Het is geen moordenaar maar van mij mag deze figuur levenslang een gevangenis van binnen zien....
@19 Dat is toch ook de bedoeling als je onzichtbaar wil zijn. Dan ook geen communicatie met elkaar. ...
'De PVV domineert de peilingen maar het kartel heeft elkaar. VVD en NSC gaan gewoon met GL/PvdA, D66 en Volt verder en hoewel ze heus wel weten ...
Van mij hoeft dat niet, gewoon opvangen in nabijgelegen landen en daar hoort Nederland niet bij....
Goed zo Wilders, dat is ook precies wat we als PVV kiezer van hem verwachten....
Daar is niets nieuws aan.Onder valse voorwendselen een verblijfsvergunning verkrijgen. Dat doen er zoveel. Heus niet die ene die voor de camera ...
@9 Helaas vliegt die drone niet binnen die kooi dus zal hij er ook totaal geen last van hebben....
Extreem links en hun nostalgische gevoelens voor de begin jaren '30 toen het ook zo begon....
@11 Het nieuwe steunpakket bevat meer dan aanvankelijk. Met name de lange afstand-ATACMS zullen een behoorlijk verschil gaan maken. Een groot ...
@3 Daar is over nagedacht.Geen enkele van hun sensoren of communicatie middelen zullen dan nog werken. 🤣...
Salarissen halveren, te beginnen aan de top!!
Geen scheiding? Dan gaat de KLM er aan!
@2 Doe niet zo naief alsjeblieft..
Zonder de financiele injectie van de Fransen had KLM vanaf 2004 al niet meer bestaan.
@3 Toen had die injectie van de Staat moeten komen en niet door een fusie aan te gaan.
De Staat gaat straks immers ook doneren?
@4 Was geen fusie maar een overname..
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/kabinet-stemt-in-met-overname-klm-door-air-france
@5 mag van mij ook een overname heten hoewel diverse publicaties in 2004 toen beide begrippen voerden. In een brief van de staatssecretaris (Schultz van Haegen) destijds werd dit een fusie genoemd. Die fusie kon alleen tot stand komen onder bepaalde voorwaarden die de Staat kon stellen. Er zijn toen afspraken gemaakt die zeker stellen dat eigendom en zeggenschap over de KLM in voldoende mate in Nederlandse handen zouden blijven. Het Kabinet was toen van mening dat de Nederlandse identiteit van KLM de komende jaren voldoende zou zijn gewaarborgd. We zien nu wat er van terecht is gekomen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.