ik ga weer verder met wat ik aan het doen was.Verzamelen van het bewijs van laster en werk.ik zou zeggen voel je lekker bedreigd....
@20 Iemand beledigt mij waarop ik boe zeg is niet bedreigend Bob.Het woord boe is geen dreigement.Alleen voor rugloze....
Van een man. Die een andere man een pracht vent noemt omdat hij willens en wetens zijn volk opoffert om een ideaal te bereiken , van zo iemand ...
@19 Dat ligt aan de situatie....
@17 Dus als ik boe zeg tegen jou voel je jezelf bedreigd?...
Ontzettende zeikerd!...
@14Omdat je eeuwig klaag over hoe het hier gaat.En een bericht uit 2021 sta ik niet op te wachten. Er verandert nog wel eens wat, weet j...
@13 Precies. ...
@14 "Maarja die linkse watjes zien het woord boe al als bedreiging".Dat is ´t verdulleme ook, wat zulle we nu krijgen . ...
https://twitter.com/GadSaad/status/1771984035897626793...
Toch wel triest eigenlijk dat je moet hopen op materiaal problemen bij je concurenten, omdat anders je eigen materiaal niet snel genoeg is ...
Misschien dat het "verbod" op de "partymode" meer structurele kansen gaat scheppen, omdat de mercs, gezien het verleden, niet zo goed zijn in "vuile lucht".
@1 Zeker dat is een goede eerste stap
@2
Olav Mol heeft het er al jaren over, dat hij vindt dat de motorstand hetzelfde moet zijn in de race als in de kwalificatie. Ben benieuwd wat hij er over te vertellen heeft.
@1
De bedoeling is dat het probleem "vuile lucht" in 2022 grotendeels verleden tijd is.
Als ze dan meteen doorpakken en DRS afschaffen krijg je al beter racen, denk ik.
Die party mode is een extentie van het het volle motorvermogen en duurzaamheid van die motor op maximale belasting.
Mercedes bouwt dus gewoon een geweldige motor.
Honda had op Silverstone trouwens het motorvermogen wat opgeschroefd en hebben dus al iets meer vertrouwen in de duurzaamheid van deze motor maar de "party mode" komt natuurlijk niet in de buurt van die van mercedes omdat die zijn motorvermogen hoger is als die van honda.
@3
Inderdaad, en daar heeft Olav Mol een goed punt.
@2
Vorige week nog merkte hij op dat de teams met de mercedes mororen echt meteen na de lijn hun motorstand veranderde, omdat er waarschijnlijk echt kans is op schade aan de motor als ze de stand een paar seconden te lang gebruiken.
@4
De DRS zorgt dan weer wel voor overspeed, die er anders niet is, om het zo wat spannender te maken, maar het zou kunnen dat met de nieuwe regels, waardoor ze meer neerwaardse druk hebben in "vuile lucht", het slipstream effect ook beter benut kan worden, en misschien wel genoeg om ook overspeed te krijgen ... maar dat weet ik eigenlijk niet ...
Ik denk dat het gevecht dan eerder in en net na de bocht komt ipv. in de DRZ er op en er over en voor je concurent simpel de bocht in.
Maar ik weet het ook allemaal niet.
Maar die Olav Mol regel (lees je mee Olav? ) vind ik wel een top idee.
Dat maakt de kwalificatie vele malen spannender.
Vele malen beter dan bijvoorbeeld een reversed grid.
Zou ook een kunstmatige ingreep zijn en dat moet je niet willen.
@7 zie @8 en @9
@8
Het is opzich best spannend allemaal op het moment, maar dan moet je niet Ham, Bot en Ver kijken.
De rest heeft een mooi gevecht.
Maar aan de andere kant is het eigenlijk een constructeurs sport, en uiteindelijk gewoon reclame, als het om de centen gaat.
Ik vind het technologische aspect wel echt mooi aan deze sport, en dat in combinatie met een mannetje achter het stuur wat dat apparaat moet besturen : D
Maar idd, zonder "party mode" kan het al wat spannender worden.
@3 Is ook terecht ik ben tegen voordelen.
Indycar bijvoorbeeld is veel eerlijker.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.