@16"De NAVO heeft de russen meer dan vijfenzeventig jaar succesvol buiten de deur weten te houden"Wel opvallend dat toen de Navo nog op ...
@11 Dat zou je wel willen hè? 😄...
@10 Dat komt wel goed. Ze zijn met een paar miljoen. 😁...
@4 Heb je het nu tegen jezelf? 😋...
tikfoutje, excuus.http://archive.today...
http://archive,today...
@14Gewoon in het eerste land van aankomst, of denkt u, dat ze onderweg naar Nederland, ook op cruiseschepen of in Hotels, all inn verzorgd, he...
@9 Nee hoor. . . . enkel de puinbak opruimen, die er momenteel gemaakt wordt, lukt de niemand. . . dus laat de PVDA/GL het maar opknappe...
@17 Totaal verknipt beeld plus de klassieke slachtofferrol inclusief vingerwijzen naar anderen en vertellen dat ze aan de verkeerde kant staa...
Weet je wat ik jammer vind?
Minister Cora van Nieuwenhuizen.
tja, je kan beter bij haar weg lopen dan iets zeggen...
@2
Wat snap je niet aan deze zin:
"Hun mening zou daarin niet gehoord zijn, want zij willen ook praten over het 'niet-groeien' van Schiphol."
@3 dat ze niet luistert of heel selectief is al heel erg bekend.
mijn zin ging over dat alles wat je tegen haar zegt ze zich heel zwaar persoonlijk aantrekt en je natuurlijk steeds eerst sorry tegen haar moet maken terwijl ze dat niet eens waard is omdat de waarheid heb gezegd.
het is een grote judas.
Dit kabinet is sowieso uitgeregeerd: handdoek in de ring gooien en nieuwe verkiezingen uitschrijven, is wat hen nog rest.
Schiphol is ouder dan die omwonenden. Waarom zijn ze daar gaan wonen?
@6
Er zijn intussen een paar banen bijgebouwd , ook op een voorheen onmogelijk geachte plek
Dat het beursgenoteerde schiphol moet blijven groeien om haar aandeelhouders blij te houden was te voorzien ... ten kostte natuur/klimaat/welzijn
** gebruiker verwijderd **
@7 Ik heb ooit wel eens door het Amsterdamse Bos gewandeld. Mooi bos als je doof bent. Maar die omwonenden hebben willens en wetens gekozen, mede door lage prijzen. Nu niet zeiken dan en maak Lelystad eens open.
Dan maar geen overleg, ook goed.
@9 De omwonenden van Lelystad hebben al helemaal niet gekozen voor vliegtuigen boven hun woonomgeving.
@11 punt, maar je moet toch wat
@12
Het is jouw kennelijk volstrekt onduidelijk hoeveel geld de Nederlander per jaar betaalt om miljoenen mensen te laten landen op Schiphol en ze daarna daarvandaan weer te laten vertrekken zonder dat ze een cent hebben bijgedragen aan het Nederlandse BNP.
We moeten helemaal niets. De enige reden voor SPL is een klein aantal lobbyisten dat de zakken vult dankzij 2 miljard euro subsidie per jaar die naar dat overheidsbedrijf (!) stroomt. Luchtvaart in Nederland is desondanks die enorme hoeveelheid gratis geld verlieslatend. Kijk de jaarcijfers van AAS er maar op na. Maar iets zegt me dat je dat voor de zekerheid maar niet gaat doen...
@13 ik ben tegen subsidie, behalve vrijwillige van particulieren
@14
https://www.rtlz.nl/algemeen/binnenland/artikel/4453946/vliegen-belasting-vliegtickets-duurder-2-miljard
Ik heb zelden zo'n simpel mens als minister gezien. Wat een gênante vertoning die Cora van Nieuwenhuizen.
@16 . ze houden niet van kennis bij minister op het departement, gezeik met bovenliggende baasjes.
Volgens vertegenwoordiger Matt Poelmans van de bewonersvereniging mag Schiphol pas groeien als een pakket hinderbeperkende maatregelen is afgesproken. Poelmans wil dat dat pakket eerst in de ORS wordt besproken voordat het naar de minister gaat. 'Dat wordt ons onmogelijk gemaakt', zegt Poelmans die wijst op het wettelijk adviesrecht van de omwonenden over de groeiplannen van de luchthaven: 'We moeten dat recht kunnen uitoefenen, maar dat is ons ontnomen. Schiphol doet dat buiten de ORS om'.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.