Kan je die stelling ook omdraaien? Kan je gelijk zien of die marineschepen nog wel effectief genoeg zijn. ...
Tjee ik dacht even die senator john kennedy....
Dat waren geen artikel 5 oorlogen in ieder geval. En zie waartoe die oorlogen hebben geleid. Alleen maar ellende en nog eens ellende. ...
"jongerenpartij van GroenLinks, is niet te spreken over linkse partijen" Groenlinks heeft getekend. Misschien een idee om je kritiek eerst inte...
@17Wederom geen inhoudelijk antwoord. Ga Wagensveld bij staan joh, misschien bereikt ie dan nog wat. Triest figuur....
@16 Sta je nog steeds voor die spiegel. Begin een beetje meelij met je te hebben. Ik groet je nu voor de laatste keer. Bye bye. ...
@15Ik zal jou eens wat zeggen. Waarom sta jij Wagensveld niet eens bij....? Waarom laat je hem steeds in je eentje staan?...
Als er één partij de aanjager is van tweedeling en discriminatie dan is het de VVD wel....
Baudet was naar kickboksles. Fascisten zorgen wel dat zij fysiek weerbaar zijn. Snap ik...........
ER zijn wel meer bewindvoerders die als volksvertegenwoordiger gewoon doen wat zij goed vinden. Met oogkleppen voor en tegen beter weten in. Ik wil er een noemen: Ollongren!
Angst zal maken dat er veel minder gevlogen gaat worden...en een kabinet wat oproept tot koop toch eens die boot en boek toch eens die reis. Kan het natuurlijk ook fout hebben en dat mensen straks als vanouds het vliegtuig weer pakken en is het enige wat veranderd is de prijs..die hoger zal zijn.
Doet het kabinet eindelijk eens iets nuttigs (tegen alle verwachtingen in) en dan zijn er wel weer zeikerds die denken dat de wereld vergaat als er een beetje gevlogen wordt, maar die mensen gaan wel zelf met het vliegtuig op vakantie. HOe hypocriuet wil je het hebben.
Prima als KLM failliet gaat maar kap eens met een noodzakelijk vervoermiddel proberen te dwarsbomen. De noodzaak om lelystad te openen zie ik echter niet. Vanwege de Coronahype zal het nog wel een paar jaar duren voordat het vliegverkeer vanaf Schiphol weer op het niveau van 2019 is en toen was lelystad ook al niet nodig.
@2 Uiteraard gaan we straks weer het vliegtuig pakken, ik kan niet wachten!
KLM is al tientallen jaren een bedrijf dat zonder allerlei speciale en subsidies niet levensvatbaar is. Nu ze zijn verkocht aan Air-France is het niet eens meer een Nederlands bedrijf. Gewoon laten omvallen. Schiphol zal gewoon doordraaien met andere luchtvaart maatschappijen en dan kunnen we ook zonder enige vorm van dwang het aantal vluchten bepalen met milieuregels die passen in deze tijd.
Nederland heeft (zoals ook in het artikel staat) een buitenproportionele luchtvaartsector voor zo'n klein landje. Maar ja, daar zit het Rutte kabinet niet mee, ondanks de -eveneens buitenproportionele- luchtvervuiling die daarmee gepaard gaat én de geluidsoverlast voor omwonenden.
Het is blijkbaar een soort 'erekwestie' voor het kabinet, om de luchtvaartsector koste wat het kost in z'n huidige omvang in stand te houden, ondanks de grote nadelen voor mens en milieu. Want veel echte voordelen zitten er niet aan... DIE zitten juist in het laten krimpen van de sector!
Zo kennen we de VVD en Ruttler weer!
Aanvulling op @6
Wat ook hóógnodig eens wat meer aandacht zou moeten krijgen van het Rutte kabinet, is de ontstellend slechte beveiliging van Schiphol. Criminelen kunnen daardoor vrijwel ongehinderd hun gang gaan, er wordt vele malen beter gelet op de passagiers dan op de criminelen.
Citaat: "Uit onderzoek in opdracht van de gemeente Haarlemmermeer, waarin Schiphol ligt, blijkt de luchthaven vol ‘blinde vlekken’ te zitten, waar criminele bendes vrij spel hebben. Zo streng als passagiers worden gecontroleerd, zo afwezig is de beveiliging achter de schermen, aldus de onderzoekers".
BRON: https://beveiligingnieuws.nl/nieuws/vernietigend-rapport-over-beveiliging-schiphol
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.