Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
Picture This - Act of Innocencehttps://www.youtube.com/watch?v=CVTgvAzQQRo...
Dan krijgt het woord prijsvechter ineens een hele andere betekenis
@1
De artikelen over luchtvaart in de Telegraaf worden geschreven door Yteke de Jong. Die is volledig ingelijfd door de luchtvaartsector in Nederland en is héle dikke maatje met Pieter Elbers.
Die laatste krijgt €120.000,- per KLM-FTE aan steun, RyanAir moet het geheel zelf zien op te lossen.
Daarnaast weet Elbers dat er nog wel een pakketje van zo'n 10 miljard aankomt voor KLM/AF. Zijn personeel moest inleveren van Hoekstra maar krijgt het in natura terug, dat kan hij doen vanwege die donaties.
'Chanteren' lijkt me niet de juiste term. KLM ontslaat mensen met 1 maand salaris per gewerkt jaar met een max van 18 maanden. €4,300.000.000,- krijgt het bedrijf, nogmaals, RyanAir krijgt niets.
Neem het artikel derhalve niet té serieus. Dat er in de luchtvaart klappen vallen moge verder duidelijk zijn.
@2 KLM is Nederlands en mag dan steun verwachte van de nederlandse staat. (welke ook nog eens aandeelhouder is in KLM)
Ryan air is??? Had wel steun gevraagd maar deze niet gekregen van Ierland! (net zoals virgin air dat gedaan heeft in de UK)
Daarnaast mogen de Nederlandse piloten wel een deel van hun inkomen inleveren om in aanmerking te komen voor onze staatssteun!
Echt een kutbedrijf. Blij dat m'n vriend daar weg is.
@2 En van ryan air weten we al wat langer dat hun personeel een sluitpost is en heeft al wat vaker aangaand personeel bij de rechter bakzeil moeten halen
https://www.trouw.nl/nieuws/ryanair-dreigt-met-vertrek-uit-nederland-maar-daar-ligt-de-pilotenvakbond-niet-wakker-van~bd680d07/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
@3
Ik verklaarde het verschil tussen een zwaar gesubsidieerd bedrijf en een bedrijf dat de eigen broek moet ophouden.
Beide bedrijven vragen hun werknemers in te leveren, bij de ene is dat "chantage" en bij de andere niet volgens deze 'journaliste'.
Niet met Ryanair vliegen. Gaat het vanzelf failliet.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.