleden: Omtzigt en Leijten. Met name de woordvoerders (ook gewezen woordvoerders) Financiën en Sociale Zaken in de Tweede Kamer moeten zich afvragen of zij wel gefunctioneerd hebben en kandidaat kunnen staan bij de komende verkiezingen. Waren zij volksvertegenwoordigers of verlengstuk van de Regering?
Op de Ministeries van Financiën, Sociale Zaken en Algemene Zaken is een verandering van mentaliteit en cultuur dringend vereist. En bij de Belastingdienst/Dienst Toeslagen bij uitstek.
Tevens moet in kaart worden gebracht welke topambtenaren verantwoordelijk zijn geweest voor de excessen van de afgelopen 10, 12 jaar. Ook deze mensen kunnen niet door op andere Departementen en bij de Belastingdienst, Dienst Toeslagen.
De burger / kiezer is geen vijand. Die vijandschap is wel het uitgangspunt van veel politici en ambtenaren geweest in de afgelopen jaren. Jammer, dat de burger zich niet gedraagt als een algoritme en evenmin als een unit op de lopende band in een productiehal. Leer opnieuw met burgers om te gaan.
De bittere verwijten van politici en ambtenaren van de afgelopen jaren dat kiezers hun oor laten hangen naar populisten komen vooral voort uit het feit dat de bestuurspartijen de burger niet zien als mens, laat staan dat zij nog oog hebben voor de menselijke maat.
Vervolgens is er de Rechterlijke Macht.
Rechters hebben zich ernstig partijdig getoond ten gunste van de Belastingdienst, de Ministeries van Financiën , Sociale Zaken en het Kabinet. Terwijl ook al jaren volstrekt helder is dat ambtenaren van de Belastingdienst informatie en bewijsstukken ten overstaan van de Rechter achterhouden en valse verklaringen afleggen. Mede in opdracht van de leiding van de Dienst en Financien.
Rechters moeten hun arresten natrekken. Om hun geloofwaardigheid te herwinnen zullen ze zich publiekelijk endiepgaand moeten verantwoorden. Niet alleen middels een rapport, maar ook met de baret deemoedig in de hand richting gedupeerden en de burger in het algemeen. Hoe hebben Rechters zich zo partijdig kunnen tonen? Arresten en jurisprudentie van de hoogste Rechters zullen moeten worden herroepen en vernietigd.
Rechtsherstel dient dringend te worden geboden. Initiatief daartoe is ook voor Leden van de Rechterlijke Macht een morele en in een aantal gevallen persoonlijke verplichting. En kan iedereen wel door? Heeft men het wel in zich onpartijdig te kunnen zijn? Hoe staat het met de mentaliteit en cultuur binnen de Rechterlijke Macht en tussen Ministerie van Justitie en de Rechters?
Het OM bracht op 7 januari , toen de media zinderden van emoties over de bestorming van het Capitool, snel een verklaring uit, dat ambtenaren van de Belastingdienst niet vervolgd kunnen worden.
De timing geeft de onwil aan. Men hoopte op weinig aandacht voor de verklaring. Dat zou helpen gedupeerden te isoleren.
De juridische gronden die het OM aanvoert zijn cirkelredeneringen en houden geen stand.
Ook met de mentaliteit en cultuur op het OM zit het fout.
Opnieuw de doofpot. Opnieuw het willen behagen van de politieke en ambtelijke top op de Ministeries. Ook Grapperhaus mag zich verklaren dat het OM meteen in de hardvochtige fouten van alle overheidslichamen vervalt.
Wie gelooft in een onafhankelijk en onpartijdig OM?"
Asscher tracht middels de timing van zijn koningsoffer de val van het kabinet te bewerkstelligen.
Want, indien hij de uiterste consequentie trekt, juist in de zin van zijn eigen politieke toekomst, - weg uit de landelijke politieke top ( nu het bestuur in ?) - , rijst de vraag: hoe kan het dat andere verantwoordelijke lijsttrekkers, Rutte, Hoekstra, en zelfs Kaag (het beginsel van de collegialiteit in de regering en de eenheid van kabinetsbeleid) zouden aanblijven?
Ook Wilders moet zich verklaren: was hij ten tijde van Rutte I als gedoogpartner voor een keiharde aanpak, of is hij uit de coalitie gestapt, omdat hij de bezuinigingen en aanpak te hard en te star vond?
Het zoeklicht richt zich tevens op van Ark, die Staatssecretaris van Sociale zaken was onder Asscher, op Koolmees, de huidige Minister van Sociale Zaken, op Wiebes, op Snel, op Vijlbrief en , Van Huffelen. En kan voormalig Minister van Financiën Dijsselbloem wel voorzitter blijven van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) ? Ook hij was hoofdverantwoordelijke voor een Belastingdienst die een groot ongeluk aanrichtte.
Daarnaast kan het optreden van de Fiscus niet losgezien worden van de cultuur op Financiën en op Sociale Zaken die onder de Ministers van het afgelopen decennium telkens verder is scheefgegroeid en bedorven geraakt.
De schending van de rechtsstaat is dermate groot geweest dat het vertrek uit politiek en bestuur van vele politieke kopstukken noodzakelijk is. Als waarschuwend voorbeeld voor hun opvolgers.
Het boven water krijgen van het schandaal rond de toeslagen is het werk van 2 Tweede Kamerleden: Omtzigt en Leijten. Met name de woordvoerders (ook gewezen woordvoerders) Financiën en Sociale Zaken in de Tweede Kamer moeten zich afvragen of zij wel gefunctioneerd hebben en kandidaat kunnen staan bij de komende verkiezingen. Waren zij volksvertegenwoordigers of verlengstuk van de Regering?
Op de Ministeries van Financiën, Sociale Zaken en Algemene Zaken is een verandering van mentaliteit en cultuur dringend vereist. En bij de Belastingdienst/Dienst Toeslagen bij uitstek.
Tevens moet in kaart worden gebracht welke topambtenaren verantwoordelijk zijn geweest voor de excessen van de afgelopen 10, 12 jaar. Ook deze mensen kunnen niet door op andere Departementen en bij de Belastingdienst, Dienst Toeslagen.
De burger / kiezer is geen vijand. Die vijandschap is wel het uitgangspunt van veel politici en ambtenaren geweest in de afgelopen jaren. Jammer, dat de burger zich niet gedraagt als een algoritme en evenmin als een unit op de lopende band in een productiehal. Leer opnieuw met burgers om te gaan.
De bittere verwijten van politici en ambtenaren van de afgelopen jaren dat kiezers hun oor laten hangen naar populisten komen vooral voort uit het feit dat de bestuurspartijen de burger niet zien als mens, laat staan dat zij nog oog hebben voor de menselijke maat.
Vervolgens is er de Rechterlijke Macht.
Rechters hebben zich ernstig partijdig getoond ten gunste van de Belastingdienst, de Ministeries van Financiën , Sociale Zaken en het Kabinet. Terwijl ook al jaren volstrekt helder is dat ambtenaren van de Belastingdienst informatie en bewijsstukken ten overstaan van de Rechter achterhouden en valse verklaringen afleggen. Mede in opdracht van de leiding van de Dienst en Financien.
Rechters moeten hun arresten natrekken. Om hun geloofwaardigheid te herwinnen zullen ze zich publiekelijk endiepgaand moeten verantwoorden. Niet alleen middels een rapport, maar ook met de baret deemoedig in de hand richting gedupeerden en de burger in het algemeen. Hoe hebben Rechters zich zo partijdig kunnen tonen? Arresten en jurisprudentie van de hoogste Rechters zullen moeten worden herroepen en vernietigd.
Rechtsherstel dient dringend te worden geboden. Initiatief daartoe is ook voor Leden van de Rechterlijke Macht een morele en in een aantal gevallen persoonlijke verplichting. En kan iedereen wel door? Heeft men het wel in zich onpartijdig te kunnen zijn? Hoe staat het met de mentaliteit en cultuur binnen de Rechterlijke Macht en tussen Ministerie van Justitie en de Rechters?
Het OM bracht op 7 januari , toen de media zinderden van emoties over de bestorming van het Capitool, snel een verklaring uit, dat ambtenaren van de Belastingdienst niet vervolgd kunnen worden.
De timing geeft de onwil aan. Men hoopte op weinig aandacht voor de verklaring. Dat zou helpen gedupeerden te isoleren.
De juridische gronden die het OM aanvoert zijn cirkelredeneringen en houden geen stand.
Ook met de mentaliteit en cultuur op het OM zit het fout.
Opnieuw de doofpot. Opnieuw het willen behagen van de politieke en ambtelijke top op de Ministeries. Ook Grapperhaus mag zich verklaren dat het OM meteen in de hardvochtige fouten van alle overheidslichamen vervalt.
Wie gelooft in een onafhankelijk en onpartijdig OM?"
Ik kan u nu al melden dat daar nog niets merkbaar is veranderd. Mijn grootste angst is dat er, na enkele woorden van spijt en een ruime finaciele vergoeding aan de slachtoffers, helemaal niets verandert. Ambtenaren zullen zich gesterkt voelen in hun onschendbaarheid en een herhaling ligt op de loer.
Asscher tracht middels de timing van zijn koningsoffer de val van het kabinet te bewerkstelligen.
Want, indien hij de uiterste consequentie trekt, juist in de zin van zijn eigen politieke toekomst, - weg uit de landelijke politieke top ( nu het bestuur in ?) - , rijst de vraag: hoe kan het dat andere verantwoordelijke lijsttrekkers, Rutte, Hoekstra, en zelfs Kaag (het beginsel van de collegialiteit in de regering en de eenheid van kabinetsbeleid) zouden aanblijven?
Ook Wilders moet zich verklaren: was hij ten tijde van Rutte I als gedoogpartner voor een keiharde aanpak, of is hij uit de coalitie gestapt, omdat hij de bezuinigingen en aanpak te hard en te star vond?
Het zoeklicht richt zich tevens op van Ark, die Staatssecretaris van Sociale zaken was onder Asscher, op Koolmees, de huidige Minister van Sociale Zaken, op Wiebes, op Snel, op Vijlbrief en , Van Huffelen. En kan voormalig Minister van Financiën Dijsselbloem wel voorzitter blijven van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) ? Ook hij was hoofdverantwoordelijke voor een Belastingdienst die een groot ongeluk aanrichtte.
Daarnaast kan het optreden van de Fiscus niet losgezien worden van de cultuur op Financiën en op Sociale Zaken die onder de Ministers van het afgelopen decennium telkens verder is scheefgegroeid en bedorven geraakt.
De schending van de rechtsstaat is dermate groot geweest dat het vertrek uit politiek en bestuur van vele politieke kopstukken noodzakelijk is. Als waarschuwend voorbeeld voor hun opvolgers.
Het boven water krijgen van het schandaal rond de toeslagen is het werk van 2 Tweede Kamerleden: Omtzigt en Leijten. Met name de woordvoerders (ook gewezen woordvoerders) Financiën en Sociale Zaken in de Tweede Kamer moeten zich afvragen of zij wel gefunctioneerd hebben en kandidaat kunnen staan bij de komende verkiezingen. Waren zij volksvertegenwoordigers of verlengstuk van de Regering?
Op de Ministeries van Financiën, Sociale Zaken en Algemene Zaken is een verandering van mentaliteit en cultuur dringend vereist. En bij de Belastingdienst/Dienst Toeslagen bij uitstek.
Tevens moet in kaart worden gebracht welke topambtenaren verantwoordelijk zijn geweest voor de excessen van de afgelopen 10, 12 jaar. Ook deze mensen kunnen niet door op andere Departementen en bij de Belastingdienst, Dienst Toeslagen.
De burger / kiezer is geen vijand. Die vijandschap is wel het uitgangspunt van veel politici en ambtenaren geweest in de afgelopen jaren. Jammer, dat de burger zich niet gedraagt als een algoritme en evenmin als een unit op de lopende band in een productiehal. Leer opnieuw met burgers om te gaan.
De bittere verwijten van politici en ambtenaren van de afgelopen jaren dat kiezers hun oor laten hangen naar populisten komen vooral voort uit het feit dat de bestuurspartijen de burger niet zien als mens, laat staan dat zij nog oog hebben voor de menselijke maat.
Vervolgens is er de Rechterlijke Macht.
Rechters hebben zich ernstig partijdig getoond ten gunste van de Belastingdienst, de Ministeries van Financiën , Sociale Zaken en het Kabinet. Terwijl ook al jaren volstrekt helder is dat ambtenaren van de Belastingdienst informatie en bewijsstukken ten overstaan van de Rechter achterhouden en valse verklaringen afleggen. Mede in opdracht van de leiding van de Dienst en Financien.
Rechters moeten hun arresten natrekken. Om hun geloofwaardigheid te herwinnen zullen ze zich publiekelijk endiepgaand moeten verantwoorden. Niet alleen middels een rapport, maar ook met de baret deemoedig in de hand richting gedupeerden en de burger in het algemeen. Hoe hebben Rechters zich zo partijdig kunnen tonen? Arresten en jurisprudentie van de hoogste Rechters zullen moeten worden herroepen en vernietigd.
Rechtsherstel dient dringend te worden geboden. Initiatief daartoe is ook voor Leden van de Rechterlijke Macht een morele en in een aantal gevallen persoonlijke verplichting. En kan iedereen wel door? Heeft men het wel in zich onpartijdig te kunnen zijn? Hoe staat het met de mentaliteit en cultuur binnen de Rechterlijke Macht en tussen Ministerie van Justitie en de Rechters?
Het OM bracht op 7 januari , toen de media zinderden van emoties over de bestorming van het Capitool, snel een verklaring uit, dat ambtenaren van de Belastingdienst niet vervolgd kunnen worden.
De timing geeft de onwil aan. Men hoopte op weinig aandacht voor de verklaring. Dat zou helpen gedupeerden te isoleren.
De juridische gronden die het OM aanvoert zijn cirkelredeneringen en houden geen stand.
Ook met de mentaliteit en cultuur op het OM zit het fout.
Opnieuw de doofpot. Opnieuw het willen behagen van de politieke en ambtelijke top op de Ministeries. Ook Grapperhaus mag zich verklaren dat het OM meteen in de hardvochtige fouten van alle overheidslichamen vervalt.
Wie gelooft in een onafhankelijk en onpartijdig OM?"
Maxime Verhagen probeerde Geert Wilders toen in een positie te manoeuvreren dat Wilders zijn verkiezings beloftes moest breken . Maar dat wou Wilders natuurlijk niet .
Daarom trok Wilders de stekker eruit . Hij dacht belooft is belooft .
Kijk op zo iemand kan je bouwen .
Maar smerig politiek spelletje was dat van Verhagen .
NOu ik ben ook voor eenharde aanpak van Fraude, van figuren die hier hun hand opbouden maar in Turkije of Marokko voldoende assets hebben. Maar het gaat hier niet over Fraudeurs. het gaat hier over ambtsmisbruik. over mensen onterecht van Fraude beschuldigen en ze dan kapot maken. het gaat hier over het hebben van kennis van deze misstanden en er vervolgens niets tegen doen. En dat heeft niets te maken met een terechte harde aanpak van Fraudeurs.
Nou de rest nog van de fraudeurs en bedriegers
Nou nog dat Rutte en de helle VVD oprotten waar te nederland kapot hebben gemakt met steun van VVD stemmers.
Ik zie iedereen reageren met en nu de rest nog.Allemaal hypocrieten.
In het belang van de partij maar niet omdat hij zich schuldig voelt. Ze moeten allemaal collectief opgehangen worden. Figuurlijk wel te verstaan. 😁
Voor het herstel van de rechtsstaat is het belangrijk dat ALLE schuldigen gestraft worden. Duizenden mensenlevens zijn vernield. Dat mag niet zo maar passeren.
nu krijgen ze straks een mooie baan aangeboden, terwijl ze in de cel horen.
nu krijgen ze straks een mooie baan aangeboden, terwijl ze in de cel horen."
De huichelaar blijft de vermoorde onschuld spelen.
Ben benieuwd welke banen hem al zijn aangeboden.
Ben benieuwd welke banen hem al zijn aangeboden."
Is over een jaar, als hij zijn wachtgeld heeft opgestreken, ergens burgermeester.
och, hij wordt vast wel ergens burgemeester, zo rolt dat in nl...
Wat is moedig en wat is reëel, nadat je toegaf fout te hebben gehandeld.
Nu geen krokodillentranen laten.
Je moet goed nadenken wie je vertegenwoordig, dan had je die fout nooit gemaakt.
De P.vd.A word niet vertegenwoordigd door lieden die in hun aderen een arbeiders mentaliteit te bezitten.
Nu geen krokodillentranen laten.
Je moet goed nadenken wie je vertegenwoordig, dan had je die fout nooit gemaakt.
De P.vd.A word niet vertegenwoordigd door lieden die in hun aderen een arbeiders mentaliteit te bezitten."
Hij geeft niets toe, maar beweert er in te zijn geluisd.
Hij geeft niets toe, maar beweert er in te zijn geluisd."
Respect voor Lodewijk Asscher.
Okay mensen, loop maar leeg.
Okay mensen, loop maar leeg."
Okay mensen, loop maar leeg."
Okay mensen, loop maar leeg."
Mooi zo zijn we eindelijk en hopelijk voorgoed van die figuur verlost. De man was de meest asociale minister ooit op het ministerie van Sociale zaken. Terecht dat hij nu vertrekt en nou niet stiekum terugkomen als 1e kamerlid of Commissaris van de Koning of als Burgemeester. Gewoon NOOOIT meer een politieke of daaraan verwante positie voor deze figuur. Er zijn genoeg andere banen waarin hij de samenleving gedienstig kan zijn: hier een passende vacature voor de man: https://nl.indeed.com/jobs?q=vuilnisman&l=Amsterdam
Respect, al deel ik zijn politieke visies niet. Daar kan de corrupte partij VVD nog heel wat van leren.
Weg met die bedrieger
Nu die anderen nog maar die zullen wel de corona kaart trekken.
Waar blijven die vvd-ers om hun verantwoording te nemen? Wanneer gaat Wiebes wieberen, wanneer rot Rutte op?
Jammer maar onvermijdelijk.
Nou Wiebes, goed voorbeeld niet? Hup, aftreden.
Hij ontspringt de dans dus gewoon.
Met andere woorden ,meneer komt er mooi mee weg.
Met andere woorden ,meneer komt er mooi mee weg."
Mooi zo die man is ook niet te vertrouwen en deed ook rare dingen toen hij Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid was en geloof mij maar hij is gewoon onder druk gezet door de PVDA.
Te laat Lodewijk. Geen eer meer mee te behalen als je het alleen maar doet omdat je geen andere uitweg meer ziet. Typisch Búhne politiek, en aangezien de top van de partij er tegen was zegt me genoeg over het bestaansrecht van de PvdA.
Nu vieze rat Rutte nog.......https://www.trouw.nl/politiek/gedupeerde-ouders-moeten-compensatie-direct-weer-afdragen-aan-de-belastingdienst-tot-woede-van-de-bewindvoerders~bbefdd4d/
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.