Het heeft ook wel degelijk met veiligheid te maken. Lekker met die terroristen, ipv hun gebruikelijke ISIS of Hamas outfit, nu met een boerka? ...
In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
@14 Ik zat even op een andere draad. Problemen mee? Verder ben ik wel klaar met de Rwandadeal die Engeland heeft afgesloten met Rwanda. Dag ho...
@7 Ik zou je vriendin een advies willen geven. Ga alvast een cursus; "Opvoeden doe je zo" ergens doen. Of zoek opvoedondersteuning als hulp. ...
@9 Ja, sorry. Excuus Tor, ik was ff afgeleid. Ook voor jou truste hoor. :-) ...
@10 :-)))) Hahaha ... U is gelijk ene bekende voetballer een groot filosoof ! ...
@8 Niet dat ik Schil ben XD maar ik zal het heb zeggen, ikzelf ook naar bed. #DikkeTor XD...
@21 Als dat zo was zouden we nu een andere discussie voeren. Die zwaarbewapende vijand gaat nu pas komen. Veel plezier in je flatje Vage. ...
@5 Truste Schil ! ...
Je weet hier pas wat het wordt als het geweest is 😎...
"De uitstoot van CO2 en stikstof moet omlaag, tegelijkertijd wil het kabinet dat de luchtvaartsector groeit."
En wat dacht je van D66. Die roepen met Groenlinks het hardst dat de uitstoot omlaag moet maar tegelijkertijd willen ze wel meer volk hierheen halen.
Is niet te rijmen.
De KLM koopt stikstof af door bossen te planten ter compensatie. En tegelijkertijd zuiniger vliegtuigen. En volgens mij is Martinair bezig met een elektrisch vliegtuig. Duurt nog wel een paar jaar eer dat er is.
Cora lacht zich uit haar panty met het stikstofonderzoek van Remkes want het geeft haar de gelegenheid te zeggen:
"Kijk eens, we hebben de stikstofdecompositie geneutraliseerd door een paar boeren om te leggen dus groei van de luchtvaart is mogelijk!" waarbij ze álle échte problemen als CO'2, herrie, extern en intern groepsrisico negeert.
""Ik merk wel dat het sentiment is omgeslagen", zegt ChristenUnie-Kamerlid Eppo Bruins over de luchtvaartdiscussie."
En dat is dan volksvertegenwoordiger: wel luchtvaart in je portefeuille hebben maar géén dossierkennis dus dan maar wat roepen over de publieke opinie: CU als populistische partij.
"en dat Schiphol, mits aan strenge eisen wordt voldaan, mag groeien van 500.000 tot 540.000 vliegbewegingen per jaar. "De politiek moet wel leveren", zegt Dijkstra."
En de enige die die zogenaamde 'strenge' eisen gaat controleren is de luchtvaart zelf. En het is de luchtvaart zelf die die eisen heeft verzonnen. Want luchtvaart = overheid. De slager keurt zijn eigen vleesch en fukt enthousiast de burger.
"Stil en schoon groeien, dat is ook het uitgangspunt van de coalitie en van het kabinet."
Er vliegen nog steeds 747's rond die ouder zijn dan 50 jaar. De woorden "luchtvaart" icm "stil" en "schoon" is een fata morgana en een contradictie in terminis. In Nederlands: een leugen.
"D66 en ChristenUnie trapten de afgelopen jaren meerdere keren op de rem."
Huh? Ga je huiswerk eens doen nu.nl, nog nóóit is luchtvaart een strobreed in de weg gelegd tót Brussel ingreep in zake Lelystad.
"Praten over krimp, waar omwonenden en enkele partijen in de Kamer voor pleiten, is dan weer een brug te ver. "Dan staat Nederland stil", zegt Amhaouch."
Amhaouch negeert dus de uitkomst van het SEO-onderzoek in opdracht van de regering waaruit blijkt dat NL helemaal niet stil staat bij krimp van de luchtvaart, integendeel, er vallen maatschappelijke kosten weg en de sector zou zelfs weer winstgevend kunnen worden. Lulhannes eerste klas.
"Forum voor Democratie en de PVV willen juist een grotere luchtvaartsector. "
En dus nóg meer kosten voor de burger die al die subsidie moet ophoesten, inmiddels ruim €2.000.000.000 (2 miljard+) per jaar.
""Deze minister gaat geen lintje doorknippen in Lelystad", aldus Kröger."
Helaas is Kröger geen partij voor Cora die wel degelijk dat lintje gaat doorknippen. En dat doet ze op basis van resultaten uit de toekomst (die nooit zullen worden waargemaakt), ze doet dat op basis van 'evaluatie van de grensvoorwaarden' ("Jammer! Niet gehaald!) én op basis van dat stikstofdossier, wedden?
Er zijn altijd gekken die denken dat ze hun onnozelheid door kunnen drijven voorlopig ligt de groei stil en ook Lelystad gaat voorlopig niet door!
En daar help zelfs geen onnozel geschreeuw aan !
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.