@8 O.a. van Cultuur onder vuur....
@14Nee, dat zeg ik toch?Maar waarom doen Al-Jazeera en The Rights Forum dat dan wel?Doe gewoon hennig aan. De 'Joden' kun je altijd no...
misschien moet het elftal zelf 2 goaltjes neerzetten en met hun eigen mensen wat tegen elkaar ballen trappen; voor biologische vrouwen is het so...
@23 Het zo wel heel Xenofobisch zijn als je je kansen niet afstaat voor mensen van kleur XD...
@12Israël had allang meer kunnen doen om dit conflict te beëindigen.Dit geldt ook voor Hamas, de gijzelaars vrijlaten en de angel is er ...
En iedereen zich maar afvragen waar die moslimhaat vandaan komt........
@10 Heeft Israël gedegen onderzoek gedaan naar deze mannen? Hen berecht, oorlogsrecht, en toen besloten wat hun straf is? In ieder geval zijn z...
@7In Nederland (de bekende kanalen) zeker niet, al zou Geen Stijl er wel over berichten....
Gelijk stoppen met het staatsinfuus van vele miljarden belastinggeld naar de KLM. Laat ze maar failliet gaan, er zijn voldoende luchtvaartmaatschappijen die graag de plek van de KLM op Schiphol over komen nemen. Incl. Personeel !!! Geld bedelen en ondertussen bonussen uitkeren. GA JE SCHAMEN KLM EN POLITIEK DEN HAAG !!!!
Weg met deze bloedzuiger.
De hele wereld kan aan het gas, maar meneer Smith moet zijn bonusje incasseren omdat ie staatssteun krijgt. Ik geloof in vrije markt, maar dit is zo krom als een hoepel.
Welke geweldige prestatie heeft die meneer Smith geleverd, dat hij zo'n bonus verdient?
Iedereen die nu nog klm vliegt is een eikel van de eerste orde
@1 den haag en schamen!!
Dit soort gedrag is ontoelaatbaar. Bonussen hebben geen plek in een gesubsidieerde omgeving. Het is diefstal!
Het wordt toegelaten door de VVD en de rest van deze regering.....
Stop alle subsidies aan de KLM. Gewoon failliet laten gaan. En dan na de crisis een eenvoudige doorstart een kleine vloot. Of andere ondernemers de kans geven een vliegbedrijf te beginnen.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Het is luchtvaart lieve reaguurders.
En in de luchtvaart is het een kwestie van handig lobbyen om honderdduizenden euro's dan wel dollars binnen te hengelen.
Ook de toppers binnen de LVNL (Luchtverkeersleiding NL) en AAS (Schiphol) tikken nog steeds 3 tot 4 x Balkenendenorm af. En ja hoor, dat zijn gewoon overheidsbedrijven.
Gerlach Cerfontaine kon zelfs zijn pensioen zelfstandig verdubbelen en de kamer ging gewoon akkoord.
In de luchtvaart kan álles. Dat er nog mensen verbaasd over doen verbaast mij dan weer in hoge mate want dit gebeurt al decennia lang. En zo te zien zal het nog decennia gebeuren ook. Dit draadje wordt dan ook niet lang.
Yteke de Jong in de Televaag:
"Smith krijgt zijn langetermijnbeloning van €2 miljoen over 2020 dus wel, plus nog €2,8 miljoen over 2019."
Dan ook die staatssteun niet uitkeren! Is ons belastinggeld!
Hebben ze blijkbaar niet nodig als er ook nog geld over is voor bijna acht ton!
Ik denk dat Nederland maar eens niet garant moet gaan staan voor die miljarden lening. Een bedrijf wat alleen met staatsteun kan overleven heeft geen bestaansrecht. Bovendien vragen de banken niet voor niets 9% rente; het risico is kennelijk erg hoog.
Of de KLM moet loskomen van die enge kutfransen of alle staatssteun moet stoppen aan de AirFrance/KLM combinatie. Ik heb een zwak voor de KLM, maar dat is deze manier wel eindig. Dit soort gekloot is het predikaat koninklijk niet meer waardig.
"Of andere ondernemers de kans geven een vliegbedrijf te beginnen."......
Hahahahahahahahaha
@1 " EN POLITIEK DEN HAAG !!!!"
En waar moet Politiek Den Haag zich voor schamen?
Uit het artikel:
"De Nederlandse staat heeft op de aandeelhoudersvergadering van Air France-KLM tegen een voorstel gestemd om topman Ben Smith een langetermijnbonus toe te kennen."
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.