@36 Geert dit Geert dat, jullie zijn vast heel close, heb je ook een dekbed van de heer Wilders? 😂...
@8Geloof je het zelf ? Ik hecht meer waarde aan het verslag van de agent dan aan het verhaal van de AfghaanMet je telefoon bezig zijn op je ...
Kritiek uit de bekende hoek van mensen die zelf geen enkele daadwerkelijke oplossing aandragen. Gaap....
@9Als ze maar niet verwachten dat ik eieren ga leggen. 😊...
@178 Sorry maar ik kom nooit bij Aldi. Je kijkt blijkbaar neer op die supermarkt en daarmee op de mensen die daar hun boodschappen doen....
@8 Dan claimen ze je schuur en mag jij naar het kippenhok. 😀...
@51 Dat gun ik onze eigen bevolking meer, zou ook gek zijn wanneer ik dat onze eigen bevolking niet zou gunnen. Maar het ligt dus nog steeds vol...
@7😁 Dan steek ik mijn huis in brand en ga in de schuur wonen. ...
http://archive.today...
Dus een internationale drugshandelaar en witwasser die in verschillende landen leeft en bij wie tientallen miljoenen zijn gevonden mag zijn proc...
SKO is onderdeel van de NPO.
Er klopt al vele jaren niets van de kijkcijfers van de NPO, waarmee de NPO alleen maar de eigen subsidies goedpraat.
De slager keurt zijn eigen vlees en krijgt daar een miljard euro per jaar voor.
Laat de kijkcijfers toch bepalen door de werkelijke kijkcijfers van providers als Ziggo en niet door een paar voorgeselecteerde TV’s van mensen die de overleg hebben met SKO waar ze hun TV op moeten afstemmen.
De kijkcijfers van de NPO/SKO klopt helemaal niks van.
@1 : kom met feiten en niet met loos geschreeuw.
@1 : Wat is hier mis mee??
Stichting KijkOnderzoek (SKO) is een Nederlandse stichting en is verantwoordelijk voor aanpassingen en innovaties in de methode van het kijkonderzoek en de controle en rapportering van de kijkcijfers. SKO voert het kijkonderzoek niet zelf uit, maar laat dat doen door de marktonderzoeksorganisaties GfK en The Nielsen Company.
Om dit onderzoek uit te voeren zijn 1.250 huishoudens in Nederland (ongeveer 2.750 personen) voorzien van apparatuur bij al hun televisies, waarmee geregistreerd wordt wie naar welke zender kijkt. Dit gebeurt via de zogeheten kijkmeter. Dit apparaat registreert, na aanmelding, naar welk programma door de kijker is gekeken. Ook eventuele gasten moeten via dit apparaat worden aangemeld. In de loop van de nacht worden de verzamelde gegevens via GPRS verzonden naar een computer die alle gegevens verzamelt.
Voor een groot aantal Nederlandse zenders registreert The Nielsen Company wat er precies wordt uitgezonden. Per uitgezonden element wordt de begin- en eindtijd geregistreerd. Voor programma's wordt geregistreerd wat de juiste titel is en er wordt een SKO codering gerapporteerd die aangeeft wat voor soort programma het is. Voor de spots wordt o.a. vermeld wat het merk, submerk, product, branche en adverteerder is. Tevens wordt gecontroleerd of de uitgezonden spot overeenkomt met de spot die de zender van plan was uit te zenden. Deze data worden 's ochtends vroeg aan de kijkgedragdata gekoppeld, waardoor de belangrijkste kijkcijfers de ochtend na uitzending al op de website van SKO kunnen worden gepubliceerd.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.