Pure Jodenhaat door een stelletje antisemitische wijven. . . ....
Ach ze roepen nog niet lang leve het fascisme!Hoewel...
@4Het is het begin. ...
Pleur eerst dat volk eruit wat geen recht heeft op asiel.Dan blijft er plek zat voor de echte vluchtelingen die natuurlijk ook weer naar huis ...
valt op dat er steeds meer fascistische gedragingen komen/zijn!...
En dat profiterende asielgespuis gaan ze over heel Nederland verspreiden.😡😡...
Touwtje door de brievenbus, kunnen ze zelf naar binnen ....
Wie o wie is dat in Nederland?In België weten ze al, dat de Winter zich laat betalen door China en van "Voice of Europe" is bekend dat daar ...
Dat tekort aan woningen zorgt er ook voor dat Nederlandse mensen twintig jaar op een wachtlijst staan. De asielinstroom draagt daaraan bij en da...
@8,Nou, dat ben ik niet met je eens. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij uit zijn slof schoot omdat hij de verdachtmakingen zat was (dat...
Je gaat het werk met meerdere moeten delen maar om de grootste te worden moet je ook 1 van de beste zijn.
ligging, aanvoerrouten, afhandeling papieren/douane, snelheid lossen, vervoer van de haven over weg en binnenwater.
Vooral de infrastructuur telt mee net zo als de douane.
Ik hoorde laats van iemand dat ze in Rotterdam een container lieten aankomen voor Engeland omdat hier de afhandelingen van de documenten veel sneller gaat en zonder problemen.
Het idee is makkelijk maar de uitvoering moet op alle gebieden heel goed zijn wil je een grote snee uit de boterham krijgen.
Ze doen hun best maar, toch? Goed voor de economie in Zuid-Europa
China gets what China wants.
Zoals het bronartikel al aangeeft is "handel" en "economie" voor China gelijk aan politiek.
Alwaar in Europa maximaal 5 jaren vooruitgekeken wordt denken de Chinezen op véél langere termijn.
Zij hebben zich voorgenomen om DE wereldmacht te worden en vooralsnog lukt hen dit, stapje voor stapje, aardig.
Als voorbeeld: denk simpelweg alle apparaten en goederen (waaronder elektronica) en componenten welke dagelijks gebruikt worden maar feitelijk afkomstig zijn uit China eens uit je eigen huis weg.
Denk staal en ijzer uit China weg. Denk zonnepanelen weg. Denk de "bio" gember en andere levensmiddelen waarin Chinese grondstoffen gebruikt zijn weg.
Denk producten (bijv. accu`s) weg welke vervaardigd worden doormiddel van zeldzame mineralen welke afkomstig zijn uit mijnen welke in Chinese handen zijn.
Denk de belangen van China weg uit de Surinaamse goudmijnen.
Denk de Chinese deelnames in grote multinationals weg.
Indien alles waar een Chinees "belang" aan kleeft momenteel uit je huishouden en omgeving weggedacht wordt dan wordt het enorm kaal of uitermate nihilistisch.
Derhalve acht ik China zeker in staat om (buiten de reeds bestaande "zijde route" spoorlijn) ook havens in Griekenland of Italië tot de grootste omslagpunten te maken.
Hoe ze dit t.a.v. de transito van goederen denken te realiseren is mij vooralsnog een raadsel maar ook hier zullen ze wel over nagedacht hebben.
Anderzijds kan het een strategie zijn om op deze wijze de havens van Antwerpen, Rotterdam en Hamburg binnen hun invloedssfeer (meer zeggenschap) te brengen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.