@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
"BBB blijkt er een aparte omgang met de realiteit op na te houden."Zet Joop en Bnn/drama op de plaats van BBB en dan klopt het .Want daar ...
Koop allemaal een elektrische auto zeiden ze is goed voor het milieu zeiden ze.Plaats de oude meter terug die op muntjes ging ....
Een joodse Nederlander bestaat niet .Een Nederlandse jood wel....
Ja , raar he hoe kan dat toch .Gaan ze natuurlijk onderzoeken hoe dat nou kan en daar gaat weer een paar jaar overheen en vervolgens kunnen ze...
En dat word allemaal losgelaten in de maatschappij .steken ze je neer dan word er nog van je verwacht dat je daar begrip voor moet hebben want...
@13 Klopt +++En die verrotte islam krijgt ook geen poot aan de grond in Hongarije. ...
Joh!
Gaan bestuurders nu doorkrijgen dat ze al járenlang genaaid worden door Schiphol en de 'rekenmeesters' van Cora van N.?
Walgelijk hoe de zwaarst vervuilende industrie die Nederland kent met miljarden en nog eens miljarden per jaar wordt gesubsidieerd terwijl de ZZP'er en de zorgsector op hun tandvlees lopen om het hoofd boven water te houden. Schimmig vlieg tuig dat aan de touwtjes trekt.
En Den Haag? Den Haag tukt verder.
@1 Nehhh.. Geloof niet echt dat Den Haag lekker verder tukt, Is 9 miljard €uries investeren om er 15 miljard voor terug te vangen... Onze economie staat nog altijd boven het milieuook al doen ze net alsof dat niet zo is...
Tijdens de hele coronacrisis was het zo lekker stil en rustig en was de hemel zo mooi blauw...
@2
Dat geld wordt van ze langzalzeleven niet terugverdiend, het is een reddingsboei en iedereen weet dat maar het is luchtvaart en dat mag onbeperkt veel geld kosten, politiek gesproken dan.
(er is zelfs een 'injectie' gedaan van over de 30 miljard zonder dat er 1 kamerlid vroeg hoe dat ooit terugverdiend zou worden).
@4 Ik denk dat er wel degelijk zoveel geld omgaat op Schiphol e.o.
Het gaat om veel meer dan wat vliegtuigjes...
@5
Minder dan 1% bijdrage aan het BNP volgens het SEO.
Rotterdam haven rond de 10% bijdrage (ter vergelijk).
Verder is NL een kenniseconomie, dáár verdienen we tegenwoordig ons geld mee.
Maar luchtvaart krijgt onnoemlijk veel geld zonder dat er ook maar iemand invloed uit kan oefenen op de voorwaarden, ook deze keer weer niet; sterker nog, alle verzoeken om voorwaarden werden van tafel geveegd en groeigroeigroei naar 700.000 vliegbewegingen werd aangekondigd.
Maar ik laat me graag corrigeren hoor: waar vinden we die voorwaarden van die 'lening'?
@6 Dat weet het niet. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze 30 miljard in een bedrijf pompen
om daar niets voor terug te zien. Dan hadden ze het net zo goed in het Scapino Ballet kunnen pompen....
@7
"“Enerzijds wordt er gezegd dat er 55 000 banen worden geschapen, anderzijds stemt men in met 31 miljard aan investeringen. Iedereen heeft het over Schiphol als 'het beste banenplan', maar niemand vraagt zich af of die 31 miljard verantwoord worden uitgegeven”, aldus Van Ewijk. “En niemand kijkt naar het risico dat het project mislukt. Een rendementsberekening en een risicoanalyse moeten toch een basis vormen voor elke economisch gerichte investering. Maar bij Schiphol praat men niet over de kosten en herhaalt men slechts 'het is zo belangrijk'.”"
https://www.trouw.nl/nieuws/bij-schiphol-praat-men-niet-over-de-kosten~bbcf962c/
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.