@5 Doet er weleens iemand wél iets goed in jouw ogen?...
@27 Geen idee. Net als jij. Anders had ik die allang aangedragen natuurlijk. Maar je denkt toch zeker niet dat v.d. Burg achterover leunt, geze...
@24Het probleem ligt dus bij de landen, waar de vluchtelingen het eerst de EU binnenkomen. Maar die laten ze lekker doorreizen naar noord-we...
Mooi zinloos speeltje voor mensen die niet meer weten wat ze met hun centen moeten doen. . . ...
@25 Maar Bop. . . . Jij ziet toch ook wel dat het niet goed gaan op deze wijze. . . Wat zou jouw oplossing voor dit asielprobleem zijn? ...
Ze ziet er redelijk aardig uit.(hoe ze er werkelijk uitziet weet je pas als ze uit bed komt. :D }Maar bloedmooi is voor mij toch wel heel ...
Waarom Eindhoven?Is het de schuld van andere stedendat er geen ASML is?...
@23Wel heel veel meer cellen voor dat tuig....
@24 Wat een hoop bullshit bijelkaar zeg....
@23Dat zou hij doen, maar daar is nog niets van terechtgekomen. Alle staatssecretarissen op dezs post hebben het allemaal laten liggen. Wèl m...
_Een elektrische auto is, onder meer door de aandrijvende batterijen, al een stuk zwaarder dan soortgelijke diesel of benzine modellen. Gemiddeld zelfs wel zo'n 300 kilo._
Na de zalm de lekkerbek..
@1
De ervaring met elektrische automotoren is veel minder lang als die van benzinemotoren.
Dus die elektro motoren en ook "batterijen" zullen nog wel lichter worden.
zoals:
https://www.technischweekblad.nl/nieuws/friese-elektromotor-is-veel-lichter
Friese elektromotor is veel lichter
Er zijn ook nog allerlei verbrandingsmotoren niet dieper onderzocht volgens mij, alleen oppervlakkig, zoals het verbranden van metaaldeeltjes. (zoals ijzerpoeder-> roest).
Lijkt me trouwens ook niet ideaal voor grootschalig gebruik, maar wel voor lokaal.
@2
Geniaal, je laatste zin.
@2 eh,
denkende aan de biogascentrales / houtcentrales welke de overheid zo graag ziet, de volgende koppeling voor het "moderne" vervoer:
https://www.lowtechmagazine.be/2010/01/houtgas-als-alternatieve-brandstof-voor-autos.html
Voordeel: er hoeft niet eerst hout omgezet te worden in stroom welke de accu's van auto's laadt maar direct van de boom in de auto.
Veel efficiënter.
@4
Als er een voordeel van oorlogen of vergelijkbare noodsituaties bestaat, is het dat er naar alternatieve wegen wordt gezocht..............
Maar goed, het is toch een koolwaterstof verbranding, en dat is roest niet.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.