Zie Hier @2 gewoon op 3 😬...
@90 Denk je dat deze mensen zo gevaarlijk zijn dat Nederlanders die de waarheid spreken voor hen naar het buitenland moeten vluchten?...
Ja, bedankt, weet ik gelijk welke sites onwelgevallige waarheden schrijven, dat zijn door de denktank van het ministerie der waarheden als valse...
Omdat hardwerkende Nederlanders niet zitten te wachten op zakkenvuller Frans Timmermans met zijn achterlijke groene en pro islamitische ideeën....
@89 De Russen ontwrichten de zaak m.i. niet, dat doen zulke mensen....
@89 Deze is ook wel leuk, https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.geenstijl.nl/5141172/hier-ligt-na-de-ver...
Wat een lading dom GL/Pvda gelul!Spekman is het enige stukje nog restende betrouwbaar Pvda!De rest is aardig te vergelijken met een dict...
@36 kom op Vageali6888, je kan beter dan dit simpele getrol en selectieve gequote. Was nog best veel week om ""Radiation like this could har...
Voor ingenomen geleuter!...
Zouden meer trump fans moeten doen....
Lijkt me logisch toch? Fiets is goedkoper, sneller en gezonder dan met de auto.
De revival van communistisch China van 50 jaar geleden..
@2 jij spekt liever de Arabische landen begrijp ik?
In veel gevallen zal een e-bike ideaal zijn!
Deze situatie gaat vast geen 10 jaar duren.
@2 Communisme is als je met de fiets naar je werk gaat in plaats van met de auto?
Er is altijd ingezet op privévervoer per eigen auto. Want dan verdiende Shell aan je olie en je brandstof en de staat aan belastingen en accijnzen. Even was dat allemaal leuk, tot de jaren '70, toen steeds meer mensen een auto konden kopen. Vanaf dat moment slipten al die steden dicht, omdat ze nooit ontworpen waren voor zo veel auto's...
Dus, wil je een gezondere, leefbare stad, dan moet er ander vervoer komen. Werd al in de jaren '60 bepleit. Maar dat kwam Shell EN de staat niet lekker uit; dat zou inkomsten gaan schelen! En geld is altijd belangrijker dan mensen, ook in 2020, helaas.
Er moeten snel speciale fietspaden komen voor snelle fietsen. Liefst overdekt -met zonnepanelen die in de donkere uren dan voor verlichting van die paden zorgen.
Er moet fijnmaziger en sneller OV komen. Gratis parkeerplekken aan de rand van steden, en daar mogelijkheden om snel, droog en comfortabel met kleine, snelle elektrische wagentjes de steden in te kunnen. Er zijn in de laatste zes decennia zó enorm veel alternatieven bedacht -en allemaal werden ze afgeschoten door bepaalde belanghebbenden. Zolang politiek en bedrijven elkaar zo steunen in plaats de maatschappij in het geheel te dienen, zal er geen verbetering komen. Bedrijven zijn de baas, de politiek gehoorzaamd hen en de burger is de klos.
O ja, gooi nou eens miljarden in de ontwikkeling van die Hyperloop, die in veel experimentele opstellingen succesvol blijkt. Dan kunnen we alle Europese luchtvaart vervangen door goeie, snelle en comfortabele Hyperloopverbindingen. Scheelt veel vervuiling, lawaai en zwaar irritante wachttijden. Ook hier geldt weer: Hyperloop is een grote potentiële concurrent van vliegmaatschappijen, de overheid steunt die vliegjongens en dus is er veel te weinig aandacht voor de Hyperloop.
Nee, we zijn niet intelligent. We zijn slechts geldwolven en opportunisten die hun kansen pakken. We werken niet voor het algemeen nut, zeker niet als dat geen geld oplevert. Kapitalisme is de dood voor alles!
Nederland zo een voorloper kunnen zijn op gebied van groene mogelijkheden tot transport , helaas net neo liberalisme maakt ons compleet blind hier in , er zijn stedelijke gebieden in Duitsland die ver voorop liggen in vergelijking met ons ... Dat is jammer voor een klein dichtbevolkt land wat eigenlijk een complete stad is met een paar parken er tussen.
Het is nooit of-of, altijd en-en.
Blij dat ik niet meer in Rdam woon.
Dit is sowieso al een trend dat al langzaam zichtbaarder begint te worden. Zeker in grote steden zijn auto's op zijn zachtst gezegd ondingen. Zie de parkeertarieven en de schaarse parkeerplaatsen in grote steden. Wil men mensen uit de auto en in het OV krijgen moet het OV beter en vooral goedkoper. Analoog hieraan moet het spoorweg net de groei op kunnen vangen (wat thans een probleem is) en als mensen naar het achterland willen dat daar ook makkelijk passend vervoer beschikbaar is. Zelfrijdende taxi-auto's/busjes kan een oplossing zijn om OV op dunbevolkte gebieden te organiseren. Wel zal in het achterland meer auto bezit en gebruik nodig zijn dan in de grote steden. Ik heb zelf geen rijbewijs en geen auto en dan merk je wel dat je stukken meer loopt en fietst dan iemand, die wel een auto heeft. - Je zou alle spoor in de randstad kunnen vermetroiseren, waardoor snel / efficient veel mensen in de randstad vervoerd kunnen worden. Voor alle verbindingen van de randstad naar het achterland zou een verplichte overstap nodig zijn wat toch een behoorlijke impact heeft op het reiscomfort.
@4 e-bike is perfect voor stedelijke gebieden. Voor een speedpedelec (45 km/h e-bike) heb je wel een brommerrijbewijs nodig. In het achterland met veel B-wegen kan een velomobiel beter dienst doen. De carrosorie zorgt dat je efficienter fietst en droog zit, terwijl deze fiets volledig op trapkracht werkt langere afstanden mee gedaan kan worden. Nadeel van een velomobiel is dat veel optrekken en afremmen, dit type fiets wel inefficient maakt. Je moet goed door kunnen fietsen en dan is dit vervoersmiddel snel en efficient.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.