@8 Dat weet iedereen die het vonnis kent en deze beelden ziet. Deze mannen worden onnodig dood geschoten. ...
@33 Onzin!!!! Maar hij mag zeker eens van leer trekken tegen de politici die hem opzadelen met deze problemen. Ik (dus IK!!!) zou flink w...
Tijd dat dit soort mohammedanen eens goed teruggepakt worden....
Als ze goed zijn opgeleid worden ze wel aangenomen denk ik.Wat is eigenlijk het probleem?...
"De moord op de mannen is een duidelijke schending van dat vonnis."Hoe weet 'The Rights Forum' dat?Of zijn ze met iets anders bezig?...
@5 En vervolgens hoor je er nooit meer wat van. ...
@3 Strijders die geen direct gevaar vormen mag je krijgsgevangen maken maar niet zonder enig proces executeren. Overigens, zie jij een wapendepo...
@8 Zo, hij was dus raak. 🤣Maar nooit een antwoord van je natuurlijk. ...
@30 Oh, dus nu is zijn taak stennis maken zodat andere politici de oplossingen moeten aandragen. Hou toch op....
De realiteit is dat dit in elk land en grote organisatie gebeurt.De VS die druk zet op ASML. Von der Leyen die zich met de Nederlandse verki...
Het meest vervuilende vervoerd middel accu auto
Volledig afhankelijk van China
En over een paar jaar verdwenen door gebrek aan grondstoffen en het uitblijven van de tweedehands verkoop.
Ik ben benieuwd of Toyota nu dan 25 keer zoveel waard gaat worden.
Tesla is immers net meer waard op de beurs omdat ze een elektrisch bakkie hebben, ondanks dat ze 25 keer zo weinig verkopen.
Toyota heeft nu ook een elektrisch bakkie, dus moet dat weer 25 keer zoveel waard zijn als Tesla.
Of zou er toch iets mis zijn met de waardering?
@2 Tesla is een visionair op elektrisch rijden Toyota bleef net zoals veel anderen te lang in de hybride toestand hangen.
Daarnaast worden mensen liever gezien in een tesla dan in een Toyota
@2 De aller eerste Tesla Model S uit 2013 is nog steeds superieur aan alle nieuwe elektrische auto's van andere merken. Zo ontiegelijk achter lopen alle andere merken.
@1 't Zit in je TV, koelkast, telefoon, auto, afstandsbediening, magnetron, fornuis, alarm, enzovoorts.
@1 Uit onderzoeken blijkt dat de accu zeker milieubelastend is maar dat na 3 jaar gebruik de negatieve effecten over zijn. Er is dan gekeken naar productie van de auto en accu en het vervangen demonteren van de accu en na 3 jaar gebruik is een brandstof wagen vervuilender. Dus als je kijkt in 1o jaar tijd dan is een elektrisch voertuig 7 jaar schoner dan brandstof auto's.
Ik zie de laatste tijd in stedelijke gebieden bedrijven steeds vaker over gaan op elektrische voertuigen. Post NL en andere koeriers. taxi's en ook bedrijven. En de actieradius voor een koerier is ruim voldoende.
En Amsterdam gaat in de toekomst over naar puur elektrische voertuigen in de binnenstad. Ook andere steden willen alleen elektrische bevoorrading in hun stad.
@7
En de eerste stedelijke buslijnen elektrisch is al afgeschreven.
Met mallotige zwaaipalen en het nieuwe asbest zonnepanelen hebben we grond en water te kort
Twee weekjes windstil mistig weer zijn geen uitzondering
Het net word zwaar instabiel
En de uitstoot gaat alle boeken te buiten.
Het totaal is onbetaalbaar
Zeer zwaar vervuilend
En de zonnepanelen plus windpalen zorgen over duizenden kilometers opwarming
@3
De electronica is idd apart maar onrendabel duur
De Carosorie is de slechtste op de markt.
@8 toch zie ik in Goes ( een klein stadje) nog steeds meer elektrische bestelbusjes. Die rijden dan een klein gebied en moeten s'avonds weer opladen maar het kan. Ook gebruikt PostNL hier elektrische scooters en andere elektrische hulpmiddelen. AL hebben ze ook wel brandstof bussen voor buitengebieden uiteraard.
@10
Utrecht is een drama geworden met de grote bussen.
Het is ook een schijn vertoning.
Er komt niets uit de uitlaat
Maar de uitstoot is groot elders
@11 de laatste zin snap ik even niet. Het is in testen uitgerekend dat de productie van de accu alsmede de ontmanteling erg veen CO2 kost. Duidelijk. Maar na 3 jaar gebruik sta je gelijk aan een diesel of benzine auto. Rijd je langer dan 3 jaar er mee dan heb je puur winst en 0.0% uitstoot.
Kortom de eerste 3 jaar zijn gelijk aan een autoleven van een brandstof auto inclusief productie en sloop accu's
@8 https://www.ad.nl/auto/zoveel-co2-stoten-elektrische-auto-s-echt-uit~ad28adfd/
En dan met name het volgende stukje.
Ondanks alles blijft elektrisch rijden positief voor het klimaat. Auke Hoekstra van de TU Delft heeft berekend dat het omslagpunt waarop een elektrische auto beter wordt voor het klimaat van verbrandingsmotoren tussen de 30.000 en 50.000 kilometer ligt. En dat zal nog dalen naarmate we in de toekomst steeds meer een beroep zullen doen op hernieuwbare energiebronnen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.