In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
@14 Ik zat even op een andere draad. Problemen mee? Verder ben ik wel klaar met de Rwandadeal die Engeland heeft afgesloten met Rwanda. Dag ho...
@7 Ik zou je vriendin een advies willen geven. Ga alvast een cursus; "Opvoeden doe je zo" ergens doen. Of zoek opvoedondersteuning als hulp. ...
@9 Ja, sorry. Excuus Tor, ik was ff afgeleid. Ook voor jou truste hoor. :-) ...
@10 :-)))) Hahaha ... U is gelijk ene bekende voetballer een groot filosoof ! ...
@8 Niet dat ik Schil ben XD maar ik zal het heb zeggen, ikzelf ook naar bed. #DikkeTor XD...
@21 Als dat zo was zouden we nu een andere discussie voeren. Die zwaarbewapende vijand gaat nu pas komen. Veel plezier in je flatje Vage. ...
@5 Truste Schil ! ...
Je weet hier pas wat het wordt als het geweest is 😎...
Die gaat eerder later geweld gewoon ronduit plegen, want de tijd van debatteren is voorbij xD...
* Verwijderd door de redactie *
@42 Zeker en die eindgebruiker profiteert er niet in dezelfde mate van als de elite.
Je word gedwongen om een electrocar aan te schaffen.
Kan je er geen bekostigen dan heb je geen auto meer.
Dat bericht van Hans-Werner Sinn is gelijk de volgende dag al gedebunked in dezelfde "detijd"
https://www.tijd.be/politiek-economie/internationaal/algemeen/elektrische-wagens-zijn-niet-vuiler-dan-dieselauto-s/10187192.html
Wel schattig hoe de EV haters keer op keer achter de onzinberichten aan blijven lopen en zich niet verdiepen in de kritiek op die foute studies.
Als de productie van de akku en de magneten op een verantwoorde manier gebeuren dan wint de electrische het van elke andere auto. Goed ontworpen electromotoren en accu's hebben een zeer lange levensduur. Ik heb hier op mijn bedrijf ventilatoren die 20 jaar continu hebben gedraaid, daarna hebben ze 20 jaar meeste stil gestaan. Ze doen het afgezien van wat roest op de vinnen, nog zo goed als nieuw, terwijl ze al 40 jaar aan één kant weer en wind hebben moeten verdragen. Ook de electronische snelheidsregelaars werken nog als nieuw.
De efficiëntie van een electrische auto is ongeveer 90 procent, die van een diesel ongeveer 25 procent. Zelfs als in de centrale en het netwerk 50 procent van de energie verloren gaat, heeft een electrische auto nog altijd 45 procent totaal rendement. Dat is bijna 2 maal zo hoog als dat van een diesel. Daarbij is de uitstoot een energiecentrale veel lager dan van als de individuele diesels bij elkaar.
De Ruyters zeggen : "Begin jaren 80 had je ook zoiets, ZURE REGEN. Alle bossen zouden uitsterven, er zou geen boom meer leven. En wat blijkt na zo'n 35 jaar? JUIST, De bossen zijn er gewoon nog en we betalen nog altijd die extra belastingen als automobilist die destijds door die fantastische politieke minkukels werden ingevoerd!!!" Ga hier maar eens over nadenken voordat u in 2021 gaat stemmen op G(rote) L(eugenaars) of meer van dat soort partijen. En tot die tijd? Gewoon dpoor blijven dieselen!!!"
@53
En hoeveel trappen in een gebruikte EV na de vijf jaar lease?
Bijna niemand.
Je kijkt niet eens naar zo'n gebakje.
Zie maar bij die Schiphol Tesla auto's
Één en al drama
@57 Tesla's zijn over het algemeen van Amerikaanse = slechte kwaliteit. Is dat het probleem daar?
@55 Voor de minners:ik vind electrische auto's een slechte investering wat subsidies betreft, maar technisch is er weinig tegen in te brengen. Geldt ook voor de nog veel duurdere waterstofgas auto's.
@58 , heb het vermoeden gehoord dat de levensduur van accu's negatief beïnvloed wordt door te vaak tot 100% te laden bij snelladers. Meeste Tesla's hebben juist een hele lange levensduur.
Denk ook niet dat de accu's van 5 jaar geleden representief zijn voor de levensduur van accu's die nu gebouwd worden. Model 3 heeft de 2170 cells en een beter accupack met koeling wat de levensduur positief beïnvloed.
@56 Omdat we maatregelen hebben genomen...
@58 https://www.ad.nl/auto/deze-tesla-heeft-een-miljoen-kilometer-op-de-teller~ae753b77/
@57 , laat me raden, de brandstofcellen uit jouw geprezen waterstofauto slijten niet?
@16
Maar vliegen zou toch ook eigenlijk alleen voor de elite moeten zijn?
@28
De kloe zit in het volgende.
Elektrische auto's presteren het beste bij een snelheid van maximaal 80 kilometer per uur
En belasten het netwerk dan het minste.
We gaan nu al terug naar 100 daar bij helpt de verzonnen stikstof hoax maar gaat gewoon terug naar 80 in de toekomst
Want bij méér dan 15% elektrische auto's op de weg kan je de snelladers ook vergeten
De Ruyters zeggen: "@61 echt niet, alleen maar geld geklopt uit de zak van de toch al veel te vaak gepakte automobilist!"
@65 In de derde persoon schrijven op fora is een teken van gekte.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.