@3Een structurele crisis dus. Niettemin een crisis en eigenlijk is die ook niet zo structureel want het is niet iets wat al eeuwen aan de gang...
@155 Ik volg je niet naar een ander draadje aangezien jij ook die weer zult verpesten.En dat doe je helemaal zelf laat dat maar even goed zien...
@147 Lafaard. Dat zeg je maar tegen je man....
@155 Ik wil je niet weg hoor, blijf gerust dan heb ik ook wat te lachen....
@152 Van het zijn van corrupt zul je mij niet betrappen.Ik durf zelfs te stellen dat ik een goede neutrale mod was maar dat geloof jij met je ...
Dit is de manier van jou me weg te krijgen, maar dat zal je niet lukken, tokkie baja jaga.Ik ga naar een ander draadje. Tot daar, hè? Proes...
@147 Een tokkie die er allang vanaf was gegooid als er hier fatsoenlijke moderatie was. Lafaard.Daarom ben jij niet welkom op NJN omdat daar ...
@140 Wat dacht je, als ik het maar vaak genoeg zeg, geloven ze het misschien? Het is in ieder geval niet van je reacties af te lezen.Mocht het...
Je was corrupt op dat andere forum, en dat ben je nu weer. Ik heb zelden zo'n tokkie als jij meegemaakt....
@148Nee, JIJ denkt hier de baas te zijn.Vandaar dat je voortdurend op me loert. Iedereen kan dat zien. En diegene die dat niet willen zien...
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Gewoon alle ramen (Windows) even sluiten
Kunnen die auto's niet teruggeroepen worden...
ze zijn onveilig.
De hulpdiensten kunnen er niet mee omgaan.
Stint 2....
@2 de Tesla lijkt een Stint 2.0
@4 terugsturen naar waar ze vandaan komen dan, Tesla : Made in China : https://www.autoblog.nl/nieuws/tesla-made-in-china-model-3-is-een-feit-134336
* Verwijderd door de redactie *
** gebruiker verwijderd **
@7 die Tesla’s blijven rijkelui speeltjes voor de Tesla-fanboys. Heel hard rechtdoor, een echte Trump Musclecar. Dan zijn er nog klimaathippies die staan te soppen als ze een Tesla zien. Deze mensen zijn compleet van het pad af, ze verdedigen de Tesla alsof het hun huisdier is.
De feiten zijn niet meer van belang, Tesla is pas met 150,000 km milieu vriendelijker dan benzine, dat schrijven zelfs de meest linkse kranten : https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4635486/elektrische-auto-pas-na-700000-km-groen-wat-flauw
@8 ,
Waarom niet, je kunt hem toch verkopen?
Gewoon tyfusrommel van een gefrustreerde miljardair.
@8 @10 iemand die principes boven geld verkiest !
** gebruiker verwijderd **
Waardeloos zo'n Tesla.
Zonde om daar één euro aan uit te geven.
Gehackt door de Russen?
Tesla blijft je verassen! Meestal in negatieve zin!
* Verwijderd door de redactie *
@17
Ik reken verassen ook goed in dit geval.
https://www.ad.nl/auto/man-sterft-in-vuurzee-na-crash-met-tesla-uren-later-vliegt-de-auto-nog-drie-keer-in-brand~a29f321c/
@16 @17 Verrekte Google! Ben ik er weer ingestonken.
Stinkt naar koersmanipulatie. Een short seller die er bij gebaat is dat de koers van Tesla daalt, zit achter de petitie aan het NHTSA om de klachten te onderzoeken. De betreffende short seller heeft zelf geen Tesla.
Uit eerder zaken van zogenaamde plotselinge versnellingen bleek uit de logs toch echt dat het een bestuurdersfout was.
https://cleantechnica.com/2020/01/19/that-nhtsa-tesla-sudden-unintended-acceleration-petition-created-by-a-tsla-short-seller-who-doesnt-own-a-tesla/
@9 , onder welke steen heb jij gelegen? Al die zogenaamde onderzoeken dat elektrische auto's pas boven de 200.000 km beter zouden zijn dan een brandstofauto zijn allemaal debunked. Keer op keer. En toch blijven de Tesla haters maar die troep herhalen. Snap je nou echt niet dat in al die onderzoeken de levensduur van de accu veel te laag wordt gezet, de emissie bij productie veel te hoog gezet wordt en het CO2 gehalte in de elektriciteitsmix te hoog is en rekening houdt met dalende CO2 emissies in de elektriciteitssector?
@21 lees je feiten voor u een mening vormt graag en graag voor u een ander basht. De link zit er notabe bij, 150,000 km moet de Tesla rijden om break even te komen, het staat er gewoon in : https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4635486/elektrische-auto-pas-na-700000-km-groen-wat-flauw
Het is niet erg als u Tesla fanboy bent maar probeert u het alsjeblieft met feiten dan is er wellicht een discussie mogelijk om Elon Musk zijn Tesla op het rechte pad te krijgen, dat is goed voor de klimaathippies maar ook goed voor kinderen : https://www.autoblog.nl/nieuws/tesla-aangeklaagd-vanwege-kinderarbeid-134067
@22 , als je mijn reactie goed had gelezen wist je dat jouw feiten niet klopten.
Zie deze quote uit het artikel: "Ook hier komt Martien Visser uit op een lager getal. Hij verwijst naar een Zweedse studie waarin berekend is dat per kWh accu 150 tot 200 kilo er CO2 nodig is. Hij gaat er tussenin zitten: 175 kilo. Bij een accupakket van 50 kWh betekent dit 9000 kg CO2. De helft verschil dus met de Belgische wetenschapper."
Die Zweedse studie is oud en onlangs opnieuw gepubliceerd door dezelfde wetenschappers waarbij de 150 tot 200 kilo per kWh naar beneden is bijgesteld met als ondergrens 61 kg. Dat scheelt een slok op een borrel. Zie https://www.ivl.se/english/startpage/top-menu/pressroom/press-releases/press-releases---arkiv/2019-12-04-new-report-on-climate-impact-of-electric-car-batteries.html
Dus alle studies die teerden op de achterhaalde 150 - 200 kilo /kWh kloppen niet meer. Iedereen die die studies blijft herhalen loopt achter en heeft wellicht andere bedoelingen als propaganda voor de fossiele auto's. Lees ADAC, Hans Werner-Sinn enz.
@22 , en nog wat, ik heb geen Tesla maar hecht waarde aan juiste berichtgeving en daarom erger ik mij aan de anti-Tesla propaganda waarvan de Tesla-haters zoals jij niet verder kijken en de propaganda als feiten neerzetten. Net zoals onze vorige discussie waarbij je bleef afgeven op kobalt gebruik in Tesla, niet door hebbende dat Tesla procentueel de minste kobalt gebruikt per kWh t.o.v. alle andere elektrische auto's (minder dan jouw favoriete Lightyear). Dat gecombineerd met het feit dat je alleen maar anti-Tesla artikelen plaatst maakt dat ik jou geen objectieve informatiebron vind en meer een TSLAQ man (TSLAQ is de twittertag van de beleggers die anticiperen op koersdalingen van Tesla, de short mannen die miljarden hebben verloren omdat al hun valse informatie niet juist bleek te zijn).
@6 , weer zo'n onjuiste uitspraak. De Tesla's uit China zijn voor de Chinese markt en omstreken. De Nederlandse Tesla's komen uit de VS en over 2 jaar uit Berlijn waar Gigafactory 4 gebouwd wordt.
Het ergste van die elektrische auto's is dat ze nog steeds in een parkeer garage mogen staan of door tunnels mogen rijden. Als zo'n klote ding in de fik gaat is het niet te blussen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.