Holy Ravioli-eigenaren Tim van Gijzel en Kirsten Beil.
Volledig scherm
PREMIUM
Holy Ravioli-eigenaren Tim van Gijzel en Kirsten Beil. © Frank de Roo

Lockdown-hamstertip: diepvriespasta van Holy Ravioli, in een handomdraai een topgerecht

De Pollepel thuisHet einde van de crisis is voor de horeca nog altijd niet in zicht. Toch zijn ondernemers inventief en zetten hun schouders eronder. Bij Holy Ravioli aan het Zwaanshals verkopen ze sinds kort diepgevroren ravioli, met keuze uit bijna twintig verschillende vullingen. Een uitkomst tijdens deze uitzichtloze lockdown. 

  1. Half miljoen Nederlanders met voedselallergie, maar helft restaurants gaat de fout in met informatie

    Half miljoen Nederlan­ders met voedselal­ler­gie, maar helft restau­rants gaat de fout in met informatie

    Nederlanders met een allergie moeten in restaurants goed uitkijken wat ze bestellen. Meer dan de helft van de restaurants informeert klanten onvoldoende over allergenen die hun voedsel bevat. Op menukaarten is allergenen-informatie niet altijd te vinden, ook is informatie over allergieën niet altijd goed vastgelegd, blijkt uit onderzoek van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).