Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
Picture This - Act of Innocencehttps://www.youtube.com/watch?v=CVTgvAzQQRo...
Geld was weer eens belangrijker dan mensen vervoeren blijkbaar.
Eerst heeft NS alle diesellocomotieven weggedaan en nu gaan ze het no moeilijker maken om in de winter op tijd te rijden.
De diesellocomotieven werden vooral gebruikt in de winter omdat ze geen last hebben van ijs op de bovenleiding maar na een paar warme winters hebben ze die verkocht want ze waren niet meer nodig (dachten ze)
Nu hebben ze winter rooster bedacht om minder traject in de winter te gebruiken en dat kost veel meer wachttijd en omrijden voor de reizigers.
(NS en Prorail hebben ook jaren steeds meer geld gevraagd voor meer wissels want dat was handig, maar de wissel verwarming (extra kosten) vonden ze niet nodig en blijkt nu net dat deze een hoop problemen voorkomen. Nu hebben ze onder andere bij Utrecht al veel wissels verwijderd want ze weten pas nu dat iedere wissel een probleem kan krijgen en dat is niet alleen in de winter)
Ze claimen ook dat ze het meest ingewikkelde spoornet hebben maar dat komt door hun zelf met de vele wissels.
Door jaren mismanagement is het spoor zo als het is en nu besparen ze geld door bij iedere mogelijkheid de winterrooster in te voeren waardoor het ze een hoop personeelskosten scheelt.
@1
In '40-'45 kon de NS het wel.
Niet alleen bij de treinen.
@1 , franse electronica is ook niet zo best idd.
@2 , correct, kennis/kunde weggepest, en overgenomen door boekhouders.
Was is het probleem nu de aarde steeds meer opwarmt en de winters steeds minder worden. De NS heeft gewoon een vooruitziende blik om daar vooral geen rekening meer mee hoeven te houden.
@5 idd, Franse elektronica is gewoon rotzooi, kom je bv een auto tegen met een lamp kapot, in de meeste gevallen is dat een Franse auto.
@7 , renault megane. Terugroep actie condens in intercooler. Onvoorstelbaar.
@7 , de sprinters waren van Siemens dacht ik. Af fabriek simpel, maar hier moeten er weer onnodige sausjes overheen.
Dat ding lijkt op de fyra..
Je zult maar elke dag van de trein afhankelijk zijn om naar je werk moeten dan ben je er toch mooi klaar mee.
Dan vindt de regering het nog gek dat er zo veel auto's op de weg komen en het wegenpark dicht slibt.
50 jaar geleden hadden we in het noorden treinen..... nou ..die reden altijd! Als er veel sneeuw lag hadden ze sneeuwschuivers....Ik ging van Winschoten elke dag naar Groningen.... naar mijn school! nooit mee gemaakt dat de trein niet reed! tja....
Ok, haal de stoom locomotief maar weer van stal, die stopt nooit.
Kies maar:
https://www.google.com/search?q=locomotive+drives+through+massive+snow&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=0ahUKEwjb-6q8tfLlAhVPKVAKHVeQDjAQ_AUIFCgD&biw=1536&bih=750
Vooral die eerste op ong. 30 sec. Joh, niet normaal meer, prachtig:
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.