Het hele EU systeem ondermijnt de democratie. Als een staat democratisch wil zijn dan moet je uit de EU. De EU gaat tegen het principe van democ...
Dat lossen ze niet 123 op. En mensen die een hoog tarief gewend zijn terug zetten naar een laag tarief gaat met zoveel agressie gepaard. We ...
@35 Ongeveer 1 op 30 miljoen mannen heeft een kleine huidplooi van minder dan 3 centimeter in plaats van een penis....
@33 wat als je niets hebt zitten tussen je benen?...
@31 ""Waarom zou je met bv een X je paspoort niet meer kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is? ""Dat zeg ik ook niet dat het niet kan. ...
Het is eigenlijk heel simpel:Met wat je tussen je benen hebt zitten dat bepaalt je geslacht en niks anders....
Je voelt je aangesproken he? "Tieft toch op" Bahahahahah XD...
Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Ik rij geen Auto, dus ik ben het wel met Bop eens > Kan me geen tering interesseren, en alle jullie die er wel een reet om geven zouden daar een...
Leugen 1
"De veiligheid speelt een belangrijke rol bij de groei van Schiphol." Amhaouch beaamt dat: "Om nu paniek te zaaien is slecht. Er wordt juist hard gewerkt aan de veiligheid. Veiligheid blijft prioriteit nummer een, twee en drie bij de groei van Schiphol."
Al járen is bekend dat veiligheid helemaal niet op de eerste plek staat, dat is winst maken. Of beter: zo min mogelijk verlies. 'Veiligheid' wordt slechts gebruikt als middel, zo kon Chipshol fluiten naar honderden miljoen vanwege 'veiligheid'; Chipshol mocht niet bouwen op het Groenenbergterrein.
Toen Schiphol de grond terug had heeft het direct dat terrein volgebouwd.
Leugen 2
"Afgelopen zomer liet het kabinet weten dat de luchthaven na 2020 kan doorgroeien tot 540.000 vluchten per jaar. Eerst minder hinder, daarna groei, liet het kabinet bij de presentatie van de plannen weten."
De overlast veroorzaakt door SPL wordt berekend en níet gemeten.
Als je de metingen naast de rekenuitkomsten legt zit daar een wéreld van verschil tussen. De Tweede Kamer tukt verder en doet alsof er niets aan de hand is.
Leugen 3
"maar vanwege een aantal rapporten over vliegveiligheid die het kabinet onlangs naar de Kamer stuurde, hebben de parlementariërs meer tijd nodig om zich voor te bereiden."
Er zijn psies 2 parlementariërs met dossierkennis: Paternotte van D66 en Van Raan van de PvdD. De rest weet van toeten noch blazen. Die dossiers worden diagonaal doorgeworsteld zonder ook maar een seconde te twijfelen aan de gemanipuleerde inhoud. De praktijkmensen als gezagvoerders en co-piloten weten hoe gevaarlijk SPL is maar niemand die naar ze luistert.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.