Maar die mensen hebben na dertig nog steeds geen Nederlands geleerd, die spreken nog steeds Swahili ... 😎...
Maar die man zijn Volkspartij heeft verlies geleden? Wat een grote broek trekt Timmermans hier aan. Alhoewel, groter dan de broek die hij op tv ...
Mooi, een jankende Van der Burg, personeelstekort, geweld, Boa's moeten bewaken en nu her vertrek van deze directeur. De eerste barsten in die z...
Het doet mij denken aan de eendenfuik....
Nazi's raus (aus Google) ...
Je zal toch zo rondlopen als siliconen kip met eendenlippen, zou ze ook een schaamlippencorrectie ondergaan hebben?Wat een koe....
Kan het niet over Rob en de Russen gaan? Nogal off topic....
Nee, niet helemaal, ik word ook ten dele mijn bijdrage aan fokbelasting(kinderbijslag) meebetalen....
@3 Nee, mijn brave vriend, ik ben al geweest, en het was een waar feest, met sonkran (waterfeest) krijg je namelijk geld toe. Hoe is het nu me...
@5 Nee , ze is juist consistent, ze ziet het liefst vrouwen zonder hoofddoek dus ook de islamitische , maar tegelijkertijd erkent ze dat mensen ...
* Verwijderd door de redactie *
Was te verwachten. Het klimaat schorem heeft een nieuw verdienmodel bedacht. Het klimaat!
Gelukkig komt nu de aap uit de mouw... Ik hoop dat klimaat gekkies wakker worden. Een elektrische auto is niks dan ellende.
* Verwijderd door de redactie *
Net als de heroine decennia geleden. . . .
Helemaal niet zo verwonderlijk. Alle ondernemers in het groen zien het groen als een geweldig verdienmodel.
Tsja het moet wel terugverdiend worden... Alles is duur in het begin.
Hahahahahahaha en al die batterij auto gekkies dachten echt dat ze goedkoop konden (blijven) rijden ? Als iedereen stopt met benzine en diesel moet de overheid toch ergens zijn inkomsten vandaan halen sukkels !!! Gaan jullie je batterij auto’s maar lekker tanken voor 50 euro per keer en dan mag je blij zijn als je er 300 km mee haalt. Ik diesel voor 90 euro ruim 1000 km op een volle tank.
* Verwijderd door de redactie *
Je betaalt voor stroom thuis gemiddeld 22 cent per kWh.
Er zit dus niks anders op dan een aanhanger met een flinke rol verlengsnoer er achter te koppelen.
@8
Uuuhm als ZZp er is het volgens mij een vereiste dat je kan rekenen , en de mazen (voordeeltjes eruit te halen)
Wat betaalde je ook alweer voor wegenbelasting, wat betaalde je ook alweer voor voor je bijtelling....blijven lachen he.
Ow btw, ik diesel ook hoor, maar heb wel een hufteraftrek omdat het ook elektrisch is, nog bedankt daarvoor, ow ja de wegenbelasting is ook peanuts, en hoef er niet eens grijs voor te rijden waar je later met de verkoop een traantje om gaat laten.
Hoe torpedeer je de Green Deal van Timmermans?
Nou, zo dus!
Als ik lid zou zijn van die groene Khmer, zou ik dat heel anders aanpakken.
Dan had ik bij Brussel aangeklopt voor het prijsverschil en dat gegarandeerd gekregen.
Nu zijn het wel vaak leaserijders, maar die kosten komen wel voor rekening van de bedrijven die de kostprijs van hun producten hoger zien worden en dat node door gaan berekenen.
En dan zitter er nog niet eens accijns op, die er gegarandeerd nog aan staan te komen.
Dit wordt dus het einde van de elektrische auto en komt er tevens een einde aan die kinderarbeid om dat Kobalt te delven.
Win-win dus.
https://www.parool.nl/wereld/congo-betaalt-de-prijs-voor-onze-accu~be1184fa/
** gebruiker verwijderd **
De banken hebben dit ook al gedaan. Iedereen moest een bankrekening, en dat kostte niks. Nu moet je dik betalen voor alles, omdat je er toch niet meer zonder kan.
Betalen met je mobiel is nu nog lekker makkelijk misschien, maar dat gaat ook geld kosten als we er aan vast zitten. Zo'n verdienmodel is goed bekend bij de ondernemers...
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@16
Ok bedankt voor de info.
45 euro per tankbeurt elektrisch voor 300 km is 1: 10
Woonwerkverkeer Den Haag-Rotterdam en privé is 300 km
45 euro : 78 cent per kilowatt is 57 kWh
Fattenfall 3-fase: 3x63 A en 3x80A, € 1.293,49 per jaar
Normale aansluiting stroom 60 euro
Meerprijs 1.233,49
23,72 euro per week
57 kWu x 22 cent is 12,54 euro
Totaal 36,26
Verschil 8,74 per week. 454 euro per jaar.
En met een verlengsnoer vanuit huis, wat ik voorstelde, moet je natuurlijk wel de tramrails mijden.
Dus binnen het bereik van je huis blijven en een benzine auto huren wanneer je ver weg moet....
Nah ik wacht nog wel even. Kan gelukkig op get fietsie te werk. Heerlijk
mooi !!
voor zover de stimulans om electrisch te gaan rijden.
- de bijtelling van 4 naar 8% ?
- een snel laadpaal die je het vel over de oren trekt.
maar misschien toch nodig hebt voor je tripje naar het zonnige zuiden,
goed bezig kneiers, is nekschot nr.2 voor het electrisch rijden...
( niet dat ik het ooit veel kans had gegeven )
Hoe zit het dan met dat oudere teslamodel die zolang als de auto op de weg reed gratis opgeladen kon worden bij een Tesla oplaadpunt ?
Ik ben even dat model vergeten maar er is in ieder geval 1 teslamodel die dat heeft , gratis opladen.
Zal precies zo gaan als bij de introductie van de bankpasjes en internetbankieren, je kreeg er korting bij en extra als je anderen ook over kon halen, het zou `altijd` gratis bljven omdat ze er immers geld aan overhielden door besparingen (op personeel), totdat ze een aantal jaren later spontaan alles vergeten waren en er toch kosten bleken te zijn, die moesten natuurlijk wel berekend worden, voor niets gaat de zon op, inmiddels deed jezelf het werk wat voorheen de ontslagen medewerkers voor je deden en moest je er nog voor betalen ook, en als je op het idee zou komen om toch nog ergens een kantoor te bezoeken moet je een sterke blaas hebben je komt lang aan het wachten en het toilet is er alleen nog maar voor personeel.
@11 Mijn wegenbelasting is 38 euro per maand, grijs kenteken, Renault trafic bus, wordt niet privé gereden dus geen bijtelling. Dus .......
@22
Dus.... km bijhouden.
En eerdaags komt er nog een konijn uit de hoge hoed van onze overheid.... Het rekeningrijden. Betalen voor het aantal km's die men rijdt..... Ook de eigenaren van zo'n mobiele accubak gaan meebetalen.
Een kind kon dit zien aankomen. Het is gewoon een verdienmodel en een eigenaar van een Duracell auto heeft weinig keuze, dus betalen is de enige optie. Kassa. Ik lach me een krul in m'n l*l.
Wta ben ik blij dat ik gewone brandstof gebruik.
Ik blijf voorlopig ook benzine auto rijden. Elektrisch heeft veel te veel nadelen. Als de stroom op is duurt het een poosje eer het weer opgeladen is, dan is gewoon tanken toch een stuk sneller. Kost hooguit een paar minuten. En elektrisch is heus niet klimaat en milieu vriendelijker. Al die batterijen moeten tenslotte ook geproduceerd worden, meestal in vervuilende fabrieken.
Klimaat is big business
Ze doen maar.
Blijf benzine rijden tot het ècht niet meer kan.
Zover is het nóg lang niet.
En benzinepompen blijven in elk geval, anders heeft de hybride geen leven meer.
@16 : alleen is snel laden thuis onzin, bijna alle EV's staat toch meer dan 10 uur aan de oplader,
dus je kan gewoon met 22 cent rekenen,
Bij bedrijven is het wel handig, maar dat zijn meestal grootverbruikers en die betalen minder dan 22 cent.
Snelladen bij een laadpaal gebeurt alleen als er per dag veel gereden wordt of op vakantie.
Echte klimaat freaks nemen alleen de E-bike of de benenwagen. Hybride auto's zijn helemaal uit den boze, blijven toch millieuvervuilen met het gedeeltelijke benzine gebruik.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.