Ik neem aan dat de ME erop ramt net als destijds met de wappies....
Omdat ze alle aanvallen van Iran op Israël konden onderscheppen, denken ze nu ook alle kernwapens van Rusland te kunnen onderscheppen?Volge...
@6 Samengevat. Den Haag en Brussel hebben de belangen van de extreem grote bedrijven in beton gegoten. Maar dan kan men dus niet meer spreken ov...
@4 M'n megafoon ligt bij de reparateur 😑...
@3 Nou, leg het hem uit zou ik zeggen....
@2 Op 4 mei - dodenherdenking - ga je niet demonstreren. Dan ben je stil.Dat moeten we die Frank van der Linde nog maar eens uitleggen....
@2 Als je wegens verraad achter een brommer wil eindigen is dat een goed idee. Verzet tegen Hamas zal er hier en daar best zijn maar niet met t...
Aldus bruinrechts........
Je voelt aan je water dat deze formatie met de haven in zicht gaat stranden. De PVV is een veel te onbetrouwbare en onvoorspelbare partij....
Zo zal dat hier ook gaan. daar aan kan je zien dat er dubbele agenda's zijn. Alle landen binnen de EU stellen zich hetzelfde op voor de asiele...
Kwaliteit gaat achteruit door instroom van kinderen met achterstand
Mijn stelling:
Vraag het de leraar.
Maurice de Hond was daar mee bezig. Zogenaamde iPad-scholen.
Totaal mislukt. Lag trouwens niet aan hem noch de betrokken leraren.
als het onderwijs achteruit gaat,zou je terug moeten naar het systeem dat wel werkte.
-
Onderwijs is nu zeer beneden de maat door allerlei ingevoerde vernieuwingen door de jaren heen. Er zijn een groot aantal mensen die een dik belegde boterham verdienen met alleen maar het vernieuwen van het onderwijs. Men vernieuwd nu dan ook om het vernieuwen niet om het verbeteren.
-
Wat er gedaan moet worden is terug te kijken naar het onderwijs systeem dat wel goed werkte. En dat is op zich al vrij moeilijk. Vernieuwen alleen maar omdat er vernieuwd MOET worden zou verboden moeten worden. Dit zouden toezichthoudende commissies zich moeten realiseren en zich moeten aantrekken.
-
Alleen zeer uitmuntende ideeën door professionals (en dus niet door de huidige leken onderwijskundigen) zouden onderzocht dienen te worden of zij toegevoegde waarde zouden kunnen hebben.
Onderwijskundigen zouden in de toekomst ALTIJD ook een professionele graad hebben en de nodige praktijkervaring. Dus bijvoorbeeld een onderwijskundige op het gebied van geneeskunde zou ook een dokter moeten zijn die een aantal jaren in de praktijk heeft gewerkt.
-
De verslechtering van het onderwijs zou onderwerp moeten zijn van meerdere dissertaties en zeker een parlementaire enquête.
/-
-
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.