@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
@62 Dat kan dus niet want de KvK heeft geen jaarverslagen gekregen over die tijdsperiode Doe godverdomme je huiswerk voordat je hier dingen ...
Dat is nog eens fijne manier van ondernemen. Gewoon het risico bij een ander i.c. de overheid leggen.
"Dat betekent dat als Air France-KLM onverhoopt niet zou kunnen terugbetalen, de overheden de rekening oppakken en de banken betalen"
Dat gaat er gebeuren en wie kunnen het uiteindelijk weer gaan bekostigen?
Lijkt me duidelijk genoeg.
Haal het maar bij de aandeelhouders vandaan. Wel hun kas lopen spekken met de aandelen en nu niet thuis geven. Buiten dat heeft KLM geen toeslagen hoeven betalen in de rijke tijd.
@1 Dus bij de belastingbetaler.
En reken maar dat ze het nog gaan krijgen ook.
Toppunt van kapitalisme : winst naar de aandeelhouders, grote verliezen naar de belastingbetaler,
Maar wel de flexwerkers naar huis sturen. Laat maar gewoon failliet gaan die handel;. Springt vanzelf wel een andere partij in het gat
Ik vind een garantie stelling van 2 miljard ook wel te ver gaan. Er moeten dan voor de bevolking voor 2 miljard aan vliegtuigen als borg ingezet worden. De overheid is grootaandeelhouder en verstrekt publiek geld aan de KLM met AirFrance als fusie maatje. Air France speelt de baas en trekt de KLM leeg. Dit komt nog boven op de gift om vast personeel in dienst te houden.
Waar kan ik mij als bedrijf ook even melden voor deze lening met staatsgarantie ?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.