Aldus bruinrechts....
@16 Bij gebrek aan goede argumenten. ...
En wat dacht je van wat Joopzelf doet?...
@24 We hebben het over het gevoel van vrijheid in Nederland en daar hoor de vrijheid van Godsdienst, die zwaar bevochten is, gewoon bij. We hebb...
Ik wil eigenlijk het wapperende vingertje van Geert vaker zien. In tegenstelling tot het wapperende vingertje van D66, wappert het vingertje van...
Krachtige woorden van Geert....
@8 Als jij een mening niet deelt is iemand dan meteen een trol? Hmmm. apart....
@22 Nee hoor, ik hang geen enkele religie aan. Dat kun je blijkbaar maar niet onthouden. Ik wijs je gewoon af en toe eventjes op je obsessie. ...
@1Zoiets als: verbeter de werelden begin bij jezelf....
@5 Misschien omdat de PVV geen enkele principes heeft. Je ziet dat die 'partij' alle kanten op gaat om maar aan de macht deel te mogen nemen. ...
Zullen we ff afwachten wat de onderzoeken zeggen ipv. meneer Elon Musk op zijn woord te geloven...
Div filmpjes op youtroep waar incidenten op te zien zijn.
etc
@2 herstel laatst link was geen tesla...
Boeing zij eerst ook dat er niets aan de hand wes
@2
Dit zijn filmpjes van accelererende tesla's. Of het spontaan accelererende tesla's zijn, blijkt niet uit deze filmpjes.
Goh, dat wisten we natuurlijk al lang. Hierbij mijn reactie van 2 dagen geleden in https://www.nieuwskoerier.nl/news/596071-toezichthouder-onderzoekt-klachten-over-plots-versnellende-tesla-s
Stinkt naar koersmanipulatie. Een short seller die er bij gebaat is dat de koers van Tesla daalt, zit achter de petitie aan het NHTSA om de klachten te onderzoeken. De betreffende short seller heeft zelf geen Tesla.
Uit eerder zaken van zogenaamde plotselinge versnellingen bleek uit de logs toch echt dat het een bestuurdersfout was.
https://cleantechnica.com/2020/01/19/that-nhtsa-tesla-sudden-unintended-acceleration-petition-created-by-a-tsla-short-seller-who-doesnt-own-a-tesla/
Voor de geïnteresseerden, hier de technische verklaring van Tesla waarom het niet mogelijk is:
While accidents caused by a mistaken press of the accelerator pedal have been alleged for nearly every make/model of vehicle on the road, the accelerator pedals in Model S, X and 3 vehicles have two independent position sensors, and if there is any error, the system defaults to cut off motor torque. Likewise, applying the brake pedal simultaneously with the accelerator pedal will override the accelerator pedal input and cut off motor torque, and regardless of the torque, sustained braking will stop the car. Unique to Tesla, we also use the Autopilot sensor suite to help distinguish potential pedal misapplications and cut torque to mitigate or prevent accidents when we’re confident the driver’s input was unintentional. Each system is independent and records data, so we can examine exactly what happened.
bron: https://www.teslarati.com/tesla-sudden-unintended-acceleration-claims-debunked/
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.